Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » søndag, 20. aug, 2023 20:04

Nederlag til United, Newcastle og Chelsea det er ikke en helt dum weekend
YNWA

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1686
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » søndag, 20. aug, 2023 22:19

Redtothebone skrev:
søndag, 20. aug, 2023 20:04
Nederlag til United, Newcastle og Chelsea det er ikke en helt dum weekend
Ja - ræset for fjerdepladsen starter blødt :)

Derudover blev Everton udraderet af AV. Everton er helt ufattelig ringe - de ligner allerede nu en nedrykker.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 27. aug, 2023 10:29

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor Casemiro IKKE er offside ved scums anden scoring i går?
Han er flere meter inde i offside, da bolden slås over til Fernandes, som header på tværs til Casemiro - og med den hastighed han bevæger sig på en fodboldbane, så var han aldrig nået derind hvis ikke han fik en 2-3 meters forspring - som så scorer? Kan ses her (omring 03:27):
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -chokstart

Jeg sammenligner f.eks. med Gakpos underkendte scoring mod AV på Anfield, hvor målet blev underkendt af John Brooks, som dømmer dagens opgør på St James Park i Newcastle, da VVD dømmes offside på en tidligere fremlægning? kan ses her fra omkring 0:45: https://www.youtube.com/watch?v=mlEFiUk ... iverpoolFC

Er der nogen med regel indsigt, som kan forklare, hvorfor VVD er offside når Casemiro ikke er? ....eller er det bare endnu en gave/fejlkendelse på Old Trafford? Rashford faldt jo endnu lettere end Szoboszlai mod Bournemouth, så de også fik et straffe senere i kampen.

Nyd for i øvrigt i starten af videoen fra Old Trafford, hvordan Awoniyi sprinter fra Rashford og Anthony og scorer til 1-0.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

JaFu
Indlæg: 43
Tilmeldt: mandag, 19. apr, 2021 13:45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JaFu » søndag, 27. aug, 2023 12:39

Jeg tænkte præcis det samme vedrørende eventuel offside på Casimiro … og har heller ikke nogen forklaring.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 27. aug, 2023 13:11

JaFu skrev:
søndag, 27. aug, 2023 12:39
Jeg tænkte præcis det samme vedrørende eventuel offside på Casimiro … og har heller ikke nogen forklaring.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Squ da rart jeg ikke er den eneste
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 27. aug, 2023 13:36

De er startet godt dommerne. Tre spillerunder inde og vi har allerede set dem blamere sig i så voldsom grad, at det er kampafgørende, samt medfører kritik og klager fra de respektive klubber, minus Man United.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 03. sep, 2023 20:11

Intens afslutning på Emirates. Hvor var det fedt, at producerne lige klippede til Arsenal-fans, der var gået før tid, efter Rice havde scoret. Satme lame stil som fan at gå før tid i sådan en kamp.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » mandag, 04. sep, 2023 12:03

Mysjkin skrev:
søndag, 20. aug, 2023 22:19
Redtothebone skrev:
søndag, 20. aug, 2023 20:04
Nederlag til United, Newcastle og Chelsea det er ikke en helt dum weekend
Ja - ræset for fjerdepladsen starter blødt :)

Derudover blev Everton udraderet af AV. Everton er helt ufattelig ringe - de ligner allerede nu en nedrykker.
Til gengæld må vi så sige, at Tottenham er startet over forventning.

Newcastle får det svært i år, tror jeg. Og med CL-kampe midt i ugen skal de vænne sig til kortere forberedelsestid til PL/trætte nøglespillere, der skal have pause osv. Det er et helt andet ballgame for dem.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 04. sep, 2023 12:29

Stadig tidligt på sæsonen. Men jeg er langt mere positiv overfor at vi kommer i top 4, end jeg var før sæsonstart.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1288
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » mandag, 04. sep, 2023 17:23

Hr. Drejer skrev:Stadig tidligt på sæsonen. Men jeg er langt mere positiv overfor at vi kommer i top 4, end jeg var før sæsonstart.
Hvis holdet kan holde sig skadesfrit, så ja. Jeg siger endnu engang at truppen er for tynd.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 16. sep, 2023 11:10

Det bliver en spændende PL runde i denne weekend, og jeg må hellere på klaret nogen huslige pligter frem mod 13-13:30 tiden, så jeg med god samvittighed (for som en rigtig mand bestemmer jeg selvfølgelig selv, hvornår og hvor meget fodbold jeg vil se........ (tror jeg.....)) kan fortsætte direkte fra Liverpools forhåbentlige - men langt fra sikre - 3 point mod Wolves og så til en potentiel og forhåbentlig ny ydmygelse af Manchester United.

Kl. 16:00 på OT tager de imod Brighton, og der er jo dejlig uro på de interne linjer i Salford og omegn:
  • Jadon Sancho træner for sig selv efter offentligt modsvar til Ten Hag
  • Antony er fritaget for kampe efter anklager om krænkelser
.....og så spiller scum bare ikke godt!

Læg dertil, at Brighton har fået Ansu Fati i truppen - og han er ikke skadet (endnu) - så jeg kan se ham og Mitoma gøre rigtig ondt på Lisandro Martinez og Victor Lindelof. ....og tænk hvis nu Martinez får en lille fiber under opvarmningen så MF Maguire skal danne par med LIndelöf....? (MF = Motor Færgen)
Man U mod Brighton vises på TV3 Max, samme kanal som Liverpools kamp, så bare bliv siddende i sofaen.

Har i brug for lidt motion, så ræk ud efter fjernbetjeningen, for 16:00 starter West Ham - Manchester City på TV3 Sport, så der kan være god fingermotion i at zappe mellem de to Manchester kampe. Stones og Grealish er nu også ude med skader sammen med De Bruyne, så kunne sæsonens første pointtab lure til Man Cheaty? Jeg kunne godt se Antonio få en hovedrolle i den kamp.

Der bliver så tid til en hurtig gang aftensmad kl. 18:00, og 18:30 er der mulighed for på TV3 + at se, om Thomas Frank & Co. kan skabe mere uro i sandkassen oppe i Newcastle. Brentford går ind til kampen ubesejret i de første 4 kampe, og PIF's tålmodighed er ikke blevest stress-testet endnu. Men potentielt 3 eller kun 4 point efter de 5 første spillerunder er tror jeg ikke de vil være særligt imponerede over. Det kan jo også bare være, at det hele pludselig falder på plads for Eddie Howe's tropper, men Brentford er ikke nemme at spille imod, og de har tålmodigheden til at stå dybt i en udekamp, og så leve på hurtige kontraer.

Efter 20:30 burde der således være mulighed for opfyldelse af andre ægteskabelige forpligtelser.
Det er jo lørdag, så...... 8-)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 16. sep, 2023 17:35

Det ser da ok ud indtil videre på toilettet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 16. sep, 2023 18:03

mortenbak skrev:
lørdag, 16. sep, 2023 17:35
Det ser da ok ud indtil videre på toilettet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg klager ikke, og så burde Fati oven i købet have sømmet kisten til med 4-1 i overtiden, men brændte.
Bare ærgerligt, at Hammers ikke kunne holde fast.

Spurs mod Sheffield U havde jeg så slet ikke set komme :shock:
EDIt: En kamp varer åbenbart 102 minutter i vore dage. Da jeg skrev ovenstående, første Sheffield 1-0 efter 7 minutters overtid.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 16. sep, 2023 18:29

Korrupt at Tottenham vinder den kamp. Ange har fået en god start, men giv det tid, så er han også fortid i den klub. I dag blev de båret til sejr af dommeren. Synd for Sheffield.

Man United er et cirkus og det er sjovt. Brighton er spændende.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 16. sep, 2023 20:50

Jeg glæder mig over Højlunds annulerede scoring.
Så lille et menneske er jeg.
Kommentatoren i vores kamp var jo ved at få udløsning i boksen, hvergang han nævnte at Højlund startede inde.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar