Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 08. feb, 2014 16:28

Hvis man nu forstår tråden lidt generelt, så vil jeg lige skrive, at en af alle tiders største sportsstævner, Ole Einar Bjørndalen, tager guld om lidt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 08. feb, 2014 17:19

Jesper skrev:Hvis man nu forstår tråden lidt generelt, så vil jeg lige skrive, at en af alle tiders største sportsstævner, Ole Einar Bjørndalen, tager guld om lidt
Fuck vinter-OL, fuck Sochi, fuck Rusland og fuck Putin.

Pardon the language - men jeg fatter virkelig ikke at folk kan få sig selv til at støtte det OL på nogen måde whatsoever.

Mavericks
Indlæg: 41
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 12:57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mavericks » lørdag, 08. feb, 2014 17:46

Salah har lige brændt en semi-stor chance :twisted: men damn han er hurtig!!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 08. feb, 2014 17:54

Pointtab til City igen. Det har været en slem uge for dem og nu anden kamp i træk uden mål. Tænker de for meget på Barca kampen eller har de toppet for tidligt?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 08. feb, 2014 17:56

Mavericks skrev:Salah har lige brændt en semi-stor chance :twisted: men damn han er hurtig!!
Umiddelbart vil jeg mene, han er PrLs hurtigste? Hans acceleration er i hvert fald vanvittig...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 08. feb, 2014 18:51

Garry Monk må være godt tilfreds med den nye tjans som spillende træner. Han starter med at give sæsondebut til sig selv!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 08. feb, 2014 18:53

Emmy skrev:Garry Monk må være godt tilfreds med den nye tjans som spillende træner. Han starter med at give sæsondebut til sig selv!
Huh?
Scouser by heart.

Siden 2009.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » lørdag, 08. feb, 2014 19:14

Emmy skrev:
TomViolence skrev:Utopi, hvis Tottenham og Everton spiller uafgjort i dag! Please, please, please!
Taget i betragtning af at de først spiller i morgen så må jeg give dig ret. Men de spiller 1-1 i morgen, det perfekte resultat.
Så står der 0-0 ;-) ...lad et endelig blive ved med det.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » lørdag, 08. feb, 2014 21:01

Taarabt scorer for Milan mod Napoli. Fornuftig start af ham må man sige

APLFC
Indlæg: 334
Tilmeldt: søndag, 24. jan, 2010 10:09
Geografisk sted: Roskilde

Re: Dagens Kampe

Indlæg af APLFC » lørdag, 08. feb, 2014 22:01

Suso kan følges på Canal 9 lige nu mod Atletico Madrid. Det bliver forhåbentlig en fornøjelse at se ham, jeg kan godt lide ham som spiller.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 08. feb, 2014 22:48

TomViolence skrev:
Mavericks skrev:Salah har lige brændt en semi-stor chance :twisted: men damn han er hurtig!!
Umiddelbart vil jeg mene, han er PrLs hurtigste? Hans acceleration er i hvert fald vanvittig...
Sterling er hurtigere!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » lørdag, 08. feb, 2014 22:52

ThunderZtorm skrev:
Jesper skrev:Hvis man nu forstår tråden lidt generelt, så vil jeg lige skrive, at en af alle tiders største sportsstævner, Ole Einar Bjørndalen, tager guld om lidt
Fuck vinter-OL, fuck Sochi, fuck Rusland og fuck Putin.

Pardon the language - men jeg fatter virkelig ikke at folk kan få sig selv til at støtte det OL på nogen måde whatsoever.
i princippet enig. Til gengæld slog det mig for et par dage siden, at Vinter OL rent faktisk har fået sat massivt internationalt fokus på, hvor råddent det politiske klima i Rusland er. Især deres sindssyge statsunderstøttede homofobi bliver sat godt og grundet i spotlightet. På den måde tror jeg faktisk, at Vinter OL i Rusland kan gavne, selvom hykleriet i hele arrangementet er enormt. Også langt mere end det gjorde i Beijing, hvor kineserne åbenbart var for økonomisk vigtige for alle til at nogen turde sige noget som helst. Og så er vi ved hykleriet igen.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 08. feb, 2014 23:32

Hr. Drejer skrev:
TomViolence skrev:
Mavericks skrev:Salah har lige brændt en semi-stor chance :twisted: men damn han er hurtig!!
Umiddelbart vil jeg mene, han er PrLs hurtigste? Hans acceleration er i hvert fald vanvittig...
Sterling er hurtigere!
Er du sikker? Da jeg så Salah i topfart, var jeg ikke i tvivl om, at Salah var hurtigere ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » lørdag, 08. feb, 2014 23:43

Efter det røde kort til Atm.Madrid så kan jeg godt lidt følge de folk som mener at dommerstanden i Spanien holder hånden over Barcelona og Real Madrid.

Men fejlkendelser findes jo også, så det behøver jo ikke at være noget konspiratorisk.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 08. feb, 2014 23:54

TomViolence skrev:
Hr. Drejer skrev:
TomViolence skrev:
Mavericks skrev:Salah har lige brændt en semi-stor chance :twisted: men damn han er hurtig!!
Umiddelbart vil jeg mene, han er PrLs hurtigste? Hans acceleration er i hvert fald vanvittig...
Sterling er hurtigere!
Er du sikker? Da jeg så Salah i topfart, var jeg ikke i tvivl om, at Salah var hurtigere ...
Ret beset ved jeg det ikke. Jeg er bare stolt over Sterlings performance i dag. Sterling er hurtig, og det er Salah også ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar