Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » mandag, 24. apr, 2023 10:19

Cynwal skrev:
søndag, 23. apr, 2023 17:15
TG12 skrev:
søndag, 23. apr, 2023 15:21
Thommo skrev:
søndag, 23. apr, 2023 12:33
I dagens kamp på Wembley er Brighton favorit ved min bookie(365)2,15 på Brighton 3,1 på scum, man skulle jo tro jeg levede i et parallel univers. :shock: . Tænk hvis man havde sagt det ville ske da fergie regerede
Brighton er et sindssygt spænende hold, og et eller andet sted håber jeg de ikke sælger ud af alle deres gode spillere.

For de spiller attraktiv bold, modsat flertallet af de små klubber.
....men er det ikke ligefør, at vi skal håbe på at Man U får en finale til at spøge oppe i hovedet, og tage fokus fra en god afslutning i PL. Jeg vil da langt hellere, at de "får lov" til at vinde FA Cup'en, men kludrer i indløbet, så vi napper CL-pladsen.
EDIT: Det er så typisk scum-held, at de lige skal møde Spursnu på torsdag, lig på det tidspunkt, hvor det ser ud til at interim-manageren har tabt omklædningsrummet på gulvet. :oops:
Det er jo også en besynderlig situation at man fyrer Conte, for at beholde Assistenten som care-taker, han havde nok også sin aktie i Contes nedtur.

Men det værende sagt har kampe efter et stort nederlag ofte et underligt liv.

Enten forstætter elendigheden, eller også kommer en trods reaktion der kan ses for at vise det var en enlig svale. Jeg er optimstisk på det sidste. Tottenham har en fin trup, og et opgør imod Scum på hjemmebane, hvor de iøvrigt er gode, må være rigeligt motiverende til en go præstation.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 24. apr, 2023 13:40

Tottenham skulle aldrig have fyret Conte.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 24. apr, 2023 14:00

Hr. Drejer skrev:
mandag, 24. apr, 2023 13:40
Tottenham skulle aldrig have fyret Conte.
....eller Pochettino....?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 25. apr, 2023 21:13

Fuck for en HERREkasse af Thielemann, og så bliver den VAR-underkendt (korrekt) for offside i opspillet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 26. apr, 2023 23:26

Arsenal er godt nok kommet ned på jorden, ligner endnu en pokal til ørken holdet desværre. Skal de ikke snart til at have straffet dem for alle de overtrædelser ?
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 27. apr, 2023 22:35

Everton nærmer sig godt nok nedrykning
YNWA

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 27. apr, 2023 22:58

Kane er en dygtig fodboldspiller. Og så er Man Us forsvar pivringe uden Varane og Martinez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 28. apr, 2023 01:16

Det er vildt at Newcastle er blevet så gode. De er et eksempel på at én spiller kan transformere et hold. Guimares er virkelig en klassespiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 28. apr, 2023 05:26

Redtothebone skrev:
torsdag, 27. apr, 2023 22:35
Everton nærmer sig godt nok nedrykning
Det ser ikke godt ud. Der plejer at skulle ca. 35 point til for at blive i PL, så de skal samle 7-8 point i de sidste 5 kampe.
Der venter en ren gyser kamp på mandag i Leicester. Taber Everton den, er de næsten sikker nedrykker:

Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » fredag, 28. apr, 2023 05:49

De bitre er færdige. Det samme kan desværre siges om The Saints. Jeg håber Leicester ryger med ned.
Point tallet for sikkerhed i ligaen er ret lavt denne sæson, man taler om de magiske 40 point. Det bliver slet ikke nødvendigt denne sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » fredag, 28. apr, 2023 09:47

Hr. Drejer skrev:
fredag, 28. apr, 2023 01:16
Det er vildt at Newcastle er blevet så gode. De er et eksempel på at én spiller kan transformere et hold. Guimares er virkelig en klassespiller.
Ja han gør det fantastisk og samtidig et eksempel på at man godt kan få klasse spillere til midtbanen for omkring de 40 mio £
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 30. apr, 2023 15:20

Er slet ikke enig i det narrativ om Newcastle. Ja, Bruno G er dygtig, men de har købt voldsomt ind. Der er ikke kun tale om, at en spiller har forbedret dem. Der er tale om et suspekt foretagende, hvor der er blevet handlet massivt ind på stort set alle pladser.

Isak - €63 mio
Gordon - £45 mio
Guimaraes - £40 mio
Botman - £35 mio
Wood - £25 mio
Willock - £25 mio
Targett - £15 mio
Burn - £13 mio
Trippier - £12 mio
Pope - £11 mio

Deruodver har de kun solgt Shelvey, for £4 mio.

Det er Manchester City om igen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 30. apr, 2023 16:25

Jeg kan se at Bruno Fernadez har scoret for Man U. Jeg stoler ALDRIG mere på tweets fra Fru Fernandez...

Sendt fra min SM-G990B med Tapatalk

Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » mandag, 01. maj, 2023 12:55

Der er sgu lagt op til et brag i aften imellem Leicester og Everton!
Nice


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 01. maj, 2023 14:09

mortenbak skrev:
mandag, 01. maj, 2023 12:55
Der er sgu lagt op til et brag i aften imellem Leicester og Everton!
Nice Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bliver en Gysertime, som varer 2 X 45 + tillæg. Hvis der bliver en taber i den kamp, er jeg 98% sikker på, at taberen i aften må en tur i Championship. På den ene side ser jeg gerne The Bitters rykke ned, og er klar til at spille "Going down" for fuld udblæsning med Freddie King (alternativt Joe Bonamassa, hvis man ikke er til 70'er bluesguitarister)

På den anden side er det klubben med den næstlængste fortløbende topflight ancenitet (efter Gunners). Så det er virkelig historie, der i givet fald rykker ned. Det ene øjeblik genkalder jeg mig Richarlissons ansigtsudtryk fra igår, og ønsker dem ned. På den anden side, kan jeg ikke andet end føle lidt medfølelse med de blå naboer, som i den grad har måttet se deres klub udsat for dårlig ledelse.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar