Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hopper snart tilbage på pirat-stream…
Men hvis man venter med at oprette abonnement på prime til i morgen, så burde man få Everton-kampen med i prisen. Hvis bare man kunne nøjes med Liverpools kampe til den pris enkeltvis…
Men hvis man venter med at oprette abonnement på prime til i morgen, så burde man få Everton-kampen med i prisen. Hvis bare man kunne nøjes med Liverpools kampe til den pris enkeltvis…
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Det står 2-0 - Jeg har også glemt det ....... Så deres Salami-strategi virker!AJJ skrev: ↑torsdag, 07. nov, 2024 14:09Nå, den bliver altså vist på Amazon.... Troede kun det var den tidlige lørdagskamp. Ja, jeg har så aldrig fået taget mig sammen til at afmelde Amazon efter Ipswich-kampen (1-0 til blodsugerne).....Cynwal skrev: ↑torsdag, 07. nov, 2024 12:01Det er så bare sur røv, at Liverpool Fans endnu en gang udsættes for "salami-metoden" hvor rettighedshaver har frasolgt kampe til andre udbydere, men fastholdt prisen på det oprindelige niveau, til trods for langt færre kampe. Men vi LFC fans betragtes som en attraktiv vare, så kampene flyttes til tidlig eller sen lørdag, så Jeff Bezos (som jo virkelig mangler penge) kan tjene på abonnementskontoen.
Jeg ved godt min plade kører i hak, men jeg har alderen til, at jeg godt må være en Grumpy Old Man
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Real Betis spiller mod NK Celje, som har en tidligere Liverpool spiller som manager, nemlig Albert Riera.
Så fik chity da lige lov til at stoppe bolden fra at gå i mål med hånden/armen
Snydt for straffe
Snydt for straffe
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Cynwal
Hvor mange af dem her har været i UAE på All Inclusive dommerudveksling?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
- Cynwal
Det er sgu godt fightet tilbage af Brighton, selv om de er 11 mod 12....
Og Haaland brokker sig mere og mere. Det er sjovt at se på, men en skændelig opførsel.
Håber den forvoksede crybaby, snart fortid i Premier League.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Håber den forvoksede crybaby, snart fortid i Premier League.
Ipswich er ved at skabe flot resultat på udebane mod Tottenham
Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på, hvad en flok velvoksne fodbolddrenge, tænker idet, de bliver præsenteret for en all pink spilledragt…..
Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på, hvad en flok velvoksne fodbolddrenge, tænker idet, de bliver præsenteret for en all pink spilledragt…..
-
Caicedo virker til at være usympatisk. Prøver hele tiden at påvirke dommeren, ved at gå og tale til ham en stor del af tiden, og er ligeglade med modstanderens helbred i nærkampe, hvilket Ødegaard må sande.
- JudgeArdaStudge
Mon Arsenal er ude af mesterskabskampen nu. I hvert fald et resultat vi godt kan bruge.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
Jeg citerer lige mig selv fra kamptråden mod Villa:
Nogen gange får man sgu hvad man ønsker sigCynwal skrev: ↑torsdag, 07. nov, 2024 16:16...og skulle vi nu - 7-9-13/bank under bordet/antijinx - slå Villa på Anfields lækre græstæppe på lørdag, så er der potentielt mulighed for at øge forspringet i PL yderligere. For se lige programmet for de nærmeste konkurrenter:
Jeg er jo født SUPERoptimist, og kan kun ærgre mig over, at enten gunners eller Villa eller begge får pointudbytte, men lad os håbe på en uafjort på Bilioteket, så der ialt ryger 4 point ud ad "systemet".
Hm... Arsenal 9 point efter. Det er meget. Men de har overstået nogle svære udekampe allerede(Chelsea, Newcastle, Spurs, Man City, Aston Villa) - så det tæller til deres fordel. Og de er jo i stand til at sætte en serie af sejre sammen - det ved vi.
Og nu er deres kæmpe skadeskrise jo overstået
Jf. i øvrigt Artetas udtalelse efter kampen: "Men også stoltheden over, at holdet er i stand til, med alle de udfordringer, vi har, at komme her og spille på den måde, vi gjorde i dag,"
Det er sgu da vel ikke, de få skader, de har og har haft? Nuvel Ødegaard er nøglespiller, men vi har klaret os uden Salah til AFCON flere gange, ligesom City har klaret skader til de Bruyne m.fl. i tidligere sæsoner.
Nå men de er pressede - og der skal ikke mange pointtab til, før det løber ud i sandet for dem.
Og nu er deres kæmpe skadeskrise jo overstået
Jf. i øvrigt Artetas udtalelse efter kampen: "Men også stoltheden over, at holdet er i stand til, med alle de udfordringer, vi har, at komme her og spille på den måde, vi gjorde i dag,"
Det er sgu da vel ikke, de få skader, de har og har haft? Nuvel Ødegaard er nøglespiller, men vi har klaret os uden Salah til AFCON flere gange, ligesom City har klaret skader til de Bruyne m.fl. i tidligere sæsoner.
Nå men de er pressede - og der skal ikke mange pointtab til, før det løber ud i sandet for dem.
-
Enig i at Arsenals kampprogram har været langt vanskeligere end vores. De har haft det klar sværeste program af top 6 holdene. Vi skal stadig møde følgende hold ude; Chelsea, Man C, Villa, Spurs, Bournemouth (slået Arsenal & Man C), Brighton (slået Man C & Spurs). Vi har et svært kampprogram foran os. I December har vi Everton, Newcastle og Spurs ude. Spændende hvordan vi klarer os.
Arsenal har haft Ødegaard skadet, og det gav dem problemer. Men det fortæller også lidt om Artetas taktiske evner, at han ikke er i stand til at løse det problem. Arsenal har manglet kreativitet uden Ødegaard.
TIl vores fordel tæller, at Slot virkelig har styrket vores organisation, så vi er vanskelige at skave chancer i mod. Der scores meget få mål mod os - 6 i 11 kampe. Og 1/3 del af målene kom ude mod Arsenal. Vi er svære at bryde ned. Og indtil videre har Slot løst vores skadessituation rigtig godt. Så jeg er fortrøstningsfuld.
Arsenal har haft Ødegaard skadet, og det gav dem problemer. Men det fortæller også lidt om Artetas taktiske evner, at han ikke er i stand til at løse det problem. Arsenal har manglet kreativitet uden Ødegaard.
TIl vores fordel tæller, at Slot virkelig har styrket vores organisation, så vi er vanskelige at skave chancer i mod. Der scores meget få mål mod os - 6 i 11 kampe. Og 1/3 del af målene kom ude mod Arsenal. Vi er svære at bryde ned. Og indtil videre har Slot løst vores skadessituation rigtig godt. Så jeg er fortrøstningsfuld.