Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det er ihvertfald ikke en hjemmebane dommer..
Den Carvalho laver burde vel egentlig have sendt ham tidligt i bad
Den Carvalho laver burde vel egentlig have sendt ham tidligt i bad
Nøj en god 1. halvleg. Den havde det hele, og Barca spiller forrygende.
Jeg synes dommeren har gang i en solid præstation. Måske skulle han lige have byttet rundt på hesten og Messis gule kort til sidst, men derudover synes jeg, at det er suverænt at han tillader massere af tacklinger og fight.
Jeg synes dommeren har gang i en solid præstation. Måske skulle han lige have byttet rundt på hesten og Messis gule kort til sidst, men derudover synes jeg, at det er suverænt at han tillader massere af tacklinger og fight.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Det er de så sandlig også ved at få, hvis ikke de har fået det!Belloni skrev:Jeg tror på 3-1 til Barcelona. Det er på tide Real får en fodbold lektion
- Forresten hvor har jeg så sidst set det ansigtsudtryk på Ronaldo?
Nåh ja, 4-1, Old Toilet, oh what a day, what a time!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Nå så er det op til Arbeloa at stoppe Messi. Det gik jo meget godt sidst da han skulle det for os
Var det ikke noget nær hans debut, hvor han nærmest holdte Messi fuldstændig ude af kampen?

Så blev Ramos sku sur.
Kampen havde alt undtagen spænding. Shit Mourinho præsterede en gigantisk taktisk lort. Forsvaret blev fanget alt for højt på banen gang på gang. Utilgiveligt.
Og hvor er barca-spillerne da nogle drama queens ført an af Guardiola på sidelinien. Hvorfor skal han tirre Ronaldo? Vis dog lidt værdighed og lad spillerne om den slags. Og så snart der var optræk til ballade tonsede midterforsvaret og Valdes op som et par sladderkællinger.
Spansk fodbold fra sin bedste og værste side. Jeg foretrækker PL.
Og hvor er barca-spillerne da nogle drama queens ført an af Guardiola på sidelinien. Hvorfor skal han tirre Ronaldo? Vis dog lidt værdighed og lad spillerne om den slags. Og så snart der var optræk til ballade tonsede midterforsvaret og Valdes op som et par sladderkællinger.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Ved ikke, jeg nød nu bare forestillingen. - Selvom jeg egentlig mere er til Real end Barca...Fribytter skrev:Kampen havde alt undtagen spænding. Shit Mourinho præsterede en gigantisk taktisk lort. Forsvaret blev fanget alt for højt på banen gang på gang. Utilgiveligt.
Forresten... Igen, hva koster Messi?
Alternative: Bojan Krkic - op med pengene og hent ham !
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
En hjemmeside hvor man kan se statistik for f.eks. antal aflevering i løbet af en kamp?

Legendarisk kamp - legendarisk resultat. Helt igennem en fantastisk præstation!
Passingspillet er vanskeligt at kopiere, men Barcas presspil burde Hodgson sidde og studere. Selvom der selvfølgelig ikke er grund til at ændre på et koncept, der har virket i 35 år!
Passingspillet er vanskeligt at kopiere, men Barcas presspil burde Hodgson sidde og studere. Selvom der selvfølgelig ikke er grund til at ændre på et koncept, der har virket i 35 år!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Guardiola har studeret Rafa, så mon ikke Hodgson bare kan studere sin forgænger?Janse skrev:Legendarisk kamp - legendarisk resultat. Helt igennem en fantastisk præstation!
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Jeg synes også det var for meget af Barca´s forsvar som de skabte sig.
Men er det ikke en del af det som høre med i sådan en kamp? Spillerne lever sig ind i det, og de virkelig er tændte. Dét var en af forskellene på de to hold i aften. Barca var bare mere tændte fra starten.
Real blev istedet voldelige og det røde kort lå meget længe i luften.
Iøvrigt synes jeg Arbeloa ikke opførte sig som han gjorde i Liverpool. Små eftertacklinger med skulderne, ikke voldsomme men absolut ikke kønt. Han virkede også sur og tvær som Ramos.
Real Madrid havde de overhovedet nogen chancer udover de par frispark fra Ronaldo?
Men er det ikke en del af det som høre med i sådan en kamp? Spillerne lever sig ind i det, og de virkelig er tændte. Dét var en af forskellene på de to hold i aften. Barca var bare mere tændte fra starten.
Real blev istedet voldelige og det røde kort lå meget længe i luften.
Iøvrigt synes jeg Arbeloa ikke opførte sig som han gjorde i Liverpool. Små eftertacklinger med skulderne, ikke voldsomme men absolut ikke kønt. Han virkede også sur og tvær som Ramos.
Real Madrid havde de overhovedet nogen chancer udover de par frispark fra Ronaldo?
Han må studere lige hvem han vil, bare han begynder at spille med et mere aggresivt prespil.Fribytter skrev: Guardiola har studeret Rafa, så mon ikke Hodgson bare kan studere sin forgænger?
Hodgson kan studere dem begge i 35 år uden at nå dem til sokkeholderne.Fribytter skrev:Guardiola har studeret Rafa, så mon ikke Hodgson bare kan studere sin forgænger?Janse skrev:Legendarisk kamp - legendarisk resultat. Helt igennem en fantastisk præstation!
- JudgeArdaStudge
Hvad legendarisk var der ved kampen? En utrolig skuffende El Clasico, der savnede det vigtigste af alt, spænding. Hvis du holder med Barcelona kan jeg forstå, hvorfor du siger det.
Men jeg ser intet legendarisk i at det ene hold udspiller det andet på så tydelig en måde. Som neutral tilskuerer er det bedste en lige kamp med to velspillende hold. Det er kun når det gælder Liverpool, at jeg foretrækker en sikker sejr, fremfor en spændene gyser.
En interessant kamp? Ja. Legendarisk kamp? Nej, langt fra. Liverpools maltraktering af Real var derimod legendarisk.
Ligeså var 2-1 sejren i Barcelona.
Jeg holder hverken med Barcelona eller Real Madrid, men skulle jeg tage et parti i denne tid blev det Real Madrid. Som nævnt før er Barcelona nogle dramaqueens og det klæder ikke sporten. Xavi har jeg altid haft stor respekt for, men hans seneste udtalelser i forbindelse med La Primera og Champions League, har skuffet mig. Jeg synes også Guardiola er en kæmpe klaphat.
En røffel som denne havde Alonso og Arbeloa ikke fortjent, men sådan er gamet nogle gange, når man laver taktiske brølerer og lader Barcelona spille deres spil.
Laudrup og senest Solbakken har ellers vist, hvor lidt der egentlig skal til, for at dæmme op for dem. Xavi og Iniesta skal lukkes af, så de íkke kan fordele spillet fremad. Det var jo utrolig simpelt, bolden op til Xavi dribler en mand og stikker den til Messi eller Villa.
Kampen skuffende mig, men jeg havde måske bare forventet to mere jævnbyrdige hold.
Hvorfor i det hele taget spille kampen på en mandag?
Men jeg ser intet legendarisk i at det ene hold udspiller det andet på så tydelig en måde. Som neutral tilskuerer er det bedste en lige kamp med to velspillende hold. Det er kun når det gælder Liverpool, at jeg foretrækker en sikker sejr, fremfor en spændene gyser.
En interessant kamp? Ja. Legendarisk kamp? Nej, langt fra. Liverpools maltraktering af Real var derimod legendarisk.

Ligeså var 2-1 sejren i Barcelona.

Jeg holder hverken med Barcelona eller Real Madrid, men skulle jeg tage et parti i denne tid blev det Real Madrid. Som nævnt før er Barcelona nogle dramaqueens og det klæder ikke sporten. Xavi har jeg altid haft stor respekt for, men hans seneste udtalelser i forbindelse med La Primera og Champions League, har skuffet mig. Jeg synes også Guardiola er en kæmpe klaphat.
En røffel som denne havde Alonso og Arbeloa ikke fortjent, men sådan er gamet nogle gange, når man laver taktiske brølerer og lader Barcelona spille deres spil.
Laudrup og senest Solbakken har ellers vist, hvor lidt der egentlig skal til, for at dæmme op for dem. Xavi og Iniesta skal lukkes af, så de íkke kan fordele spillet fremad. Det var jo utrolig simpelt, bolden op til Xavi dribler en mand og stikker den til Messi eller Villa.
Kampen skuffende mig, men jeg havde måske bare forventet to mere jævnbyrdige hold.
Hvorfor i det hele taget spille kampen på en mandag?
Senest rettet af JudgeArdaStudge mandag, 29. nov, 2010 23:24, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
+1NAH skrev:Hodgson kan studere dem begge i 35 år uden at nå dem til sokkeholderne.Fribytter skrev:
Guardiola har studeret Rafa, så mon ikke Hodgson bare kan studere sin forgænger?
Burde en eller anden sætte ind som signatur.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them