Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Re: Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Er der snart krisestemning i Chelsea og Newcastle? Hvis jeg var Pochettino, ville jeg få nervøse trækninger, når der kommer en SMS fra Boehly
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Mon ikke de byder 200m for Evan Ferguson næste år.sjampen skrev: ↑lørdag, 02. sep, 2023 20:01Chelski tabte til Forest, på et mål scoret fordi Moises Caicedo fuckede sin tæmning up. Målet blev godt nok scoret af en tidligere scumspiller, men assist fra Taiwo Awoniyi som bekendt var i LFC og blev udlejet i årevis fordi han ikke kunne få arbejdstilladelse.
Jeg er tilsyneladende et lille menneske, for fuck hvor jeg fryder mig over Caicedos start. Lavia har ikke engang været på bænken og er åbenbart flere uger fra at være klar. Det ændrer sig nok i løbet af sæsonen, men hvis det viser sig at være to flopsignings, så tror jeg godt jeg kan klemme et ekstra stykke kage ned til næste sommer.
- Cynwal
Det bud falder 1. januar 2024 kl. 00:00 når vinduet åbner!!Fowler89 skrev: ↑søndag, 03. sep, 2023 10:09Mon ikke de byder 200m for Evan Ferguson næste år.sjampen skrev: ↑lørdag, 02. sep, 2023 20:01Chelski tabte til Forest, på et mål scoret fordi Moises Caicedo fuckede sin tæmning up. Målet blev godt nok scoret af en tidligere scumspiller, men assist fra Taiwo Awoniyi som bekendt var i LFC og blev udlejet i årevis fordi han ikke kunne få arbejdstilladelse.
Jeg er tilsyneladende et lille menneske, for fuck hvor jeg fryder mig over Caicedos start. Lavia har ikke engang været på bænken og er åbenbart flere uger fra at være klar. Det ændrer sig nok i løbet af sæsonen, men hvis det viser sig at være to flopsignings, så tror jeg godt jeg kan klemme et ekstra stykke kage ned til næste sommer.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Endnu en hyggelig sag til en United-spiller.
https://sport.tv2.dk/fodbold/2023-09-05 ... -landshold
Hvad der er op og ned er jo ikke godt at vide, men på en fodboldbane efterlader Antony i hvert fald indtrykket af at være en giga klaphat. Og har indtil videre været en fiasko fodboldmæssigt.
Men det vil være forkert at sige, at ten Hag ikke vidste hvad han gik ind til...
Hvad der er op og ned er jo ikke godt at vide, men på en fodboldbane efterlader Antony i hvert fald indtrykket af at være en giga klaphat. Og har indtil videre været en fiasko fodboldmæssigt.
Men det vil være forkert at sige, at ten Hag ikke vidste hvad han gik ind til...
-
Hvad er det han kan udover at dreje rundt om sig selv?AJJ skrev: ↑tirsdag, 05. sep, 2023 08:52Endnu en hyggelig sag til en United-spiller.
- Redtothebone
Det er virkelig et Cirkus i den klub og jeg elsker det , det kan godt være vi i Liverpool ikke er helt tilfreds med hvad der bliver købt, men det er jo helt vanvitting så mange fejlkøb/flops de har købt de sidste 10 år:AJJ skrev: ↑tirsdag, 05. sep, 2023 08:52Endnu en hyggelig sag til en United-spiller.
Liste over plus 30 mio euro siden 13/14 Mata, Fellaini, Herrera, Shaw, Di Maria, Martial, Schnediderlin, Depay, Pogba, Mkhitaryan, Bailly, Lukaku, Matic, Lindeløf, Sanchez, Fred, Maguire, Bruno, Bissaka, Van de Beek, Sancho, Varane, Antony, Casemiro, Martinez, Højlund, Mount, Onana.
Hold kæft der er ikke mange hits i den række, der er vel kun 1 eller 2 spiller som er blevet bedre spillere siden de kom til United.
Samtidig sluttede de mod Arsenal af med Maguire og Evans i centerforsvar, og Ten Hag er i offentlig opgør med Sancho. Efter landskamps pause skal de igang med CHL også, der skal ikke meget til før de kommer i stor krise. Imens har de valgt Bruno som anfører, man med den vel nok dårligste fighter vilje når der er modgang og Rashford er pigefornærmet når han ikke får lov at spille på LW.
Håber Bayern splitter dem ad i første kamp i CHL
YNWA
- Cynwal
Det er pussigt, som det altid er Manchester klubberne, der får fornøjelse af håbløse VAR-kendelser, som så efterfølgende bliver indrømmet af PGMOL som værende fejl. Howard Webb er ude og melde, at Man City's mål til 2-1 30 sek. før pausefløjtet, skulle have været underkendt for offside. I artiklen offentliggøres der den interne kommunikation mellem VAR folkene og dommeren. Ud over Nathan Ake's scoring handler det også om Man Uniteds første kamp mod Wolves, med Onanas nedtromling af en Wolves spiller, og så Van Dijks udvisning, som Webb bedømmer som korrekt.Cynwal skrev: ↑lørdag, 02. sep, 2023 17:01KÆMPE VAR-foræring til Mancheater City. Bolden heades snært forbi en City spiller, som vel er 1 meter offside, og
Fulham keeperen reagerer først rigtigt, da City spilleren flytter sig væk fra bolden. Han har dermed KLAR indflydelse på situationen. Her er Dommer-banden:
Referee: Michael Oliver. Assistants: Stuart Burt, Dan Cook. Fourth official: Michael Salisbury. VAR: Tony Harrington. Assistant VAR: Adam Nunn.
Michael Oliver lægger ikke skjul på, at han vil ikke kaldes ud til gennemsyn af episoder han har dømt, og så kan VAR rummet gemme sig bag deres fu..... "clear and obvious".
https://www.bbc.com/sport/football/66724505
- Cynwal
Opgørelse over de største net-spenders indenfor det sidste årti. Største netspend er Man United, efterfulgt af Chelsea. Liverpool ligger på en 12 plads:
https://www.bbc.com/sport/football/66726456
https://www.bbc.com/sport/football/66726456
- Cynwal
Der er kommet liste over de nominerede til Ballon D'or og Lev Yashin trofæet (bedste keeper)
Det mest bemærkelsesværdige er, at Alisson Becker ikke er på listen over de 10 nominerede keepere, når man f. eks. kan se at Ramsdale er på listen, sammen med scums nye sprællemand:
Yashin Trophy 2023 nominees
Emiliano Martinez (Aston Villa)
Mike Maignan (AC Milan)
Thibaut Courtois (Real Madrid)
Aaron Ramsdale (Arsenal)
Yasssine Bounou (Al Hilal)
Andre Onana (Manchester United)
Dominik Livakovic (Fenerbahce)
Marc-Andre Ter Stegen (Barcelona)
Jeg forstår ikke en hat....!
Det mest bemærkelsesværdige er, at Alisson Becker ikke er på listen over de 10 nominerede keepere, når man f. eks. kan se at Ramsdale er på listen, sammen med scums nye sprællemand:
Yashin Trophy 2023 nominees
Emiliano Martinez (Aston Villa)
Mike Maignan (AC Milan)
Thibaut Courtois (Real Madrid)
Aaron Ramsdale (Arsenal)
Yasssine Bounou (Al Hilal)
Andre Onana (Manchester United)
Dominik Livakovic (Fenerbahce)
Marc-Andre Ter Stegen (Barcelona)
Jeg forstår ikke en hat....!
Helt som sædvanligt er de lister bare en joke. Intet med kvalitet at gøre. Og minsandten om der ikke lige har sneget sig en med fra sandkasse ligaen…
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Han var Sevilla spiller for en måned siden. Det er hans performance for Marokko og Sevilla, som gør ham til en kandidat.
Fint nok. Det er jeg bevidst om. Men det er næppe et tilfælde.
- Cynwal
Det er da altid noget, at Christiano Ronaldo ikke er nomineret igen!!
Onana er oven i købet også nomineret til Ballon D'Or. Jeg forstår INTET!!
Det er og bliver bare én stor joke.
Det dør også med tiden.Emmy skrev:Det er og bliver bare én stor joke.
Nu vil de allesammen hellere ha fat i saudi pengene.
Sent from my iPhone using Tapatalk