Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 09. feb, 2013 22:28

nrg skrev:
Jeg mindes, du ved tidligere lejligheder, har frabedt dig, at man nedgør LFC-spillere. Hvis du læser dit P.S. igen, mener du så stadig det?
Korrekt, og det var heller ikke i orden :oops: Som tidligere skrevet skal jeg nogle gange tælle til ti, hundrede eller endnu mere.
Verden er smask fuld af hyklere....

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 09. feb, 2013 23:21

Kæft, en frygtelig PL-runde indtil videre.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » søndag, 10. feb, 2013 09:27

Ja, det er fanme en skod runde. Ikke et eneste resultat vi kan bruge til noget. ALLE vores konkurrenter til top 4 fik Så kan det lige passe at vi selv smider point. Det kan jeg slet ikke bære. Og værst af alt, så er vi nødt til at håbe at ManU vinder over Everton.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » søndag, 10. feb, 2013 09:41

For mig at se skal der alligevel ske et mirakel, hvis City skal indhente manure, så har har ikke de store problemer ved at håbe på et Everton nederlag.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af veffe69 » søndag, 10. feb, 2013 09:56

nrg skrev:
Thommo skrev:Cyn hvis ddu og kliken siger det nok gange hopper folk nok på den propaganda. Det er rystende læsning, og du fyrer bare klynk af igen. Kliken står sammen, og fred være med det

P.S droppy #25 raus, og så er CL muligt igen. Når mister minus 15 point er ude, er alt muligt :dance:
Okay, Thommo. Så lad os starte forfra. Jeg ved ikke hvorfor det er, du føler dig nedgjort, men skal herfra beklage, hvis jeg er en del af det, MEN det er vel også fair nok at sige, at du stiller dig billedligt talt oppe på den højeste bakke og "råber" og gentager i et væk din agenda mod Reina, med tilhørende smiley'er, der mere end antyder, du er ved, at være træt af ham. Det er ok. Jeg vil ikke tage din holdning fra dig. Jeg prøver bare at modargumentere. Der er vist ikke nogen af os Reina-lovere fra kliken(nu vi snakker om at nedgøre), der påstår, at Reina er på samme niveau, som tidligere. Mod Arsenal, kan man sagtens argumentere for, at Reina redede os fra nederlag. Mod ManC, havde han en redning i 1. halvleg, da de førte 1-0 og en 2-0 føring havde vel reelt lukket kampen. Det bortforklarer og forsvarer bestemt ikke hans aktion til ManC 2-2 mål. Det var helt hovedløst.

Der findes ikke EN sandhed. Det afgøres i sagens natur af øjnene der ser og er man ikke enig, så diskuterer man og med den retorik, du og 'verdenskrig' har valgt at bruge(senest dit P.S.), kan det næsten ikke undgåes, at det ender ud i 'hårdt mod hårdt'.

Jeg mindes, du ved tidligere lejligheder, har frabedt dig, at man nedgør LFC-spillere. Hvis du læser dit P.S. igen, mener du så stadig det?

Så når du med din 'hard-ball' stil, forsøger, at blive hørt og set på forum, må du også forvente at få svar i samme stil. Det er svært at blive nuanceret mod en bruger, der taler i generaliseringer.

Jeg skal ikke trætte hverken dig eller de andre brugere med mere af mit ævl, omkring Reina og hans formåen, og om, hvordan jeg ser din gøren og laden, så lad os køre den over PB, hvis der er yderligere.

God weekend.
Han havde faktisk en monster redning allerede efter 50 sek (tror det er den du tænker på, ellers har han haft 2 store i samme kamp (og det er vel usandsynligt ifølge nogle herinde ;) ))
Og en målmand skal ikke kun kunne hive store redninger op i dagens fodbold, men i den grad også være en del af spillet og der er Pepe altså en af de bedste. Ydermere finder vi ikke mange, som har udspark der rammer på 25 øren, som dem han sparker, det er altså ganske ofte at det er med til at give en efterfølgende chance i den anden ende.

Back to Topic:
Lazio valgte så at spille deres bedste kamp i år igår aftes, mod et formstærkt Napoli hold.
En djævelsk god indsats og de burde/havde fortjent at vinde, men et mildest talt pragt mål sørgede for at Napoli fik point.
Uafgjort gav så samtidig endnu mere afstand for begge mandskaber op til Juventus, der ligner en mester i Serie A.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » søndag, 10. feb, 2013 10:11

Altså at scum vinder kan vi ikke gøre noget ved. Så må de da godt vinde over Neverton, for det er os vi skal fokusere på og ingen andre. Vores opgave er klar, vi skal kæmpe for den 4. plads, om det er realistisk eller ej er ligegyldigt.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 10. feb, 2013 11:24

@ Verdenskrig

Jeg tog dig rent faktisk seriøst til at begynde med, men det er altså svært efter din Joe Hart kommentar. Hart har ikke været et hak bedre end Reina i denne sæson. Du virker som om du har stirret dig blind på det her område, og ikke vil erkende, at du måske tager fejl.

@ Thommo

Reina har reddet flere point end han har kostet. Måske ikke nok, men nettobidraget er positivt.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » søndag, 10. feb, 2013 12:09

veffe69 skrev:Og en målmand skal ikke kun kunne hive store redninger op i dagens fodbold, men i den grad også være en del af spillet og der er Pepe altså en af de bedste. Ydermere finder vi ikke mange, som har udspark der rammer på 25 øren, som dem han sparker, det er altså ganske ofte at det er med til at give en efterfølgende chance i den anden ende.
Det er ikke for at puste liv til den ugidelige diskussion om Reinas formåen (jeg er i øvrigt svært tilfreds med have ham som målmand), men passer det stadig, at hans udspark er så suveræne? Der er ingen tvivl om, at hans korte spil med midtforsvarene og vores backs og hans kølige boldkontrol er et af PL's bedste hvis ikke det bedste, men jeg har en antagelse om, at der er en del længere mellem hans lange potentielt målskabende afleveringer, hvad enten der er tale om 1., 2. eller 3. assists. Jeg kunne godt tænke mig at se noget statistik på det i hvert fald. Jeg har en tese om, at der har være færre af den slags afleveringer siden Benitez stoppede, da nye systemer har været søgt implementeret, der ikke fordrede dette element af vores spil samt den afledte effekt, at spilforståelsen har lidt under spilreformerne, hvorfor de rette løb, som særligt Torres mestrede, ikke har givet Reina mulighederne for at vise sin sparkekunnen.

Er der nogen, der har et bud på, hvor man kan finde statistik på sådan noget?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 10. feb, 2013 14:52

Villas venstreback holder sig satme ikke tilbage. Hul i hovedet og flyver ned i en herretackling af en anden verden. Fantastisk kamp.
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 10. feb, 2013 14:58

AndreasN skrev:Villas venstreback holder sig satme ikke tilbage. Hul i hovedet og flyver ned i en herretackling af en anden verden. Fantastisk kamp.
Engelsk fodbold når det er bedst :clap: .

Derudover er det dejligt også at få muligheden for at se Carroll i aktion. Jeg er af den mening, at man skal afskibbe ham til sommer, da han ikke passer ind i Rodgers koncept. Jeg er dog stor beundrer af Carrolls attitude og fighteregenskaber, hvilket gør ham til en seværdig spiller at overvære.

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 10. feb, 2013 17:36

AJ skrev:
Reina har reddet flere point end han har kostet. Måske ikke nok, men nettobidraget er positivt.
Det er et definitionsspørgsmål, og noget der er vanskeligt at be/afkræfte. Jeg kan eksempelvis hævde det modsatte, og du ville vanskeligt kunne modbevise min påstand.

Reina har igennem sin Liverpool karriere reddet flere point end han har kostet. Det er bare ikke sket i denne sæson. Det er en påstand. Er den sand eller falsk? Tja det afhænger af definitionen af eksempelvis en pointafgørende redning, af et drop, af en forsvarsfejl.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af agger » søndag, 10. feb, 2013 17:37

Robbie_God_Fowler skrev:
AndreasN skrev:Villas venstreback holder sig satme ikke tilbage. Hul i hovedet og flyver ned i en herretackling af en anden verden. Fantastisk kamp.
Engelsk fodbold når det er bedst :clap: .

Derudover er det dejligt også at få muligheden for at se Carroll i aktion. Jeg er af den mening, at man skal afskibbe ham til sommer, da han ikke passer ind i Rodgers koncept. Jeg er dog stor beundrer af Carrolls attitude og fighteregenskaber, hvilket gør ham til en seværdig spiller at overvære.
Jeg er også en beundrer af Carrol, men enig i at han ikke hører hjemme hos os. Men at se ham i West Ham, er at se ham hos et hold der virkelig prøver at bruge det han kan.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 10. feb, 2013 17:42

Jeg tror Anichebe ville kunne gå 12 runder mod Evander The Real Deal Hollyfield, da denne var i sin storhedstid. Han er kæmpe stor og umulig at komme ind på kroppen af.

Everton spiller en rigtig god kamp. Et kæmpe forsvarskiks af Heitinga har dog kostet.

Kampen er forudsigelig indtil videre. Fellaini fortsætter med sine små svinestreger, denne gang ved at lange ud efter Jones, mens kampen endnu en gang viser, at Cleverly og Jones til trods for den store hype omkring dem stadigvæk mangler en del inden man kan kalde dem klassespillere.

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » søndag, 10. feb, 2013 17:56

Neverton har lidt det samme problem vi har, de brænder alt for mange chancer. Scum har da ikke haft noget decideret overtag i kampen, men fører alligevel. Meget effektivt må man erkende.

Vinder vi imorgen, så er det godt at de bitre taber idag.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 10. feb, 2013 18:29

Jeg har set jordmarker, pænere end Uniteds bane.

Ellers et fint resultat for os, hvis det holder og hvis ellers vi ikke går hen og dummer os i morgen mod the baggies.

Besvar