Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 21. jan, 2023 19:59

Det er Liverpool om et par år!

Premier league bliver spillet på kunstgræs i mellemøsten overværet af primært mænd i hvide kjoler og hoved beklædning.

Ok fair nok…. Der går nok 10 år.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 22. jan, 2023 16:18

mortenbak skrev:
lørdag, 21. jan, 2023 19:59
Det er Liverpool om et par år! BilledeBillede

Premier league bliver spillet på kunstgræs i mellemøsten overværet af primært mænd i hvide kjoler og hoved beklædning.

Ok fair nok…. Der går nok 10 år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der tænker jeg du undervurdere de konservative englændere.

Men rigtigt både Saudierne og amerikanerne vil gøre fodbold mere til et show end en sport. Lidt som de store amerikanske sportsgrene.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. jan, 2023 20:31

Der er ikke andet at gøre/sige, end at lette på hatten og sige: "chapeau" til Arsenals spil i dag. De spiller i mine øjne det mest underholdende, angrebsivrige, evigt pressende og bedste fodbold i øjeblikket. Det er som at se Klopps LFC, da de toppede for 3-4 år siden.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » søndag, 22. jan, 2023 23:42

Cynwal skrev:
søndag, 22. jan, 2023 20:31
Der er ikke andet at gøre/sige, end at lette på hatten og sige: "chapeau" til Arsenals spil i dag. De spiller i mine øjne det mest underholdende, angrebsivrige, evigt pressende og bedste fodbold i øjeblikket. Det er som at se Klopps LFC, da de toppede for 3-4 år siden.
Jep.

Ingen olie penge, ingen dyre indkøb. Rent synergi og taktik. Håber de tager mesterskabet.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » mandag, 23. jan, 2023 10:59

Fowler89 skrev:
søndag, 22. jan, 2023 23:42
Cynwal skrev:
søndag, 22. jan, 2023 20:31
Der er ikke andet at gøre/sige, end at lette på hatten og sige: "chapeau" til Arsenals spil i dag. De spiller i mine øjne det mest underholdende, angrebsivrige, evigt pressende og bedste fodbold i øjeblikket. Det er som at se Klopps LFC, da de toppede for 3-4 år siden.
Jep.

Ingen olie penge, ingen dyre indkøb. Rent synergi og taktik. Håber de tager mesterskabet.
Jeg er sku ambivalent med om jeg håber Arsenal tager titlen..

Selvom de uanset vil stå stærkere efter denne sæson, medmindre det hele bryder sammen, så vil mesterskabet stille dem endnu bedre.

Vi skal i forvejen forholde os til City, Nyborg og Scum at tilføje Arsenal vil bare øge konkurrence mere og vi skal virkelig stramme os an.

Det værende sagt så spiller de super bold, og har en mega spændende trup

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » mandag, 23. jan, 2023 19:34

Klart Arsenal skal ha titlen i år.

I vores nuværende forfatning, skal vi slet ikke koncentrere os om Arsenal, Shitty, Nyborg eller Scum.
Det er nærmere Brighton, Fulham og Brentford, vi skal konsentrere os om


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 24. jan, 2023 12:27

Nå, så er Galehuset på den anden side af Stanley Park igen "back to square one". Endnu en gang slået hjem med alle brikker, og skal starte forfra. Gad vide hvornår de lytter til deres fans, og får en kompetent ledelse, i stedet for hver gang at fyre manageren. Det er selvfølgelig Everton det handler om.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 24. jan, 2023 19:13

Fowler89 skrev:
søndag, 22. jan, 2023 23:42
Cynwal skrev:
søndag, 22. jan, 2023 20:31
Der er ikke andet at gøre/sige, end at lette på hatten og sige: "chapeau" til Arsenals spil i dag. De spiller i mine øjne det mest underholdende, angrebsivrige, evigt pressende og bedste fodbold i øjeblikket. Det er som at se Klopps LFC, da de toppede for 3-4 år siden.
Jep.

Ingen olie penge, ingen dyre indkøb. Rent synergi og taktik. Håber de tager mesterskabet.
Det er vist en sandhed med modifikationer. Men synergi er der absolut tale om, ja. De er godt kørende. De har så også udelukkende mødt medgang, stolpe ind, kendelser som er gået deres vej og ingen skader til bærende spillere. Det kan meget vel være en sæson, hvor alt flasker sig for dem, eller være en sæson, hvor de notoriske gummiben dukker op sidst på sæsonen. Jeg tror nu stadig mest på City og deres bredde.

Og uden at tage noget fra Arsenal, for det er virkelig fremragende det de har gang i, så synes jeg, at Klopps Liverpool var et niveau over, mindst. Men det er nok en længere debat om, hvor meget under niveau de store hold har leveret i denne sæson.
Corner taken quickly...

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 24. jan, 2023 20:01

Cynwal skrev:
tirsdag, 24. jan, 2023 12:27
Nå, så er Galehuset på den anden side af Stanley Park igen "back to square one". Endnu en gang slået hjem med alle brikker, og skal starte forfra. Gad vide hvornår de lytter til deres fans, og får en kompetent ledelse, i stedet for hver gang at fyre manageren. Det er selvfølgelig Everton det handler om.
Argh, hvis det er noget de har gjort forkert, er det vel, at de har ventet så længe med at fyre ham. Han burde have været røget for længst.

Men Everton har og vil altid blot være en placeholder i PL. Måske de har godt af at rykke ned et par sæsoner.
Senest rettet af Fowler89 tirsdag, 24. jan, 2023 20:09, rettet i alt 1 gang.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 24. jan, 2023 20:07

Kasper88 skrev:
tirsdag, 24. jan, 2023 19:13
Fowler89 skrev:
søndag, 22. jan, 2023 23:42
Cynwal skrev:
søndag, 22. jan, 2023 20:31
Der er ikke andet at gøre/sige, end at lette på hatten og sige: "chapeau" til Arsenals spil i dag. De spiller i mine øjne det mest underholdende, angrebsivrige, evigt pressende og bedste fodbold i øjeblikket. Det er som at se Klopps LFC, da de toppede for 3-4 år siden.
Jep.

Ingen olie penge, ingen dyre indkøb. Rent synergi og taktik. Håber de tager mesterskabet.
Det er vist en sandhed med modifikationer. Men synergi er der absolut tale om, ja. De er godt kørende. De har så også udelukkende mødt medgang, stolpe ind, kendelser som er gået deres vej og ingen skader til bærende spillere. Det kan meget vel være en sæson, hvor alt flasker sig for dem, eller være en sæson, hvor de notoriske gummiben dukker op sidst på sæsonen. Jeg tror nu stadig mest på City og deres bredde.

Og uden at tage noget fra Arsenal, for det er virkelig fremragende det de har gang i, så synes jeg, at Klopps Liverpool var et niveau over, mindst. Men det er nok en længere debat om, hvor meget under niveau de store hold har leveret i denne sæson.
Arteta er bare en fantastisk dygtig træner, det vidste man allerede da han var assistent hos Pep. Det giver frugt for ledelsen, at de ikke fyrede ham da det gik skidt i starten af sidste sæson.

Jeg er nysgerrig på hvilken transfer strategi Kroenke ledelsen vil udføre til sommer, nu kan de for alvor tiltrække spillere til klubben. Trossard og Kiwior er spillere som sagtens kunne have skiftet til Aston Villa uden, at nogle ville blive overrasket.
Jeg er enig med dig i, at Klopps Liverpool var bedre under deres prime, håber vi kommer på rette spor næste sæson.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 05. feb, 2023 17:49

Typisk at Shitty faktisk virker til at tale med i netop den sæson, hvor vi fuldstændig flopper.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 07. feb, 2023 08:14

mortenbak skrev:
søndag, 05. feb, 2023 17:49
Typisk at Shitty faktisk virker til at tale med i netop den sæson, hvor vi fuldstændig flopper.


Sent from my iPhone using Tapatalk
hehe ja, sådan er det jo nogle gange. Også den sæson hvor folk tænkte, "nu har de fået deres stjerne angriber, så ser vi dem aldrig igen".

sådan er det jo nogle gange.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 09. feb, 2023 23:05

Det er FSG´s skyld :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » fredag, 10. feb, 2023 14:53

Thommo skrev:
torsdag, 09. feb, 2023 23:05
Det er FSG´s skyld :dontknow:
De bærer en stor del af skylden for ikke, at bakke vores maneger ordentligt op. Hvis man vil være i toppen af PL kan man ikke have et budget som lavere end midterholdene.. Men igen FSG er her for pengene ikke for sportslig succes....

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 11. feb, 2023 18:05

Det lader til at Arsenals gummiben er startet.
Mon ikke shitty igen løber med den.
Så kan denne sæson også blive skrevet på som “ingen vinder”, når de forhåbentligt bliver busted big time.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar