Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 31. aug, 2022 21:13

Damn Haaland er vild :shock: :shock: :shock:
YNWA

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » onsdag, 31. aug, 2022 21:14

Der er vist ikke megen tvivl mere om Haaland nok skal blive en succes..
fortsætter han i det tempo bryder han 40 mål på en sæson

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. aug, 2022 21:17

Haaland brænder Premier League fuldstændigt af :evil:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 31. aug, 2022 22:02

Jeg er glad for, at Haaland er min anfører i Fantasy :D

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » fredag, 02. sep, 2022 16:29

TG12 skrev:
onsdag, 31. aug, 2022 21:14
Der er vist ikke megen tvivl mere om Haaland nok skal blive en succes..
fortsætter han i det tempo bryder han 40 mål på en sæson
Ja det er desværre imponerende. Jeg troede han ville falde helt igennem. Men Guardiola havde åbenbart nøglen klar til den type angriber. Álvarez bliver også god for dem.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 03. sep, 2022 19:41

Det vilde ved Haaland er at han 'kun' rører bolden 11 gange for hvert mål han scorer. Det er helt sindssygt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » søndag, 04. sep, 2022 16:35

Mon ikke Rodgers ryger efter kampen hvis Leicester ikke henter 2 mål?

Dog kæmpe respekt til Brighton, de mister 3 stamspillere i transfer vinduet, men fortsætter bare ufortrødent. Og de spiller rigtig god fodbold.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 04. sep, 2022 17:20

Rodgers har jo fået færre midler end Klopp, så det er vel naturligt at de ligger hvor de ligger.

Hold da op, hvor er Moisés Caicedo en verdensklassespiller i svøb :o

edit: det ser da ud til at ten hag har fået styr på man u. De spiller godt. Men det gør Arsenal også. Jeg troede dog at Arsenal ville være længere fremme i deres genopbygning end man u. Men det er ikke til at se i dagens kamp.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 04. sep, 2022 19:31

Føj!! det er salt i såret at Scum ser ud til at ha fundet en melodi, mens vi ser ud som pt.
Det undrer mig at alle vores nærmeste modstandere har spenderet i et “rekord” transfervindue og vi nærmest intet har brugt.
Efter en sæson med finaler i alle turneringer og runner up i PL.
“Den rigtige valgte en anden klub”
Det kan ikke være rigtigt at der kun er én spiller, der kan udfylde rollen, for ja, så er det sgu svært at rekrutere.
Sikke en lorteweekend!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 05. sep, 2022 08:45

Nu er der jo meget få PL klubber eller i det engelske liga system i det hele taget, der ikke kører med underskud 8/9 ud af 10 år. Så ved ikke om det er så overraskende.

Tchouaméni er et særligt talent. Anskaffelsen af ham gjorde Real Madrid villige til at sælge Casemiro, der lige havde været deres bedste spiller i en CL finale. Så jeg kan egentlig godt sætte mig ind i at man ikke kan have en ønskeliste med ti af den type spillere på.

Selvfølgelig kan man finde andre spillere, men det er ikke det samme. Det mest nævnte navn ville nok være Sangare, men han havde åbentbart ikke lyst til at skifte nu for han blev i PSV og skrev ny kontrakt, selvom mange var ude med riven.

vores midtbane er i forvejen overbefolket af folk, der ikke heeeelt er gode nok(til dels pga. skader), så jeg forstår godt modviljen imod at betale 30+ millioner for flere af dem. Vores problem IMØ er at vi ikke har nogen der kan true Fab, Thiago og Hendersons pladser i start 11-eren.

havde man vidst at Fab+Hendo ville starte så langt under niveau så havde det selvfølgelig været nemmere at finde en direkte konkurent til dem. Og det er nok også grunden til at man så relativt sent gik efter en ny midtbanespiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 07. sep, 2022 09:45

Selvom jeg er træt af de har succes, så så jeg lige højdepunkter fra City kampe i går, jeg er bare nødt til at indrømme at De Bruyne og Haaland er et perfekt match, hvis de fortsætter sammen så er det et af de makkerskaber vi kommer til at tale om i mange år fremover.

kan ikke undgå at blive misundelig på en spiller som Haaland 12 mål på 645 hans scoringssnit er ved at nå prime Messi højder, igår mod Sevilla havde han 19 boldberøringer :wall: og laver alligevel 2 mål
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 07. sep, 2022 11:30

Cynwal skrev:
tirsdag, 30. aug, 2022 14:00
Cynwal skrev:
søndag, 21. aug, 2022 19:44
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 20. aug, 2022 17:54
Hvem ryger først?

Lampard?
Gerrard?
Rodgers?
David Moyes begynder at være med i kampen.......
Det blev så Scott Parker, der først fik silkesnoren.
Så endnu en manager fyret, efter et ØV-resultat mod Klopps Liverpool. Han har snart nogen stykker på samvittigheden :D
https://www.skysports.com/football/news ... ott-parker
Okay ..... DEN havde jeg sgu ikke set komme:
Thomas Tuchel blev så den næste manager på affyringsrampen:
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... el/9415823
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 07. sep, 2022 11:57

Den havde jeg heller ikke set komme. Man giver manden næsten £300 M til at købe spillere for, og så en uge efter vinduet lukker, fyrer man ham. Lunten er kort. Amatørklub!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 07. sep, 2022 19:21

Puhha hvor Rangers bliver spillet ud af stadion i Amsterdam. Det er ren legestue og 3-0 til Ajax efter et par og tredive minutter.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. sep, 2022 09:08

Nu er Klopp, Rodgers, Lampard og Gerrard favoritter hos bookmakerne til at få fyresedlen. Pep og Arteta er dem sidder allermest trygt i sadlen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar