Det er nemlig rigtigt. Ville godt nok ønske, vi kunne være noget mere positive i vores tilgang til tingene på banen. Liverpool har ikke været synonymt med offensivt og underholdende fodbold i mere end 10 år efterhånden...Rasmus skrev:Hvor er jeg dog glad for, at jeg ikke skal slå direkte over på Liverpool efter sådan en forrygende forestilling. Den kontrast i forkert favør ville næsten ikke være til at bære.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Et rigtig dejligt derby fra Nordlondon. Og ja, der er meget langt til en omgang LFC-bold under Hodgson (men jeg håber alligevel vi sætter damp på kedlerne og begynder at opføre os som mænd).
For ligesom at aklimatisere sig kan man så vælge mellem Coventry vs Burnley eller manchester united vs Wigan. Dét får én ned på jorden igen (og hvor er ham nani da bare mega træls).
For ligesom at aklimatisere sig kan man så vælge mellem Coventry vs Burnley eller manchester united vs Wigan. Dét får én ned på jorden igen (og hvor er ham nani da bare mega træls).
Up The RedMen... we go again!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
2 rødekort til Wigan på under 5 min.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Underholdene kamp på Lyngby stadion, 2-2 med 8 min til pausen.
Specielt de to mål til Lyngby har været rigtig flotte.
Specielt de to mål til Lyngby har været rigtig flotte.
Sjældent det er så rart at tage grueligt fejl.LarsU skrev:Det er nemlig rigtigt. Ville godt nok ønske, vi kunne være noget mere positive i vores tilgang til tingene på banen. Liverpool har ikke været synonymt med offensivt og underholdende fodbold i mere end 10 år efterhånden...Rasmus skrev:Hvor er jeg dog glad for, at jeg ikke skal slå direkte over på Liverpool efter sådan en forrygende forestilling. Den kontrast i forkert favør ville næsten ikke være til at bære.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Tvivler en del på mit x i Almeria-Barca går hjem. 0-5 ved halveg 

Verden er smask fuld af hyklere....
-
Var det Howard Webb eller Mr. Burns der dømte den kamp?Callesen skrev:2 rødekort til Wigan på under 5 min.
Godt klaret knægt, klap dig selv på skulderen, som Jokeren ville have sungetThommo skrev:Tvivler en del på mit x i Almeria-Barca går hjem. 0-5 ved halveg

Tror faktisk det er ny rekord for mig, ligefrem og ramme 8 ved siden af. Det er immervæk ikke håndbold eller basket vi snakker

Verden er smask fuld af hyklere....
Det kan sagtens vise sig at være Benitez' sidste kamp for Inter. De burde dog have scoret, inden Chievo scorede. Efter scoringen er holdet faldet fuldstændig fra hinanden. Eto'o burde have været udvist. Defensivt har Santon været helt væk. Han dækkede ikke op ved Chievos scoring og så også virkelig skidt ud ved en anden stor chance til Chievo.
Stankovic er iøvrigt helt væk. Han lavede seks fejlafleveringer, som blot var simple 'side-passes'. Cordoba er overmatchet fysisk i midterforsvaret. Lucio er dog ret solid.
Spændende at se hvordan en afløser går til den trup.
Stankovic er iøvrigt helt væk. Han lavede seks fejlafleveringer, som blot var simple 'side-passes'. Cordoba er overmatchet fysisk i midterforsvaret. Lucio er dog ret solid.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Er der seriøse rygter, eller er det 'bare' dit bud på en udvikling?Fribytter skrev:Det kan sagtens vise sig at være Benitez' sidste kamp for Inter. De burde dog have scoret, inden Chievo scorede. Efter scoringen er holdet faldet fuldstændig fra hinanden. Eto'o burde have været udvist. Defensivt har Santon været helt væk. Han dækkede ikke op ved Chievos scoring og så også virkelig skidt ud ved en anden stor chance til Chievo.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Umiddelbart tror jeg ikke at Inter er så forhastede at de fyrer Rafa allerede. Men jeg skal lige forstå det her rigtigt, mener du det er truppens skyld at Inter ikke gør det bedre?Fribytter skrev:Det kan sagtens vise sig at være Benitez' sidste kamp for Inter. De burde dog have scoret, inden Chievo scorede. Efter scoringen er holdet faldet fuldstændig fra hinanden. Eto'o burde have været udvist. Defensivt har Santon været helt væk. Han dækkede ikke op ved Chievos scoring og så også virkelig skidt ud ved en anden stor chance til Chievo.
De italienske aviser spekulerede i sidste uge i, at Rafa havde et par kampe til at overbevise Moratti i, selvom Moratti havde fredet Rafa i pressen. Og med Morattis temperament og normale tilgang til trænerposten så kan der hurtigt ske et eller andet.
@Kriller
Der er pt. nogle ret store problemer i Inters trup. Der er rigtig mange muskelskader, hvilket normalt hænger sammen med, at man har belastet sin krop for meget. Det kunne tyde på, at visse spillere havde brug for en slags pause ovenpå sidste sæsons mange kampe og VM - og Mourinho havde det jo med at bruge de samme spillere igen og igen. De mange skader kan sagtens være efterdønninger fra sidste sæson, og så har ældre spillere det med at være svagere fysisk end yngre.
Dernæst er spillere som Biabiany, Obi, Obiora, Coutinho og Santon ikke gode nok til at være startere (ud fra hvad jeg har set). Men det er de ofte pt. pga. skader og manglende indkøb i sommers.
Det burde dog stadig være muligt at få point mod Chievo.
@Kriller
Der er pt. nogle ret store problemer i Inters trup. Der er rigtig mange muskelskader, hvilket normalt hænger sammen med, at man har belastet sin krop for meget. Det kunne tyde på, at visse spillere havde brug for en slags pause ovenpå sidste sæsons mange kampe og VM - og Mourinho havde det jo med at bruge de samme spillere igen og igen. De mange skader kan sagtens være efterdønninger fra sidste sæson, og så har ældre spillere det med at være svagere fysisk end yngre.
Dernæst er spillere som Biabiany, Obi, Obiora, Coutinho og Santon ikke gode nok til at være startere (ud fra hvad jeg har set). Men det er de ofte pt. pga. skader og manglende indkøb i sommers.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Sandheden skal nok findes i skader osv. men ligeså meget i det faktum at Rafa har skuffet. Troede lige du var ved at fritage ham for ansvar, men jeg anseer din afsluttende kommentar som en erkendelse af at Rafa "so far" har skuffet/fejlet i Inter.Fribytter skrev:De italienske aviser spekulerede i sidste uge i, at Rafa havde et par kampe til at overbevise Moratti i, selvom Moratti havde fredet Rafa i pressen. Og med Morattis temperament og normale tilgang til trænerposten så kan der hurtigt ske et eller andet.
@Kriller
Sidder her og bliver pissed over at Barry blev skiftet ud i Englands landskamp med en "skade" men alligevel spiller med for chity i dag. Mens vores egen Gerrard ikke kunne komme ud før han blev skadet for alvor.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nu sad jeg og så Inter idag, da jeg blev nysgerrig ovenpå vores diskussion efter sidste weekends nederlag til Milan. Jeg så et hold, der overhoved ikke hang sammen. Der var ingen spilstation på midtbanen, så man ofte blev tvunget til at sparke lange bolde på Eto'o. Sneijder, der jo nok skulle være den primære boldmodtager, lå nærmest som angriber.
Når Inter så endelig fik bolden ned langs jorden på modstanderens banehalvdel magtede man ikke at sprede spillet ud. Blev angrebet startet i venstre side, så flyttede det sig aldrig væk fra venstre side. På et tidspunkt nåede man frem til et sted på banen, hvor Chievo havde lukket alle spilmuligheder inde og kunne bryde bolden. Derfra havde de nemt ved at slå lange bolde mod deres enlige angriber, der gav Inter forsvaret umådeligt mange løbeture. Forsvaret stod som jeg "frygtede" i sidste uge nemlig meget højt i banen (næsten ved midterlinjen), hvilket det ikke gjorde under Mourinho.
Det er svært at lave en kort analyse, der sådan lige peger på problemerne. Men hvad jeg virkelig finder problematisk ved Inter-holdet er, at de ikke får afsluttet på deres angreb. Derved bliver de fanget med mange mand foran bolden, hvilket skaber farlige situationer til modstanderholdet.
Inter bør virkelig spille mere simpelt end de gør.
Jeg er i øvrigt enig med dig Fribytter i de spillere du omtaler. Jeg tror som sådan de er talentfulde nok, men de hænger taktisk meget efter. Er Santon virkelig højreback?
Det var en foruroligende indsats, når man ser på at holdet vandt Champions League tilbage i maj. Dog tror jeg der er en fin pointe i at spillerne er meget trætte.
Når Inter så endelig fik bolden ned langs jorden på modstanderens banehalvdel magtede man ikke at sprede spillet ud. Blev angrebet startet i venstre side, så flyttede det sig aldrig væk fra venstre side. På et tidspunkt nåede man frem til et sted på banen, hvor Chievo havde lukket alle spilmuligheder inde og kunne bryde bolden. Derfra havde de nemt ved at slå lange bolde mod deres enlige angriber, der gav Inter forsvaret umådeligt mange løbeture. Forsvaret stod som jeg "frygtede" i sidste uge nemlig meget højt i banen (næsten ved midterlinjen), hvilket det ikke gjorde under Mourinho.
Det er svært at lave en kort analyse, der sådan lige peger på problemerne. Men hvad jeg virkelig finder problematisk ved Inter-holdet er, at de ikke får afsluttet på deres angreb. Derved bliver de fanget med mange mand foran bolden, hvilket skaber farlige situationer til modstanderholdet.
Inter bør virkelig spille mere simpelt end de gør.
Jeg er i øvrigt enig med dig Fribytter i de spillere du omtaler. Jeg tror som sådan de er talentfulde nok, men de hænger taktisk meget efter. Er Santon virkelig højreback?
Det var en foruroligende indsats, når man ser på at holdet vandt Champions League tilbage i maj. Dog tror jeg der er en fin pointe i at spillerne er meget trætte.