Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Belloni » søndag, 17. aug, 2014 08:04

Da det end ikke er på banen det sker, er det vel en volds anmeldelse som det mindste?

Brugeravatar
Olle
Indlæg: 182
Tilmeldt: lørdag, 16. aug, 2014 09:05

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Olle » søndag, 17. aug, 2014 11:11

Nu er det jo ikke FIFA der skal dømme men det franske fodboldforbund. Jeg kender ikke deres niveau, men mon ikke det bliver minimum et halvt år. Det bør være en skærpende omstændighed at han står og venter efter kampen. Mon ikke klubben selv overvejer at smide ham ud.?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nikand » søndag, 17. aug, 2014 13:12

Erindrer at PSG sportsdirektør, dvs. Tidl. Fik 8 mdrs karantæne for et skub i spillertunnelen.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hekkem » mandag, 18. aug, 2014 15:01

Honda er da næsten ligeså god til at sparke hjørnespark som Aspas

http://youtu.be/YNpIoTBceO8?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af OBI-WAN » mandag, 18. aug, 2014 19:01

http://ekstrabladet.dk/sport/fma/article4971103.ece

Nu kommer nogle af de såkaldte ekspert da ud af busken, og spår om det vi her på siden har prædiket længe. Vel at mærke først efter de så United tabe :lol:

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 19. aug, 2014 20:03

Så har United købt Rojo (Nani modsatte vej på lejeaftale). Er Rojo overhovedet særlig god?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 19. aug, 2014 20:13

LFC-Aaby skrev:Så har United købt Rojo (Nani modsatte vej på lejeaftale). Er Rojo overhovedet særlig god?
Næ det er han ikke. Det er ihvertfald ikke en handel der er opsigtsvækkende på nogen måde. Han bliver vel stand-in på venstreback indtil Shaw er klar og så ryger han enten på bænken eller måske i midterforsvaret.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 19. aug, 2014 20:17

Emmy skrev:
LFC-Aaby skrev:Så har United købt Rojo (Nani modsatte vej på lejeaftale). Er Rojo overhovedet særlig god?
Næ det er han ikke. Det er ihvertfald ikke en handel der er opsigtsvækkende på nogen måde. Han bliver vel stand-in på venstreback indtil Shaw er klar og så ryger han enten på bænken eller måske i midterforsvaret.
Jeg synes nu han så meget spændende ud under VM, hvor han viste sin farlighed med masser af fornuftige indlæg og god i boksen på dødbolde. Han kan som Emmy også siger, træde ind i midterforsvaret, men der kan jeg ikke sige hvor god han er. Han må dog være købt som backup tror jeg.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af sjampen » tirsdag, 19. aug, 2014 21:18

Mads T. skrev:
Emmy skrev:
LFC-Aaby skrev:Så har United købt Rojo (Nani modsatte vej på lejeaftale). Er Rojo overhovedet særlig god?
Næ det er han ikke. Det er ihvertfald ikke en handel der er opsigtsvækkende på nogen måde. Han bliver vel stand-in på venstreback indtil Shaw er klar og så ryger han enten på bænken eller måske i midterforsvaret.
Jeg synes nu han så meget spændende ud under VM, hvor han viste sin farlighed med masser af fornuftige indlæg og god i boksen på dødbolde. Han kan som Emmy også siger, træde ind i midterforsvaret, men der kan jeg ikke sige hvor god han er. Han må dog være købt som backup tror jeg.
Han har nu i det meste af sin tid i Sporting spillet centralt, og så vidt jeg ved er det kun på landsholdet at han konsekvent spiller VB. Med Uniteds ualmindeligt ringe centrale forsvar tror jeg han starter der, men det er bestemt ikke en wow-signing.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » onsdag, 20. aug, 2014 12:39



så må de ikke lave flere transfers.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » onsdag, 20. aug, 2014 12:44

Wormie skrev:

så må de ikke lave flere transfers.
PIS! Kan den så ikke gælde med tilbagevirkende kraft fra da de fik dommen første gang.

Suarez tilbage..... :D
Kloppite

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Redmaniac » onsdag, 20. aug, 2014 13:07

Det sker så efter, at de har fået hentet forstærkninger til de vigtigste positioner. Usmageligt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » onsdag, 20. aug, 2014 13:22

Men så kan Reus godt glemme Barca. Måske vi skulle forsøge os en ekstra gang i tilfælde af, at han håbede på at skifte dertil næste sommer?
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. aug, 2014 13:26

Cuadrado vil meget gerne til Barca, og Man U har ifølge flere rygter smidt et bud på £32 M. Med Barcas transferstop, så havner han sikkert hos man u.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » onsdag, 20. aug, 2014 13:36

Hr. Drejer skrev:Cuadrado vil meget gerne til Barca, og Man U har ifølge flere rygter smidt et bud på £32 M. Med Barcas transferstop, så havner han sikkert hos man u.
Med mindre stoppet først træder i kraft i januar. I så fald, så kan det godt være, at Barca køber lidt ekstra ind denne sommer.

Hvad mon i øvrigt EU siger til en sådan dom? Hindrer det ikke arbejdskraftens frie bevægelighed, hvis en spiller ikke må skifte fra Barca til en anden klub? Han er da på en aller anden måde stavnsbundet til klubben i 12 måneder?
Kloppite

Besvar