Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af RobertS » tirsdag, 22. apr, 2014 09:59

Der findes ingen managers der kommer til at få noget ud af det scum hold. De ønskes og får en nedtur maget til vores, og må den vare mindst 24 år tak! Men det er da synd Moysie ikke fik lov til at fuldende missionen til 8. pladsen...;)

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

lars
Indlæg: 371
Tilmeldt: tirsdag, 26. okt, 2010 10:41
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af lars » tirsdag, 22. apr, 2014 10:05

Det er en trist dag... Men uniteds bestyrelse skal alligevel have ros for at spille den så køligt at de sparer 160.000.000 ved først at fyre ham nu...

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af tue69 » tirsdag, 22. apr, 2014 10:10

Hvad i alverden skulle Klopp da også lave i United? Det samme med Diego Simeone.

Mine penge er på Sam Allerdyce, Alan Pardew eller Howard Webb.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af RobertS » tirsdag, 22. apr, 2014 10:12

tue69 skrev:Hvad i alverden skulle Klopp da også lave i United? Det samme med Diego Simeone.

Mine penge er på Sam Allerdyce, Alan Pardew eller Howard Webb.
Eller Tony Pulis, ahhhhh se det ville jeg grine over :lol:
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » tirsdag, 22. apr, 2014 10:17

Jeg er som sådan ligeglad med United - gider i hvert fald ikke glo på dem med de sædvanlige mindreværdskomplekser og se hvad de nu finder på.

Det interessante i denne fyring, det er at man tilsyneladende altid har brug for en eller anden overgangsfigur, når der har været en kulturbærer som Ferkuson. Man kan ikke overtagte, ej heller revolutionere en klub og et hold efter den lange periode han havde i klubben. Det samme kommer til at gøre sig gældende i Arsenal, når Wenger smutter. Dog med den undtagelse, at han ikke har helt så mange resultater at leve op til, hvis man ser bort fra kontinuiteten i CL-deltagelse.

På samme måde, når det går helt ad helvede til. Man har brug for en overgangsfigur, hvorpå man kan starte på ny. King Kenny var figuren hos os.

Det vil sige, at van Gaal eller hvem det nu end bliver, ikke skal ændre kulturen fra Ferkuson, men Moyes og det er et helt andet job, kulturelt set.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Highspeed » tirsdag, 22. apr, 2014 10:20

Alle har vidst at SAF var United og uden ham ville verden aldrig blive den samme for dem igen.

Klubben skal tænke i helt nye baner og hente en manager fra hylde 1.

Mange United ser nok Giggs som fremtidens manager og spørgsmålet er om han får chancen, måske med SAF i kulissen indtil sommer.

En ny sæson uden CL bold og nu med et varsel om at man bliver fyret ret hurtigt, sætter nok mange managers uden for døren, for hvem vil satse her - hvis man i forvejen ridder på en succes bølge ?

Udfordringen er stor og det bliver spændende at se hvad de gør.......

Jeg gætter på een af følgende navne:

Ancelotti
Klopp
Pochettino
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af tue69 » tirsdag, 22. apr, 2014 10:23

Det er vel også det der er Uniteds ultimative problem. Du har haft verdens måske mest succesfulde manager i perioden, og han har siddet i klubben i et kvart århundrede, skabt sin egen kultur, og også formet klubben. Det kommer selvsagt til at koste, når en ny manager med nye idéer og en helt anden baggrund nu skal indover og forsøge at samle trådene op og bygge videre herpå.

Moyes var måske ikke den rigtige løsning, men jeg har godt nok svært ved at se, hvordan man kunne have undgået en overgangssæson. Andet ville nærmest være naturstridigt efter så lang tid, med den samme mand ved roret.

Mht. en ny manager, så køber jeg mange mediers favorit, altså van Gaal.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 22. apr, 2014 11:33

Konspirationsteori: Ferguson vidste at det ville blive umuligt at tage over efter ham, så han valgte at pege på en inkompetent træner, han vidste ikke ville kunne udrette noget med holdet. Det ville gøre at holdet ville fejle og de ville fyre den træner. Den næste træner der så bliver ansat, skal ike leve op til det store forventningspres som Ferguson efterlod, men tilgengæld leve op til forventningen om stille og roligt at løfte klubben ud af det forfald den blev sendt ud i af fiaskotræneren. Well played Mr. Ferguson :twisted:

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af ElTorro » tirsdag, 22. apr, 2014 11:44

Highspeed skrev:Alle har vidst at SAF var United og uden ham ville verden aldrig blive den samme for dem igen.

Klubben skal tænke i helt nye baner og hente en manager fra hylde 1.

Mange United ser nok Giggs som fremtidens manager og spørgsmålet er om han får chancen, måske med SAF i kulissen indtil sommer.

En ny sæson uden CL bold og nu med et varsel om at man bliver fyret ret hurtigt, sætter nok mange managers uden for døren, for hvem vil satse her - hvis man i forvejen ridder på en succes bølge ?

Udfordringen er stor og det bliver spændende at se hvad de gør.......

Jeg gætter på een af følgende navne:

Ancelotti
Klopp
Pochettino
Jeg hverken tror eller håber på en af dem... Hvorfor skulle Ancelotti skifte? Klopp har vist allerede negeret muligheden, og Pochettino er nok ikke et stort nok navn, endnu. Dog en glimrende manager. Det bliver faktisk næsten spændende at følge med i, hvem de ender med at vælge. Og hvad med Blanc? Ved godt han tjener kassen, driver et super projekt med PSG etc., men ville det være fuldstændig usandsynligt??

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1686
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 22. apr, 2014 11:47

Bojangles skrev:Konspirationsteori: Ferguson vidste at det ville blive umuligt at tage over efter ham, så han valgte at pege på en inkompetent træner, han vidste ikke ville kunne udrette noget med holdet. Det ville gøre at holdet ville fejle og de ville fyre den træner. Den næste træner der så bliver ansat, skal ike leve op til det store forventningspres som Ferguson efterlod, men tilgengæld leve op til forventningen om stille og roligt at løfte klubben ud af det forfald den blev sendt ud i af fiaskotræneren. Well played Mr. Ferguson :twisted:
Lyder plausibelt! Desuden ville det få Fergusons evner som manager til at fremstå som endnu mere geniale.

Jeg håber de vælger en ældre, driftsikker manager = Van Gaal. Så vil de rende ind i samme problemer vedrørende et trænerskift igen om få år :)
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af thefugle » tirsdag, 22. apr, 2014 12:15

ElTorro skrev:
Highspeed skrev:Alle har vidst at SAF var United og uden ham ville verden aldrig blive den samme for dem igen.

Klubben skal tænke i helt nye baner og hente en manager fra hylde 1.

Mange United ser nok Giggs som fremtidens manager og spørgsmålet er om han får chancen, måske med SAF i kulissen indtil sommer.

En ny sæson uden CL bold og nu med et varsel om at man bliver fyret ret hurtigt, sætter nok mange managers uden for døren, for hvem vil satse her - hvis man i forvejen ridder på en succes bølge ?

Udfordringen er stor og det bliver spændende at se hvad de gør.......

Jeg gætter på een af følgende navne:

Ancelotti
Klopp
Pochettino
Jeg hverken tror eller håber på en af dem... Hvorfor skulle Ancelotti skifte? Klopp har vist allerede negeret muligheden, og Pochettino er nok ikke et stort nok navn, endnu. Dog en glimrende manager. Det bliver faktisk næsten spændende at følge med i, hvem de ender med at vælge. Og hvad med Blanc? Ved godt han tjener kassen, driver et super projekt med PSG etc., men ville det være fuldstændig usandsynligt??
Kan heller ikke se nogen af de 3. Men mht Pochettino, så er han vel ikke et mindre navn end Moyes, ikke efter i år.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 23. apr, 2014 08:08

Mourinho er lillepige sur :lol:


Mourinho «truer» med svekket lag
Jose Mourinho hevder at han helst vil stille to ulike lag mot Liverpool og til returkampen mot Atletico, men at det er opp til ledelsen i klubben å avgjøre hva en skal prioritere.
Torbjørn Flatin // @tflatin Onsdag 23.04.2014 kl.01:08

- Hvis vi må spille med unggutter, da spiller vi med unggutter, sa Mourinho til pressen etter 0-0 borte mot Atletico Madrid i semifinalen i Champions League. Chelsea fikk spillere som Petr Cech og John Terry skadet, og spiller nå returen tre dager etter at de møter Liverpool til en viktig kamp i Premier League. Jose Mourinho antyder imidlertid at for ham er Champions League nå det viktigste, og han skylder dessuten på de som har bestemt at møtet på Anfield skal spilles på søndag.

- Dette er ikke en avgjørelse som bare jeg kan ta, det er en avgjørelse hvor jeg er nødt til å lytte til klubben. Faktum er at kampen spilles på søndag, som jeg mener legger problemet ikke i mine hender men i hendene til de som bestemte at kampen spille spilles på søndag og ikke lørdag eller fredag.

- Vi representerer engelsk fotball og er det eneste laget igjen i Europa. Spania har fire igjen og de har gitt dem alle muligheter til å få suksess. Jeg vet hva jeg ønsker å gjøre, jeg vil benytte de spillerne som ikke skal spille på onsdag.

(Liverpool.no)

Det smager lidt af guld :headbang:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nrg » onsdag, 23. apr, 2014 08:41

Hr. Drejer skrev:Mourinho er lillepige sur :lol:


Mourinho «truer» med svekket lag
Jose Mourinho hevder at han helst vil stille to ulike lag mot Liverpool og til returkampen mot Atletico, men at det er opp til ledelsen i klubben å avgjøre hva en skal prioritere.
Torbjørn Flatin // @tflatin Onsdag 23.04.2014 kl.01:08

- Hvis vi må spille med unggutter, da spiller vi med unggutter, sa Mourinho til pressen etter 0-0 borte mot Atletico Madrid i semifinalen i Champions League. Chelsea fikk spillere som Petr Cech og John Terry skadet, og spiller nå returen tre dager etter at de møter Liverpool til en viktig kamp i Premier League. Jose Mourinho antyder imidlertid at for ham er Champions League nå det viktigste, og han skylder dessuten på de som har bestemt at møtet på Anfield skal spilles på søndag.

- Dette er ikke en avgjørelse som bare jeg kan ta, det er en avgjørelse hvor jeg er nødt til å lytte til klubben. Faktum er at kampen spilles på søndag, som jeg mener legger problemet ikke i mine hender men i hendene til de som bestemte at kampen spille spilles på søndag og ikke lørdag eller fredag.

- Vi representerer engelsk fotball og er det eneste laget igjen i Europa. Spania har fire igjen og de har gitt dem alle muligheter til å få suksess. Jeg vet hva jeg ønsker å gjøre, jeg vil benytte de spillerne som ikke skal spille på onsdag.

(Liverpool.no)

Det smager lidt af guld :headbang:
Tror du på ham? Det bør du ikke gøre.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hekkem » onsdag, 23. apr, 2014 08:55

Hr. Drejer skrev:Mourinho er lillepige sur :lol:


Mourinho «truer» med svekket lag
Jose Mourinho hevder at han helst vil stille to ulike lag mot Liverpool og til returkampen mot Atletico, men at det er opp til ledelsen i klubben å avgjøre hva en skal prioritere.
Torbjørn Flatin // @tflatin Onsdag 23.04.2014 kl.01:08

- Hvis vi må spille med unggutter, da spiller vi med unggutter, sa Mourinho til pressen etter 0-0 borte mot Atletico Madrid i semifinalen i Champions League. Chelsea fikk spillere som Petr Cech og John Terry skadet, og spiller nå returen tre dager etter at de møter Liverpool til en viktig kamp i Premier League. Jose Mourinho antyder imidlertid at for ham er Champions League nå det viktigste, og han skylder dessuten på de som har bestemt at møtet på Anfield skal spilles på søndag.

- Dette er ikke en avgjørelse som bare jeg kan ta, det er en avgjørelse hvor jeg er nødt til å lytte til klubben. Faktum er at kampen spilles på søndag, som jeg mener legger problemet ikke i mine hender men i hendene til de som bestemte at kampen spille spilles på søndag og ikke lørdag eller fredag.

- Vi representerer engelsk fotball og er det eneste laget igjen i Europa. Spania har fire igjen og de har gitt dem alle muligheter til å få suksess. Jeg vet hva jeg ønsker å gjøre, jeg vil benytte de spillerne som ikke skal spille på onsdag.

(Liverpool.no)

Det smager lidt af guld :headbang:
Det må så betyde at Frank Lampard og Mikel er med mod os, da de har karantæne på onsdag.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » onsdag, 23. apr, 2014 11:54



det tog ikke lang tid :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar