Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
Det resultat tager vi med. Villa kommer ikke ápoint med os i dag. Super.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Fin start på toilettet
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Det glæder mig du ikke har problemer derude...... Det er VIGTIGT!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Jeg er et lille-bitte menneske, men hvor er det her dog fedt:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Ten Hag bliver sgu nok fyret desværre
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis man var Tottenham fan, ville man nok ryste i bukserne over at Ten Hag kan sætte 2 danske gamechangers på banen
Men det er jo faktisk ret smart at tømme toilettet løbende, så der ikke opstår (trafik) propper og dermed kaos.
Det er så smukt med et direkte rødt kort til den afskyelige rotte
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ja det er ekstra krydderi på en god weekend.
Forfærdelig spiller!
Forfærdelig spiller!
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Var på you’ll never walk alone i Kolding(klasse sted) i dag for at ses med en gammel gymnasieven, og så kommer utd-spurs på, og jeg er sådan jaja whatever, jeg er da ligeglad, jeg håber bare, den bliver uafgjort. Fast forward til brunos røde kort og jeg står op og råber rasende “fuck nu ud af banen, din klamme rotte” jeg kan simpelthen olle have ham.
Det siger jo så meget mere end ord kan, om den klub, at phan er valgt som anfører!
En skændsel for anførerrollen og en skændsel af et eksempel for kommende små fodboldspillere.
En skændsel for anførerrollen og en skændsel af et eksempel for kommende små fodboldspillere.
I forlængelde af samtalen omkring startopstilling i kamptråden, så er det en relativt vild opstilling City kommer med mod Bratislava. Der troede jeg godt nok de ville rotere lidt mere
De skal bare have lukket kvalifikationen i de første 3-4 kampe.
Arsenal er som sædvanlig skarpe på dødbolde - og PSG er tilsvarende elendige.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”