Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7385
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 06. maj, 2024 23:05

Tror jeg desværre også. Olise har sagt nej tak til Chelsea en gang og til sommer kommer alle de andre også efter ham. Det samme kan tænkes om Eze og en spiller som Mateta tror jeg også kunne være interessant for hold, der mangler en angriber.
Wharton er også rigtig spændende og Marc Guehi og så er der også en som Mitchell og Doucouré, selvom sidstnævnte har været meget skadet, det samme har Eze, desværre. Men ja, der er nok at vælge imellem for de store klubber. Håber ikke, de plukker Crystal Palace, men sådan er ligaen desværre blevet, når Man City først kunne tillade sig at have Kalvin Phillips siddende på bænken og senere Kovacic og Nunes, så går det kun én vej.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. maj, 2024 23:20

...Og man u grinte af os da vi tabte med et enkelt mål til Palace. 4-0 :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7385
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 07. maj, 2024 21:42

Karim Adeyemi gad jeg godt have til Liverpool. Virkelig en arbejdshest, tilmed god defensivt og så er han lynhurtig offensivt på kanten. Virker som en spiller, som ville passe perfekt i Liverpool.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3115
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 07. maj, 2024 21:56

JudgeArdaStudge skrev:Karim Adeyemi gad jeg godt have til Liverpool. Virkelig en arbejdshest, tilmed god defensivt og så er han lynhurtig offensivt på kanten. Virker som en spiller, som ville passe perfekt i Liverpool.
Var det ikke også ham, der drev gæk med vores forsvar, vi mødte Leipzig engang ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7385
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 07. maj, 2024 22:16

mortenbak skrev:
tirsdag, 07. maj, 2024 21:56
JudgeArdaStudge skrev:Karim Adeyemi gad jeg godt have til Liverpool. Virkelig en arbejdshest, tilmed god defensivt og så er han lynhurtig offensivt på kanten. Virker som en spiller, som ville passe perfekt i Liverpool.
Var det ikke også ham, der drev gæk med vores forsvar, vi mødte Leipzig engang ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, han har spillet i Red Bull, men Red Bull Salzburg. Jeg kan dog ikke lige huske om han har mødt os. Jeg mindes, at det var Szoboszlai som spillede venstre kant dengang vi mødte dem, hvor de også havde Minamino og Haaland.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11353
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 07. maj, 2024 22:20

Dejligt at se, at FC Quatar nu er nødt til at score 2 gange i den sidste ½ time, bare for at få forlænget spilletid.
...men de presser godt nok også nu.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 07. maj, 2024 22:23

Men hvor er det utroligt at et hold med ubegrænsede midler har så ringe et fodboldhold...
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3115
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 07. maj, 2024 22:27

JudgeArdaStudge skrev:
mortenbak skrev:
tirsdag, 07. maj, 2024 21:56
JudgeArdaStudge skrev:Karim Adeyemi gad jeg godt have til Liverpool. Virkelig en arbejdshest, tilmed god defensivt og så er han lynhurtig offensivt på kanten. Virker som en spiller, som ville passe perfekt i Liverpool.
Var det ikke også ham, der drev gæk med vores forsvar, vi mødte Leipzig engang ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, han har spillet i Red Bull, men Red Bull Salzburg. Jeg kan dog ikke lige huske om han har mødt os. Jeg mindes, at det var Szoboszlai som spillede venstre kant dengang vi mødte dem, hvor de også havde Minamino og Haaland.
Vi mødte dem i gruppespillet i 19/20 chl.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3115
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 07. maj, 2024 22:28

Emmy skrev:Men hvor er det utroligt at et hold med ubegrænsede midler har så ringe et fodboldhold...
For mange stjerner og selviske personligheder.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1308
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 08. maj, 2024 02:34

Vitinha fra PSG har været så god i CL synes jeg. Gad virkelig godt at have ham.

AJJ
Indlæg: 2431
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 08. maj, 2024 09:41

Fowler89 skrev:
onsdag, 08. maj, 2024 02:34
Vitinha fra PSG har været så god i CL synes jeg. Gad virkelig godt at have ham.
Endnu en portugiser. Et land med 10. mio. indbyggere.

AJJ
Indlæg: 2431
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 08. maj, 2024 10:37

mortenbak skrev:
tirsdag, 07. maj, 2024 22:28
Emmy skrev:Men hvor er det utroligt at et hold med ubegrænsede midler har så ringe et fodboldhold...
For mange stjerner og selviske personligheder.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Som skrevet før. Det falder fuldstændigt tilbage på ledelsen af den klub. Men skønt, at hverken Qatar eller Abu Dhabi vinder i år.

AJJ
Indlæg: 2431
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 08. maj, 2024 10:56

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 06. maj, 2024 22:30
Olise igen! Han er bare klasse. Der bliver rift om ham til sommer. Tror desværre både købeklubberne Man City, Man United Arsenal og Chelsea (igen) melder sig som bejlere til hans underskrift og hvis vi kender FFP ret, så tillader Premier League alle de fire ovennævnte klubber at købe ham, selvom de har brugt penge som ingen andre. Narrativet om Arsenal er jeg især træt af. De bruger lige så mange penge som Man City, men har endnu ingen trofæer fået ud af det.
En 2. plads (forventeligt....) og absolut intet mindeværdigt i Fa, Liga Cup og CL. Det er hurtigt glemt - sådan er det.

Sammenlign med vores 2017/18-sæson. En 4. plads, men et mindeværdigt run i CL med finale. Den slags huskes.

De vil så sige, at deres hold stadig er ungt osv. Men sagen er bare, at man skal smede, mens jernet er varmt. De har været heldige med nul skader til nøglespillerne i år: Saliba, Rice, Ødegaard, Saka.

Og været begunstiget af tidligt exit i Fa og Liga cup.

Vi ved af bitter erfaring, at den næste sæson kan udvikle sig helt anderledes...

Fowler89
Indlæg: 1308
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 09. maj, 2024 05:01

AJJ skrev:
Fowler89 skrev:
onsdag, 08. maj, 2024 02:34
Vitinha fra PSG har været så god i CL synes jeg. Gad virkelig godt at have ham.
Endnu en portugiser. Et land med 10. mio. indbyggere.
Fodbold fabrik.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5699
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 09. maj, 2024 08:37

AJJ skrev:
onsdag, 08. maj, 2024 10:56
JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 06. maj, 2024 22:30
Olise igen! Han er bare klasse. Der bliver rift om ham til sommer. Tror desværre både købeklubberne Man City, Man United Arsenal og Chelsea (igen) melder sig som bejlere til hans underskrift og hvis vi kender FFP ret, så tillader Premier League alle de fire ovennævnte klubber at købe ham, selvom de har brugt penge som ingen andre. Narrativet om Arsenal er jeg især træt af. De bruger lige så mange penge som Man City, men har endnu ingen trofæer fået ud af det.
En 2. plads (forventeligt....) og absolut intet mindeværdigt i Fa, Liga Cup og CL. Det er hurtigt glemt - sådan er det.

Sammenlign med vores 2017/18-sæson. En 4. plads, men et mindeværdigt run i CL med finale. Den slags huskes.

De vil så sige, at deres hold stadig er ungt osv. Men sagen er bare, at man skal smede, mens jernet er varmt. De har været heldige med nul skader til nøglespillerne i år: Saliba, Rice, Ødegaard, Saka.

Og været begunstiget af tidligt exit i Fa og Liga cup.

Vi ved af bitter erfaring, at den næste sæson kan udvikle sig helt anderledes...
Husk vi også er en købeklub. De andre bruger bare flere penge og går efter flere titler.

Liverpool er jo kun lykkes grundet Klopp. Desværre findes der kun en Klopp i verden.

Besvar