Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Enig. For en meget sjælden gang accepterer jeg at scum vandt.
Vinder vi i dag over Wigan er vi 8, 9 og 9 point efter city, spurs og chelsea. Vi skal "bare" slå 2 af de 3. Spurs er ude mod Sunderland og chelsea ude mod Fullham. Begge kan altså godt sætte point til i denne runde.
Kan vi holde formen så bliver det dælme en spændende sæsonafslutning.
Vinder vi i dag over Wigan er vi 8, 9 og 9 point efter city, spurs og chelsea. Vi skal "bare" slå 2 af de 3. Spurs er ude mod Sunderland og chelsea ude mod Fullham. Begge kan altså godt sætte point til i denne runde.
Kan vi holde formen så bliver det dælme en spændende sæsonafslutning.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Wuhuuuuuu I fucking lååååve Gyan, kachiiing. Lidt ærgeligt vi ikke satte graberne i ham i sommers, kan jeg sige i bagklogskabens klare lys
.

Verden er smask fuld af hyklere....
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Som en reaktion på 6'er-værternes orgastiske kåring af Rooneys mål som "Verdens bedste mål nogensinde" vil jeg da lige minde om en enkelt van Basten kasse:
Vi SMADRER det PIShold !
Tbf så kan jeg sagtens forstå hvis man synes Rooneys mål er mindst ligeså godt.
Daniel Sturridge klarer det ret godt for Bolton, flot mål og genial hælaflevering. Ville ikke have noget imod hvis Chelsea havde sendt ham med i handlen, han kunne spille fint på kanten i stedet for Kuyt eller Maxi.
Nu er det ikke fordi jeg synes Rooney er en klump, men van Basten rammer altså bolden meget rent med det yderste af støvlen og det dermed næsten er tæerne der dirigerer bolden ind, hvorimod det umiddelbart ser ud som om Rooner rammer bolden længere inde mod benskinnen.
Up The RedMen... we go again!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg synes også at han imponerede idag med de bitre.Jack Cade skrev:Daniel Sturridge klarer det ret godt for Bolton, flot mål og genial hælaflevering. Ville ikke have noget imod hvis Chelsea havde sendt ham med i handlen, han kunne spille fint på kanten i stedet for Kuyt eller Maxi.
Vi SMADRER det PIShold !
Det er nogle ordentlige direktørere, Juve brænder mod Inter i øjeblikket...
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Der kan vel også kun ske mere her i anden?
Så en statistisk hvor der havde været et skud på mål i hele første halvleg, det gav så mål.
Så en statistisk hvor der havde været et skud på mål i hele første halvleg, det gav så mål.
-
- Bestyrelsesmedlem
Mon Eto´o sover godt i nat?
Uha uha en afbrænder. Ren Maxi.
Uha uha en afbrænder. Ren Maxi.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nu har vi passeret indlæg nr. 10.000 i denne tråd. 

Den ære tilfaldt Callesen, så gi'r han jo nok en lille een.Hr. Drejer skrev:Nu har vi passeret indlæg nr. 10.000 i denne tråd.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
- Bestyrelsesmedlem
@ Jørgen lk
Hvis jeg kan komme til det her: viewtopic.php?f=8&t=5009 så skal jeg nok give en omgang til dem der møder op.
Hvis jeg kan komme til det her: viewtopic.php?f=8&t=5009 så skal jeg nok give en omgang til dem der møder op.
Nogen der ved hvorfor Fulham buher og håner Torres? (ikke at jeg ikke kan forstå det)