Jeg kan snildt leve uden festfyrværkeri, når/hvis der kommer point på tavlen. Vi skal nok ikke forvente mere end et enkelt, og skulle det blive 3 - hvilket ikke er umuligt - så vil det være en behagelig overraskelse. Vi skal stadig huske, at Gunners har 24 timers ekstra forberedelse + ingen hjemrejse fra udlandet.AJJ skrev: ↑onsdag, 23. okt, 2024 08:51Calafiori blev skadet i går, og Timber er desuden tvivlsom.
Det samme er Saka. Uden både ham og Ødegaard er de yderst tamme, hvilket vi så i lørdags. Men mon ikke Saka alligevel bliver klar.
Det er to hold med en pt. defensivt kontrollerende stil, der møder hinanden, så forventer en intens forestilling, men ikke noget festfyrværkeri.
Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Re: Dagens Kampe
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Når det nu er Scum, er det til at leve med
Men hold da kæft et tyndt, ikke eksisterende straffe Westham får tildelt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Men hold da kæft et tyndt, ikke eksisterende straffe Westham får tildelt.
Nå tjekkede lige Arsenals opstilling. Det ser ud til, at deres voldsomme skadeskrise mirakuløst er forsvundet...
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Ja tak, Alexander Isak! Ham gad jeg sgu godt se på vores hold.
Arteta er jo også den største tudeprins. Det har han lært af Pep.AJJ skrev:Nå tjekkede lige Arsenals opstilling. Det ser ud til, at deres voldsomme skadeskrise mirakuløst er forsvundet...
Det er endnu en bivirkning af de mange penge i Premier League.
De lokker primadonnaer til.
Klopp pev også til sidst…. Men det var jo Klopp, så det var ok (no bias at all)
Håber Slot holder sig for god til det. Han virker som typen, det får det bedste ud af det han har
Go Newcastle!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Arsenal har ingen plan, når Ødegård er ude. De kunne spille en halv time mere i dag, uden at score. Sådan så det ud fra min sofa
Er Arsenal ved at spille sig ud af det sjove selskab?
De tikketakker sig længere og længere væk fra toppen.Hr. Drejer skrev:Arsenal har ingen plan, når Ødegård er ude. De kunne spille en halv time mere i dag, uden at score. Sådan så det ud fra min sofa
Arteta tror han kan copycatte Pep, men mangler 3-4 mia
Det bliver godt når Pep forlader premier league.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Dominic Solanke er kommet meget godt efter det. Jeg synes der var tegninger til et eller andet da han var på Anfield for nogle år siden, men ikke helt nok. Men et par år i Bournemouth gjorde ham godt, og han gør det fint for Spurs nu.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ret vildt at vi allerede nu er 7,8 og 9 point foran Arsenal, cheatski og spurs
"We're not racist, we only hate the mancs"
Højlund har lært af Bruno og prøver nu at filme sig til straffe.
Bruno er det værste eksempel på en anfører. En skændsel, en skamplet!
Føj!!!
Bruno er det værste eksempel på en anfører. En skændsel, en skamplet!
Føj!!!
- Cynwal
Lige et hint:
Vores modstander på lørdag, Aston Villa, kan ses an i deres CL kamp ude mod Club Brugge i den tidlige kamp her til aften:
Vores modstander på lørdag, Aston Villa, kan ses an i deres CL kamp ude mod Club Brugge i den tidlige kamp her til aften:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Og de ser ud til at tabe 1-0 efter en pauver indsats. Vi møder dem på et udmærket tidspunkt, tror jeg. De ikke spillet godt siden Bologna i CL
This was noticed by The Athletic reporter Jacob Tanswell who gave a damning assessment of Villa’s performance at full-time.
He said: “The most concerning performance under Emery. #AVFC totally off it – lack of discipline, energy, forward-thinking and any sort of quality. Brugge won every single battle. No rally second half, Villa only got worse. Outdone in every department.”
Det må meget gerne fortsætte på lørdag. Det er fedt med en lørdagskamp på et 'european night'-tidspunkt.
Jeg tror, at Anfield vil være på mærkerne og klar til en fest. Håber så, at spillerne også er det...Det kunne godt blive en kamp i stil med 4-1 sejren over Chelsea i sidste sæson.
Vi har - siden det nederlag - haft godt styr på Villa
He said: “The most concerning performance under Emery. #AVFC totally off it – lack of discipline, energy, forward-thinking and any sort of quality. Brugge won every single battle. No rally second half, Villa only got worse. Outdone in every department.”
Det må meget gerne fortsætte på lørdag. Det er fedt med en lørdagskamp på et 'european night'-tidspunkt.
Jeg tror, at Anfield vil være på mærkerne og klar til en fest. Håber så, at spillerne også er det...Det kunne godt blive en kamp i stil med 4-1 sejren over Chelsea i sidste sæson.
Vi har - siden det nederlag - haft godt styr på Villa
- Cynwal
Det er så bare sur røv, at Liverpool Fans endnu en gang udsættes for "salami-metoden" hvor rettighedshaver har frasolgt kampe til andre udbydere, men fastholdt prisen på det oprindelige niveau, til trods for langt færre kampe. Men vi LFC fans betragtes som en attraktiv vare, så kampene flyttes til tidlig eller sen lørdag, så Jeff Bezos (som jo virkelig mangler penge) kan tjene på abonnementskontoen.
Jeg ved godt min plade kører i hak, men jeg har alderen til, at jeg godt må være en Grumpy Old Man
Nå, den bliver altså vist på Amazon.... Troede kun det var den tidlige lørdagskamp. Ja, jeg har så aldrig fået taget mig sammen til at afmelde Amazon efter Ipswich-kampen (1-0 til blodsugerne).....Cynwal skrev: ↑torsdag, 07. nov, 2024 12:01Det er så bare sur røv, at Liverpool Fans endnu en gang udsættes for "salami-metoden" hvor rettighedshaver har frasolgt kampe til andre udbydere, men fastholdt prisen på det oprindelige niveau, til trods for langt færre kampe. Men vi LFC fans betragtes som en attraktiv vare, så kampene flyttes til tidlig eller sen lørdag, så Jeff Bezos (som jo virkelig mangler penge) kan tjene på abonnementskontoen.
Jeg ved godt min plade kører i hak, men jeg har alderen til, at jeg godt må være en Grumpy Old Man