Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 15. jun, 2016 21:50

Jeg synes faktisk det er et ret interessant EM indtil nu. Som sådan har jeg ikke noget imod udvidelsen, og hold som Island, Wales, Slovakiet og nu Albanien har faktisk givet mig de største oplevelser indtil nu. Jeg synes det er ganske interessant at følge med i.

Jaja, der har været mange tætte, taktiske kampe. Men jeg har nu generelt set ikke været dårligt underholdt. Og det falder imø. også tilbage på de store hold, der ikke formår at spille i et ordentligt gear. Frankrig lige nu er jo et ret godt eksempel.

Og hvor er jeg dog stadig træt af at se på Evra.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 15. jun, 2016 22:24

Jesper skrev:
AndreasN skrev:Jeg tager ikke parti, men det er irriterende at læse en masse ting man ved, der er faktuelt forkert. Selvom nogle englændere har været sprittervisne og opført sig som aber, så er det jo meget store ord at bruge, at de skulle have hærget byen. Marseille blev først hærget, da de lokale fans kom på banen og fik tingene til at eskalere. Og så er de friske engelske fans jo ikke typerne, der blot kigger til, når de bliver angrebet - ligesom jeg tror, at alle andre ville reagere på at blive overfaldet.

Men nok om al volden. Jeg synes bare, det var tåbeligt at kræve England udelukket på baggrund af de ting, der er sket og grænser til uvidenhed. Tyskland og Ukraine har forresten også været oppe og slås, men det bliver der ikke skrevet meget om.

Og hvis du, Jesper, tror at engelske medier ville forsvare egne fans, så tager du godt nok fejl. Engelske medier nyder om nogen at fremstille fodboldfans som hardcore kriminelle.
AndreasN, jeg refererer til seriøse medier. Og jeg har ikke talt om udelukkelse.

Ja, det er da kedeligt at snakke om vold, og jeg er sådan set også ligeglad med hvem der gør hvad, bare det er fredeligt. Det skal være en fodboldfest og ikke arrangementer der kræver enorme (ekstra) ressourcer at afvikle på grund vold. Jeg håbede det hørte en anden tidsperiode til i den grad vi ser nu og det ærgrer mig. Jeg var selv til VM i Tyskland som for mig står som den ultimative folkefest. Passion ja, men uden vold og vandalisme.

Nu er vi ved det: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... rn/6139868

Synes det er trist, uanset hvem der gør det.

Og vedrørende selve slutrunden. Jeg synes det er så ærgerligt med udvidelsen. Defensiv og kedelig fodbold er resultatet af hold, der bare vil overleve.
Jeg er helt enig i, hvad du skriver - bortset fra, at jeg har utrolig svært ved at se, hvad der er galt i den video, du poster. Hvis det er dit argument for dårlig opførsel, så kan jeg godt se, at vi kilometer langt fra hinanden. I øvrigt en ufattelig misvisende overskrift, men det er vel forventeligt fra EB. Seriøse medier eller ej, så er medierne engelske fodboldfans værste fjende udover politikere.

Og for så at snakke om fodbold, så er jeg helt enig i, hvad du siger omkring udvidelsen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » torsdag, 16. jun, 2016 09:34

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 16. jun, 2016 10:40

Englænderne var på jagt efter russerne i går, og det var vel, hvad man kunne forvente. Heldigvis fik politiet stoppet langt det meste. Men det var nu ikke det, diskussionen i går gik på. Diskussionen gik på, hvad der fik volden til at eskalere, og der må russerne og lokale franskmænd altså stadig tage langt det meste af ansvaret - derfor synes jeg ikke, at snakken om, at England skulle smides ud var fair.

Men det er måske ikke værd at bruge så lang tid på at diskutere fodboldvold, og hvem der startede hvad. Vi kan vel hurtigt blive enige om, at det aldrig burde være fundet sted, og at arrangørerne har fejlet kæmpestort. Lad os diskutere fodbold i stedet - der er vi begge forhåbentligt også mere på hjemmebane, Jesper. ;)

Jeg er overrasket over franskmændenes niveau - eller mangel på samme. Især i går mod et så svagt hold som Albanien formår de slet, slet ikke at ramme et niveau, der bare er nogenlunde tæt på, hvad man må forvente af et favorithold. Når man kigger på, hvilke spillere de kan stille op med, så er jeg chokeret over, hvor lidt de får ud af det. Personligt havde jeg dem som forholdsvis store favoritter før slutrunden, men indtil videre har jeg været mest imponeret af Tyskland, Spanien og især Italien.

Belgien har jeg altid kæmpe forventninger til, men forhelvede, hvor var det pinligt at se dem mod Italien. De lignede nogle, der mødte hinanden for første gang i spillertunellen på vej ind til kampstart. Dem kan jeg slet ikke se nå langt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » torsdag, 16. jun, 2016 13:02

Jeg holder altid lidt med Italien - kan godt lide mange af deres spilleres personlighed. Og så er jeg i Italien på finaledagen, så en sejr til Italien der kunne jo være fedt.

Hvad tænker folk om England-Wales? Jeg var ret imponeret af waliserne, og med tanke på Hodgson tænker jeg, om de måske kan fedte sig til en 1-0 sejr. Eller i hvert fald uafgjort.
Men en mulighed er også, at England finder spillet fra kvalifikationen frem. Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal forvente - og dermed hvad jeg skal spille på. Måske bare en uafgjort, det ligger jo til Hodgson.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » torsdag, 16. jun, 2016 15:01

Gåsehud under Nationalmelodierne fra Wales og England. Tror det bliver en stor kamp
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 16. jun, 2016 15:15

mon ikke raheem er den eneste spiller der har kostet over 45 mill£ der kan brænde den direktør, for et par minutter siden. Han gør det dælme godt nok ofte, altså brænder 100%´ere, som for raheem er en 10 %´er
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » torsdag, 16. jun, 2016 15:34

Thommo skrev:mon ikke raheem er den eneste spiller der har kostet over 45 mill£ der kan brænde den direktør, for et par minutter siden. Han gør det dælme godt nok ofte, altså brænder 100%´ere, som for raheem er en 10 %´er
Jeg fatter ikke de starter med ham inde, efter kampen mod Rusland.
En sidebemærkning: Werge nævner ham som Verdens dyreste teenager, men de nævner også Martial som værende verdens dyreste teenager. Hvem af dem er det egentlig?
Billede

Victor1605
Indlæg: 52
Tilmeldt: fredag, 06. jul, 2012 21:40
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Victor1605 » torsdag, 16. jun, 2016 15:43

Spazzjack skrev:
Thommo skrev:mon ikke raheem er den eneste spiller der har kostet over 45 mill£ der kan brænde den direktør, for et par minutter siden. Han gør det dælme godt nok ofte, altså brænder 100%´ere, som for raheem er en 10 %´er
Jeg fatter ikke de starter med ham inde, efter kampen mod Rusland.
En sidebemærkning: Werge nævner ham som Verdens dyreste teenager, men de nævner også Martial som værende verdens dyreste teenager. Hvem af dem er det egentlig?
Så vidt jeg har forstået, kostede Raheem: 50 000 000£, men Martial kostede 37 000 000£. Dog var der nogle klausuler i Martials kontrakt, der gør at beløbet kan komme op på 63 000 000£.
Derfor er Raheem verdens dyreste teenager, men Martial kan stadig blive det.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » torsdag, 16. jun, 2016 16:00

Kane, Sterling og Alli har godt nok ikke været gode. Rooney har lavet en del fejl og Lallana har haft enkelte gode aktioner men har også haft for mange berøringer og ellers været ret usynlig. Sturridge og Vardy ville pynte på det hold lige nu synes jeg.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 16. jun, 2016 16:07

FA må da have været stanghamrende stive, da de fandt på, at Hodgson skulle være landstræner...

Kom så Wales!
Liverpool Football Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » torsdag, 16. jun, 2016 16:17

Hodgson må læse med herinde og tage gode råd fra undertegnede. Ind med Sturridge og Vardy og Bum så laver de to lige et mål sammen ;)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » torsdag, 16. jun, 2016 16:52

Vores egen Danny Sturridge!!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 16. jun, 2016 16:54

Grotesk så meget bedre England blev af at spille med to angribere i Vardy og Sturridge. Tænk at starte med dem ude.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 16. jun, 2016 16:55

Champen skrev:Vores egen Danny Sturridge!!
Fedt løb, fuld power gennem feltet, men ÆV noget røv at england vinder :gunfire:
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar