Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
I 2039 går jeg på pension hvis ellers Christiansborg holder nallerne væk og så er jeg sgu nok ligeglad med dansk fodbold. Mit hold i DK er SIF fordi jeg er fra Silkeborg. I gamle dage havde jeg sæsonkort, men når man når op omkring 30 bliver man for magelig og gider ikke sidde i november måned og frysen rø... Allerede dag jeg var midt i '20'erne fik jeg mig en pude at sidde på. Vi slog nu som regel Brøndby og FCK og det var da meget sjovt, men magien og Paradis har altid ligget i L4.
Jeg synes FCK gjorde det godt, og iøvrigt er Barca overvurderet udover alle grænser. Vist laver Messi, Iniesta, Xavi og Villa en god ting engang imellem, men der er sgu for megen trilleri over det. FCK fortjente et point hvis ikke sejren - men Barca så ud til at have sørget godt for de hele 6 rumænske kampofficials - UEFA og deres fair play - vor herre bevares.
Men en FCK-kamp kan altså ikke hidse mig op.
Jeg synes FCK gjorde det godt, og iøvrigt er Barca overvurderet udover alle grænser. Vist laver Messi, Iniesta, Xavi og Villa en god ting engang imellem, men der er sgu for megen trilleri over det. FCK fortjente et point hvis ikke sejren - men Barca så ud til at have sørget godt for de hele 6 rumænske kampofficials - UEFA og deres fair play - vor herre bevares.
Men en FCK-kamp kan altså ikke hidse mig op.
Up The RedMen... we go again!
Skrev jeg "hader" nogle steder?Irish_kop skrev:Jeg kommer aldrig til at fatte hvordan man pludselig kan støtte et hold man normalt hader bare fordi det er dansk og spiller imod et udenlandsk hold??..McRae skrev:Jeg holder ikke med FCK normalt, men når danske hold spiller ude i Europa, så kan jeg love dig for at de får min støtte. Det er oven i købet underholdende at se på. Så kan du plapre løs om sponsorleflen, pengegriskhed og hvad ved jeg herfra og til verdens ende. Velkommen til år 2010 og kommerciel fodbold.Irish_kop skrev:Sorry, Men så det da fordi du ikke har fattet noget som helst!Stephenson skrev:Med lidt god vilje kunne Barca ha´ fået vist 3mand ud.Emmy skrev:Jeg har lige set højdepunkterne fra FCKs kamp og det er ganske enkelt skandaløst at Valdes ikke bliver vist ud. Mage til svineri er vel ikke set siden Schumachers velmagtsdage!
Men de blev til gengæld også snydt for et straffespark. Dommeren var sgu voldsomt elendig imo.
Men skide flot indsats af FCK. Går normalt ikke op i dansk fodbold, og af alle danske hold er fck dem jeg har mindst sympati for, men må sgu indrømme at jeg sad og heppede godt med hjemme i stuen.
Hvad tror du der sker hvis FCK for stor Europæisk succes??
I forvejen er der ingen i Superligaen som pt kan stille noget som helst op mod FCK.
Med de mange millioner og den publicitet der kommer til ”klubben” vil den bare blive stærkere og stærkere!
Kan du forestille dig en SAS liga hvor denne usympatiske ”klub” år efter år bliver mestre og fuldstændig pisser på alt modstand?...
Det bliver superligaens død..
De små klubber gør alt for at komme med i fusioner, for at være dem som skal matche underholdnings konceptet Firma Club København....
Dansk klub fodbold stinker alt væk af leflen for sponsorer, og jagten på midlertidig succes på bekostning af tradition og værdier...
Jeg fucking hader fck! Mere end scum united, det er da i det mindste en rigtig klub...
Håber ikke der findes Liverpool fans her med fck sympati..
Ren og iskold ondskab/plastik på den ene side, og det smukkeste i verden på den anden ???
Nu håber jeg sgu snart Kasi Jesper og hans BGA kommer og redder den danske SAS liga...
Er de overvurderede? En CL-sejr og en semifinale på to år taler da for sig selv.
De har de seneste to år leveret de mest vanvittige præstationer. Jeg nævner i flæng og vilkårlig rækkefølge: 2-2 på Emirates hvor de i det første kvarter producerede flere chancer end man normalt gør på tre kampe. 0-0 hjemme mod Chelsea hvor de brændte chancer på samlebånd og i øvrigt, hvilket mange glemmer pga. hændelserne i returkampen, blev snydt af dommeren. Det var en helt igennem skelsættende præstation, hvilket resultat fjernede fokus fra.
2-0 i Rom mod Man Utd efter at have rundbarberet verdens på det tidspunkt bedste defensiv. 4-1 hjemme mod Arsenal, 6-2 (!) på Bernabeu mod Real Madrid, 5-0 over Sevilla i sidste week-end. 4-0 over Bayern München - alle målene blev scoret inden for opgørets første 12 minutter. 2-0 over Inter i gruppespillet uden Messi og Ibrahimovic, der var skadede.
De har de seneste to år leveret de mest vanvittige præstationer. Jeg nævner i flæng og vilkårlig rækkefølge: 2-2 på Emirates hvor de i det første kvarter producerede flere chancer end man normalt gør på tre kampe. 0-0 hjemme mod Chelsea hvor de brændte chancer på samlebånd og i øvrigt, hvilket mange glemmer pga. hændelserne i returkampen, blev snydt af dommeren. Det var en helt igennem skelsættende præstation, hvilket resultat fjernede fokus fra.
2-0 i Rom mod Man Utd efter at have rundbarberet verdens på det tidspunkt bedste defensiv. 4-1 hjemme mod Arsenal, 6-2 (!) på Bernabeu mod Real Madrid, 5-0 over Sevilla i sidste week-end. 4-0 over Bayern München - alle målene blev scoret inden for opgørets første 12 minutter. 2-0 over Inter i gruppespillet uden Messi og Ibrahimovic, der var skadede.
- JudgeArdaStudge
Hvorfor vender du den ikke og siger "Den danske liga bliver mindre og mindre attraktiv for udenlandske spillere at komme til, fordi der reelt kun er en klub der er noget værd, DERFOR bliver de andre klubber nød til at satse på dansk talentudvikling, hvilket vil styrke landsholdet og bringe flere danskere ud i Europa." ?Irish_kop skrev:McRae skrev:Jeg holder ikke med FCK normalt, men når danske hold spiller ude i Europa, så kan jeg love dig for at de får min støtte. Det er oven i købet underholdende at se på. Så kan du plapre løs om sponsorleflen, pengegriskhed og hvad ved jeg herfra og til verdens ende. Velkommen til år 2010 og kommerciel fodbold.Irish_kop skrev:Sorry, Men så det da fordi du ikke har fattet noget som helst!Stephenson skrev:Med lidt god vilje kunne Barca ha´ fået vist 3mand ud.Emmy skrev:Jeg har lige set højdepunkterne fra FCKs kamp og det er ganske enkelt skandaløst at Valdes ikke bliver vist ud. Mage til svineri er vel ikke set siden Schumachers velmagtsdage!
Men de blev til gengæld også snydt for et straffespark. Dommeren var sgu voldsomt elendig imo.
Men skide flot indsats af FCK. Går normalt ikke op i dansk fodbold, og af alle danske hold er fck dem jeg har mindst sympati for, men må sgu indrømme at jeg sad og heppede godt med hjemme i stuen.
Hvad tror du der sker hvis FCK for stor Europæisk succes??
I forvejen er der ingen i Superligaen som pt kan stille noget som helst op mod FCK.
Med de mange millioner og den publicitet der kommer til ”klubben” vil den bare blive stærkere og stærkere!
Kan du forestille dig en SAS liga hvor denne usympatiske ”klub” år efter år bliver mestre og fuldstændig pisser på alt modstand?...
Det bliver superligaens død..
De små klubber gør alt for at komme med i fusioner, for at være dem som skal matche underholdnings konceptet Firma Club København....
Dansk klub fodbold stinker alt væk af leflen for sponsorer, og jagten på midlertidig succes på bekostning af tradition og værdier...
Jeg fucking hader fck! Mere end scum united, det er da i det mindste en rigtig klub...
Håber ikke der findes Liverpool fans her med fck sympati..
Ren og iskold ondskab/plastik på den ene side, og det smukkeste i verden på den anden ???
Nu håber jeg sgu snart Kasi Jesper og hans BGA kommer og redder den danske SAS liga...
Jeg kommer aldrig til at fatte hvordan man pludselig kan støtte et hold man normalt hader bare fordi det er dansk og spiller imod et udenlandsk hold??..
Men du og resten af Hr og Fru Danmark som åbenbart koger over i fck hysteri, skal nok få en grim smag i munden når vi i år 2039 stadig ser fck vinde hvert eneste år tak være de mange millioner de høster i CL...
Den danske liga bliver mindre og mindre attraktiv for udenlandske spillere at komme til, fordi der reelt kun er en klub der er noget værd....
Alle de andre Danske klubber må kæmpe om at spille om 2 pladsen, mens de så ryger ud til Norske og Nordirske klubber fordi kvaliteten på vores liga er alt for lav....
RIP Dansk fodbold!
For mig er dansk talentudvikling mere spændene end udenlandske spillere. Jeg ser i forvejen ikke meget Superliga bold, men glæder mig fx istedet over, Daniel Aggers, Simon Kjærs og senest Nicolai Jørgensens skifte til gode Europæiske ligaer og klubber.
At have FCK som en Skandinavisk magtfaktor og et hav af talentfulde danske Superliga spillere ville ikke gøre mig noget.
@Jan - Come on, Barcelona er ikke overvurderet. Det er bare en dårlig undskyldning for at måtte acceptere FCKs flotte resultat.
Længe leve janteloven.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Ronaldo som vi kender ham...(skuespiller)
...og Gattuso som vi kender ham (skør i knoppen)
...og Gattuso som vi kender ham (skør i knoppen)
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Er vi stadig interesseret i Gomez? 2 mål på 10 minutter, sådan!
Flot skuespil af Christina. Det var jo nærmest som at se Rivaldo til VM 2002.
Sørgeligt at se på.
Sørgeligt at se på.

Men godt spiller Real Madrid, altså på kontra. De burde være 3-4 mål foran. Så kan man sagtens tilføje Ibrahimovic burde have scoret.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Gotta luv Pippo

-
Ringe af Casillas. Reina som første målmand for Spanien.
Hvor jeg bare hader Inzaghi

man bliver nød til at tage hatten af for Pippo. Er der altid og scorer altid. Uanset hvilket hold han spiller for og uanset hvem han spiller mod.Hr. Drejer skrev:Ringe af Casillas. Reina som første målmand for Spanien.
hæhæ hæhæ.
Pippo stjæler igen sejren
Pippo stjæler igen sejren
Man kan ikke lade være med at elske den mand. Verdens mest irriterende angriber.
Det går nu meget godt, og sådan vil jeg gætte på, at de fleste der var i Athen i 07 har det!McRae skrev:Man kan ikke lade være med at elske den mand.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
-
Du har ret, jeg hader bare hans til tider teatralske spillestil. Han kaster sig rundt inde i feltet, slår ud med armene. Og så er der lige den fra 2007, rememberHekkem skrev:man bliver nød til at tage hatten af for Pippo. Er der altid og scorer altid. Uanset hvilket hold han spiller for og uanset hvem han spiller mod.Hr. Drejer skrev:Ringe af Casillas. Reina som første målmand for Spanien.