Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
mortenbak
Indlæg: 3082
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 06. mar, 2013 23:28

nikand skrev:I øvrigt skulle Evra være sendt i bad efter 17 minutter, da han minuttet før havde sparket bolden væk lang tid efter fløjten, han fik en henstilling, og ikke et gult kort.

Derpå skulle Rafael være sendt i bad med sin hands, med efterfølgende straffe.

I den anden ende synes jeg Ramos gik voldsomt til den i feltet på Evra, men så den kunne måske dømmes.

Til sidst burde både Alex og Rio have rødt for usportslig optræden. Første rødt kort i 82 kampe....
Men udfra punkt 1 skulle Evra jo slet ikke have befundet sig på banen LOL

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 07. mar, 2013 01:33



For at citere Tommy Kenter i 'Langt fra Las Vegas' - "Det er karma-boomerang"
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 07. mar, 2013 01:58

Sjældent har jeg læst en mere ligegyldig, latterlig og subjektiv sladderspalte artikel.

Jeg sympatiserer satme mere med Los Blancos end med Barcelona. Og efter at have set dokumentarer med Cristiano Ronaldo, som jo uden tvivl, vil blive fremhævet som indikationen på Reals egoisme og arrogance, på YouTube (Ja, det har jeg) så virker han faktisk som en sympatisk og kærlig fyr bag det egoistiske og selv-iscenesatte ydre. Hans håndtering af den lille dreng, der løber ind på banen og krammer ham, står jo også i skærende kontrast til Messis håndtering af samme situation. Og dette nævner jeg blot, fordi Ronaldo-haters ofte bruger Messi som modseksempel på, hvordan man skal opføre sig. Han er jo åh så sympatisk ham Messi.



I må sgu undskylde mig, men jeg kan sgu godt lide Cristiano Ronaldo. Når alt kommer til alt, er han jo en fantastisk sportsudøver.
At vi så ikke hentede ham, da vi havde kig på ham, men han istedet røg til Manure er jo bare synd og skam, synes jeg.
Så længe, han ikke spiller for Manure, så har jeg intet imod manden.

Og hvem kan vi faktisk nikke genkendende til er meget li Ronaldo? Seriøs på banen, en udadtil dårlig attitude, men også et kærligt familiemenneske og rolig person udenfor banen og fantastisk sportsudøver på banen...Luis Suarez.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 07. mar, 2013 03:30

Tak Arda.

Du siger præcis hvad jeg altid prøver at forklare de Barca-medløbere jeg kender.

I mine øjne ligner Messi et langt mere usympatisk menneske end Ronaldo, sidstnævnte bliver bare hængt ud for at udtrykke sig på banen.
Og så har Real Madrid jo heller ikke Barca-reglen om, at de mindst én gang om ugen, skal gå til pressen og rose en medspiller og fortælle lige nøjagtigt hvor sympatisk og nede på jorden denne spiller er. :roll:

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » torsdag, 07. mar, 2013 07:11

Nu var det jo netop en blog og ikke en artikel. Den er i sagens natur subjektiv.
Syntes debatten barca vs madrid de sidste par år har været skinger, men jeg lagde den kun op fordi jeg syntes FF skriver godt og fordi at det set udefra var en præcis analyse af Mourinhos ageren.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » torsdag, 07. mar, 2013 07:15

Selv om jeg er til barca, så syntes jeg at Ronaldo er genial og hvem der er mest sympatisk og den slags, det er næsten sagen uvedkommende imø. Det er bare skønt at kunne nyde de genier et par gange om ugen, træne med sine knægte/elever/holdkammerater, der alle lurer et trick eller to af.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 07. mar, 2013 09:05

Billede
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » torsdag, 07. mar, 2013 11:33

Robbie_God_Fowler skrev:
Alonso skrev:
Han har i øvrigt også ret i at Mourinhos udmelding efter kampen var spin. Med undtagelse af få, giver Mourinho jo ikke en skid for Real Madrid truppen. Det er dem der har sørget for at han er arbejdsløs til sommer, så hans offer ved kommentaren var minimalt, hvis ikke ikke-eksisterende.

Desuden har han ret i hans analyse af Real Madrid. Tidligere var de mest arrogante inde på banen, mens der var få udskejelser udenfor. Det var deres overlegenhed i boldspillet der gjorde dem arrogante.

Dagens Real Madrid er indstillet som en robot. Ingen elegance, ingen storhed. De er effektive, men man beundrer dem ikke. Det gjorde man før i tiden. I dag er de lysår efter Barcelona på det punkt, selvom Madrid pressen har haft succes med at negligere hvor historisk et hold Barcelona har. Spillere som Xavi, Iniesta og Messi betræder kun denne klode en gang - vi har været heldige at opleve dem.
Nu skrev jeg ikke at de var de tre bedste spillere i verden nogensinde, men jeg konstaterede blot at de er så gode, at de vil gå over i historien. De to du har markeret har jo vundet væsentlig mere end Messi.

Real Madrid er blevet et mere kynisk hold under Mourinho, det vil jeg give dig ret i. Men sidste sæson leverede spillere som Özil, Ronaldo, Benzema etc nu alligevel flot fodbold, hvor de ofte knuste deres modstandere i ligaen. Så at betegne det som ingen elegance synes jeg er ret misvisende.

Med hensyn til det markerede synes jeg du rammer noget ved siden af. Messi er unik, det vil jeg give dig ret i. Det er vel kun Maradona og Pele, som har udvist lige så stor overlegenhed, da de spillede. Men hvad angår Xavi og Iniesta, så vil der kunne findes spillere, som har spillet på et niveau tilsvarende, og der vil sikkert også i fremtiden komme spillere, der spiller på et lignende niveau. Zidane mener jeg i sin storhedstid nærmest overgik disse to spillere. Laudrup er også i Spanien rangeret som værende lige så stor som Xavi og Iniesta.
Nu skrev jeg ikke at de var de tre bedste spillere i verden nogensinde, men konstaterede blot at de vil gå over i historien. De to du har markeret har jo vundet væsentlig mere end Messi.

Holder i øvrigt fast i at Real Madrid i bedste fald er maskinfodbold. Mourinho har aldrig leveret andet. Du kan sagtens få glimt af genialiteter, men nogen symfoni er det ikke, modsat Barcelona.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 07. mar, 2013 19:00

Jesper skrev:Nu var det jo netop en blog og ikke en artikel. Den er i sagens natur subjektiv.
Syntes debatten barca vs madrid de sidste par år har været skinger, men jeg lagde den kun op fordi jeg syntes FF skriver godt og fordi at det set udefra var en præcis analyse af Mourinhos ageren.
I selve URL-linket står der godt nok http://m.sporten.dk/?article=24691624-Den-totale-egoisme-i-Real-Madrid. Men alright, det er en kommentar og sikkert en leder, i journalistisk fagterm. Om det er en præcis analyse, skal jeg ikke kunne sige. Jeg kender ikke til Mourinhos tankegang eller, hvad der foregår på direktionsgangene i Real Madrid og det gør Flemming Fjeldgaard heller ikke. Om Fjeldgaard skriver godt, ved jeg sgu heller ikke. Hvad jeg derimod ved er, at han ofte kommer med fine syn og pointer i 'Fodbold uden Filter', men han skydes alligevel ofte ned og ender som prygelknabe, fordi han fremstår svag og ikke er så slagkraftig i sin mundtlige debattering, som resten af castet i 'FUF', som Thommo har forkortet det til. Det handler jo for det meste om at kunne råbe højest.
Alonso skrev:Ingen elegance, ingen storhed. De er effektive, men man beundrer dem ikke. Det gjorde man før i tiden. I dag er de lysår efter Barcelona på det punkt, selvom Madrid pressen har haft succes med at negligere hvor historisk et hold Barcelona har.
Har kun taget et uddrag af dit indlæg Alonso, men min generelle kommentar til dig er: Tal for dig selv.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » torsdag, 07. mar, 2013 19:29

Hvornår har jeg nogensinde talt for nogle andre end mig selv? :dontknow:

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » torsdag, 07. mar, 2013 19:51

mortenbak skrev:
nikand skrev:I øvrigt skulle Evra være sendt i bad efter 17 minutter, da han minuttet før havde sparket bolden væk lang tid efter fløjten, han fik en henstilling, og ikke et gult kort.

Derpå skulle Rafael være sendt i bad med sin hands, med efterfølgende straffe.

I den anden ende synes jeg Ramos gik voldsomt til den i feltet på Evra, men så den kunne måske dømmes.

Til sidst burde både Alex og Rio have rødt for usportslig optræden. Første rødt kort i 82 kampe....
Men udfra punkt 1 skulle Evra jo slet ikke have befundet sig på banen LOL
Så derfor kan vi konkluderer at Evra og Co. Blot kan lukke røven og vente på Nani, Rio og Alex karantæne.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » torsdag, 07. mar, 2013 20:12

nikand skrev:
mortenbak skrev:
nikand skrev:I øvrigt skulle Evra være sendt i bad efter 17 minutter, da han minuttet før havde sparket bolden væk lang tid efter fløjten, han fik en henstilling, og ikke et gult kort.

Derpå skulle Rafael være sendt i bad med sin hands, med efterfølgende straffe.

I den anden ende synes jeg Ramos gik voldsomt til den i feltet på Evra, men så den kunne måske dømmes.

Til sidst burde både Alex og Rio have rødt for usportslig optræden. Første rødt kort i 82 kampe....
Men udfra punkt 1 skulle Evra jo slet ikke have befundet sig på banen LOL
Så derfor kan vi konkluderer at Evra og Co. Blot kan lukke røven og vente på Nani, Rio og Alex karantæne.
Det skal du ikke regne med.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21700295

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » torsdag, 07. mar, 2013 20:22

Alonso skrev:Hvornår har jeg nogensinde talt for nogle andre end mig selv? :dontknow:
Griner. Det er vist hele essensen af at skrive her.
Om det i øvrigt var en blog/leder etc, så er præmisserne vist det samme. Analyse ud fra de givne forudsætninger.
Jeg har i en anden forbindelse fået et ret godt indblik i brug af kilder, netværk osv, så jeg vil vove at påstå at FF har lavet en noget mere præcis analyse end vi kunne gøre.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » torsdag, 07. mar, 2013 21:04

Så lige Steua v Chelski. Hold kæft hvor gør Benitez et godt job med dem! Og hold kæft hvor er Torres bare lynende!! Utroligt de ikke ligger nr 1 i ligaen!

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af agger » torsdag, 07. mar, 2013 21:08

RobertS skrev:Så lige Steua v Chelski. Hold kæft hvor gør Benitez et godt job med dem! Og hold kæft hvor er Torres bare lynende!! Utroligt de ikke ligger nr 1 i ligaen!

RobertS
jeg lever stadig i den tro at det var os der sendte dem afsted som lejesoldater.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Besvar