Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 05. maj, 2022 17:50

texy skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 13:23
Casemiro, Kroos og Modric får en svær opgave med at matche Fabinho, Hendo og Thiago på aggressivitet, mens de to trekløvere vel er ret lige på erfaring og fodboldtekniske evner.
Spørgsmålet er om Ancelotti starter med den gamle garde. Det var udskiftningen af midtbanen som tippede kampen til Reals favør i går. Rodrygo kom ind i stedet for Kroos, og han scorede to mål. Og ganske få minutter efter den indskiftning, kommer Asensio ind i stedet for Casemiro og Camavinga i stedet for Modric.

Jeg kan sagtens forestille mig, at Ancelotti kombinere ungdommelig mod med erfaring, og starter med Rodrygo. Men vi må vente og se til den 28 maj.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » torsdag, 05. maj, 2022 21:36

Cynwal skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 12:52
Der er en vigtig kamp i aften i Europa League. Jeg krydser i den grad fingre for, at Eintracht Frankfurt slår West Ham ud af EL, så WHU ikke skal spille EL finale onsdag den 18. maj, efter at have mødt Man City søndag den 15. maj.
Frankfurt foran 1-0 og West Ham har fået Cresswell smidt ud for en 'notbremse'. Håber det holder :)
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » torsdag, 05. maj, 2022 23:04

Mysjkin skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 21:36
Cynwal skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 12:52
Der er en vigtig kamp i aften i Europa League. Jeg krydser i den grad fingre for, at Eintracht Frankfurt slår West Ham ud af EL, så WHU ikke skal spille EL finale onsdag den 18. maj, efter at have mødt Man City søndag den 15. maj.
Frankfurt foran 1-0 og West Ham har fået Cresswell smidt ud for en 'notbremse'. Håber det holder :)
Det gjorde det :) Dermed får Man C alt andet lige en vanskeligere kamp; medmindre West Ham stempler helt ud og går på sommerferie.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 05. maj, 2022 23:37

Mysjkin skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 23:04
Mysjkin skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 21:36
Cynwal skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 12:52
Der er en vigtig kamp i aften i Europa League. Jeg krydser i den grad fingre for, at Eintracht Frankfurt slår West Ham ud af EL, så WHU ikke skal spille EL finale onsdag den 18. maj, efter at have mødt Man City søndag den 15. maj.
Frankfurt foran 1-0 og West Ham har fået Cresswell smidt ud for en 'notbremse'. Håber det holder :)
Det gjorde det :) Dermed får Man C alt andet lige en vanskeligere kamp; medmindre West Ham stempler helt ud og går på sommerferie.
6. pladsen giver EL og 7. pladsen conference league i år, så WH har stadig noget at spille for! Mon ikke de har fået smag for mere europæisk fodbold?
Hvordan et sådant exit så påvirker, ved man ikke. Men det samme kan siges om City.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 05. maj, 2022 23:50

AJJ skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 23:37
Mysjkin skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 23:04
Mysjkin skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 21:36
Cynwal skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 12:52
Der er en vigtig kamp i aften i Europa League. Jeg krydser i den grad fingre for, at Eintracht Frankfurt slår West Ham ud af EL, så WHU ikke skal spille EL finale onsdag den 18. maj, efter at have mødt Man City søndag den 15. maj.
Frankfurt foran 1-0 og West Ham har fået Cresswell smidt ud for en 'notbremse'. Håber det holder :)
Det gjorde det :) Dermed får Man C alt andet lige en vanskeligere kamp; medmindre West Ham stempler helt ud og går på sommerferie.
6. pladsen giver EL og 7. pladsen conference league i år, så WH har stadig noget at spille for! Mon ikke de har fået smag for mere europæisk fodbold?
Hvordan et sådant exit så påvirker, ved man ikke. Men det samme kan siges om City.
Stregerne/skillelinjerne i stillingen mht til Europæisk kvalifikation er ikke justeret efter den faktiske udvikling. De 4 CL pladser flyttes der ikke på, men England har i alt 4 pladser til Europa League. De to første går til nr. 5 og 6 i PL (som stregerne i stillingen viser), men der er også en EL plads til vinderen af Carabao Cup. Men det er Liverpool, som allerede er i CL, så nr. 7 i PL kommer også i EL. Der er også en EL plads til vinderen af FA-cup, men det bliver enten Liverpool eller Chelsea, som er kvalificeret til CL, så 8. pladsen giver også EL. 9, pladsen skal så direkte i Conference League, og det er nok for meget at håbe på, at Man U ryger helt derned ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » fredag, 06. maj, 2022 08:18

Cynwal skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 23:50
AJJ skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 23:37
Mysjkin skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 23:04
Mysjkin skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 21:36
Cynwal skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 12:52
Der er en vigtig kamp i aften i Europa League. Jeg krydser i den grad fingre for, at Eintracht Frankfurt slår West Ham ud af EL, så WHU ikke skal spille EL finale onsdag den 18. maj, efter at have mødt Man City søndag den 15. maj.
Frankfurt foran 1-0 og West Ham har fået Cresswell smidt ud for en 'notbremse'. Håber det holder :)
Det gjorde det :) Dermed får Man C alt andet lige en vanskeligere kamp; medmindre West Ham stempler helt ud og går på sommerferie.
6. pladsen giver EL og 7. pladsen conference league i år, så WH har stadig noget at spille for! Mon ikke de har fået smag for mere europæisk fodbold?
Hvordan et sådant exit så påvirker, ved man ikke. Men det samme kan siges om City.
Stregerne/skillelinjerne i stillingen mht til Europæisk kvalifikation er ikke justeret efter den faktiske udvikling. De 4 CL pladser flyttes der ikke på, men England har i alt 4 pladser til Europa League. De to første går til nr. 5 og 6 i PL (som stregerne i stillingen viser), men der er også en EL plads til vinderen af Carabao Cup. Men det er Liverpool, som allerede er i CL, så nr. 7 i PL kommer også i EL. Der er også en EL plads til vinderen af FA-cup, men det bliver enten Liverpool eller Chelsea, som er kvalificeret til CL, så 8. pladsen giver også EL. 9, pladsen skal så direkte i Conference League, og det er nok for meget at håbe på, at Man U ryger helt derned ;)
??? Som jeg forstår efter gårsdagens resultater, er der 7 europæiske pladser baseret på følgende: 1-4 PL i CL. 5-6 PL i EL. 7 PL i Conference League.

Dette fordi kun Liverpool/Chelsea har vundet/kan vinde cupperne.

https://www.espn.com/soccer/english-pre ... nce-league

Og WH kan sagtens nå at overhale United, som så passende kan få 7. pladsen og spille Conference League...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 06. maj, 2022 14:04

AJJ skrev:
fredag, 06. maj, 2022 08:18
Cynwal skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 23:50
AJJ skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 23:37
Mysjkin skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 23:04
Mysjkin skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 21:36
Cynwal skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 12:52
Der er en vigtig kamp i aften i Europa League. Jeg krydser i den grad fingre for, at Eintracht Frankfurt slår West Ham ud af EL, så WHU ikke skal spille EL finale onsdag den 18. maj, efter at have mødt Man City søndag den 15. maj.
Frankfurt foran 1-0 og West Ham har fået Cresswell smidt ud for en 'notbremse'. Håber det holder :)
Det gjorde det :) Dermed får Man C alt andet lige en vanskeligere kamp; medmindre West Ham stempler helt ud og går på sommerferie.
6. pladsen giver EL og 7. pladsen conference league i år, så WH har stadig noget at spille for! Mon ikke de har fået smag for mere europæisk fodbold?
Hvordan et sådant exit så påvirker, ved man ikke. Men det samme kan siges om City.
Stregerne/skillelinjerne i stillingen mht til Europæisk kvalifikation er ikke justeret efter den faktiske udvikling. De 4 CL pladser flyttes der ikke på, men England har i alt 4 pladser til Europa League. De to første går til nr. 5 og 6 i PL (som stregerne i stillingen viser), men der er også en EL plads til vinderen af Carabao Cup. Men det er Liverpool, som allerede er i CL, så nr. 7 i PL kommer også i EL. Der er også en EL plads til vinderen af FA-cup, men det bliver enten Liverpool eller Chelsea, som er kvalificeret til CL, så 8. pladsen giver også EL. 9, pladsen skal så direkte i Conference League, og det er nok for meget at håbe på, at Man U ryger helt derned ;) ....og så yderligere kunne sige til deres fans: "I skal da være glade for, at det var to af de store klubber, der spillede Carabao Cup finalen, så I fik en lille trøstpræmie for jeres flotte 7. plads" Can't wait!
??? Som jeg forstår efter gårsdagens resultater, er der 7 europæiske pladser baseret på følgende: 1-4 PL i CL. 5-6 PL i EL. 7 PL i Conference League.

Dette fordi kun Liverpool/Chelsea har vundet/kan vinde cupperne.

https://www.espn.com/soccer/english-pre ... nce-league

Og WH kan sagtens nå at overhale United, som så passende kan få 7. pladsen og spille Conference League...
Du har fuldstændig ret. Jeg har været misinformeret af en anden artikel, som jeg ikke lige kan finde nu. Men så meget desto bedre, så har West Ham kniven på struben i næstsidste spillerunde, og det ville være en KÆMPE fornøjelse af få Man U ud at spille Conference League :D
...og så yderligere at kunne sige til deres fans: "I skal da være glade for, at det var 2 af de store klubber, som mødtes i Carabao Cup finalen, så I kunne få en trøstpræmie for jeres flotte 7. plads" Oh happy days......
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 08. maj, 2022 18:13

Fuck hvor er Newcastle ringe. Dårlig opdækning og Dubravka drop og så fører FC UAE 2-0.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 11. maj, 2022 21:23

Hørte flere eksperter sige, at Wolves kunne stille sig i en stærk defensiv. Det må man sige: Den holdt hele 7 minutter mod Man City. Pis mig i øret!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 11. maj, 2022 21:28

1-1 på Molineux. Smukt kontraangreb :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 11. maj, 2022 21:32

Og den holdt så i 4 minutter. Jeg gider sq ikke se det mere ... :wall: :wall: :wall:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 11. maj, 2022 21:37

Sledgehammer skrev:
onsdag, 11. maj, 2022 21:32
Og den holdt så i 4 minutter. Jeg gider sq ikke se det mere ... :wall: :wall: :wall:
Alt hvad KdB rører ved lykkes. Det er ubeskrivelig klamt.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 11. maj, 2022 21:42

Jeg brækker mig.

Tror jeg ser noget andet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. maj, 2022 23:46

Mysjkin skrev:
onsdag, 11. maj, 2022 21:37
Sledgehammer skrev:
onsdag, 11. maj, 2022 21:32
Og den holdt så i 4 minutter. Jeg gider sq ikke se det mere ... :wall: :wall: :wall:
Alt hvad KdB rører ved lykkes. Det er ubeskrivelig klamt.
Ja, det er det. Han er desværre med længder den bedste spiller i PL denne sæson. Han løfter shitty.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Junte
Indlæg: 150
Tilmeldt: mandag, 22. jul, 2019 01:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Junte » torsdag, 12. maj, 2022 06:16

Med den difference de har fået skabt i målforskel, henover de seneste kampe, er dd reelt mere end de 3 point foran.
Derfor må de ikke vinde en eneste af deres q2 sidste kampe.
Den var nok alligevel nemmere at tro på ved halveg i Istanbul :dontknow:

Besvar