Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Uha hvor jeg hygger mig med at Masc sidder så meget på bænken i Barca.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ja, det kan man vist kalde at være under tøflen. Medmindre han virkelig selv finder det morsomt at splintre røven til. For han kan da umuligt have troet, at han ville komme i start 11'eren. Så dum er han ikke. Eller er han?
I øvrigt, nu vi snakker bænkevarmere i Barca. Ville det ikke være muligt at trække Seydou Keita til? Ligesom Manchester City gjorde med Yaya (ikke at vi skal op på samme prisniveau). Jeg synes Keita er en intet mindre en fremragende fodboldspiller, og de har jo alligevel Busquets og Mascherano, der kan spille pladsen...
I øvrigt, nu vi snakker bænkevarmere i Barca. Ville det ikke være muligt at trække Seydou Keita til? Ligesom Manchester City gjorde med Yaya (ikke at vi skal op på samme prisniveau). Jeg synes Keita er en intet mindre en fremragende fodboldspiller, og de har jo alligevel Busquets og Mascherano, der kan spille pladsen...
- JudgeArdaStudge
Min hedder:Emmy skrev:Nogle udmærkede linier omkring Nani, Alonso.
Nani er uden tvivl scums vigtigste spiller so far i denne sæson. Der er bestemt en ting hvor han sagtens kan følge den uægte ronaldo. Han er en diver af rang og er noget så afskyelig at kigge på. Han nærmer sig en klar nr. 1 på min liste over klamhed.
1. John Terry/Paul Scholes
2. Luis Nani
3. Wayne Rooney
4. Gary Neville
5. Nigel De Jong
De Jong er skarpt forfulgt af Sneijder. Jeg hader dem!!!
Desuden tror jeg, at Mascherano kan slå Busquets af. Han er stærkt overvurderet.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 31. okt, 2010 15:32, rettet i alt 4 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg tror bare det kræver lidt tilvænning for Mascherano. Er slet ikke i tvivl om at han indenfor et år er fast mand i Barcelona. Han er simpelthen for god en fodboldspiller til andet.
Hvor er det i øvrigt en fornøjelse at have Newcastle tilbage i Premier League. Fører i skrivende stund 2-0 over Sunderland og Steve Bruces fede fjæs. Stadion koger og spillerne tonser derud af. Fornøjelse!
Hvor er det i øvrigt en fornøjelse at have Newcastle tilbage i Premier League. Fører i skrivende stund 2-0 over Sunderland og Steve Bruces fede fjæs. Stadion koger og spillerne tonser derud af. Fornøjelse!
Utroligt hvad et skifte kan gøre, sidste sæson var han verdens bedste på sin plads, nu er Busquets åbenbart bedre end Masch? Det tror jeg de færreste er enig i, men kan intet garantereAJ skrev:Ja, det kan man vist kalde at være under tøflen. Medmindre han virkelig selv finder det morsomt at splintre røven til. For han kan da umuligt have troet, at han ville komme i start 11'eren. Så dum er han ikke. Eller er han?
...

Verden er smask fuld af hyklere....
Det er da værd at bemærke at de hviiiiiiiiiiiiiie vendte en 1-3 til en 4-3 sejr mod AB. Vi er på rette vej....
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg tror nu ikke Mascherano kommer på holdet for alvor (kan selvfølgelig ikke garantere det). Han får vel nogle indhop hist og hér hvis de for en sjælden gang skyld kun skulle føre med et enkelt mål i slutfasen. Ellers starter mod de rigtig svage modstandere.
Jeg har aldrig kunnet se hvad de skulle bruge ham til. Hvem i Barcelona har bestemt, at han skulle hentes?
Jeg synes i øvrigt Busquets er voldsomt undervurderet. Han har stor ære af Barcelonas store fremgang de seneste to år med sin boldsikkerhed, der er sjældent set hos defensive midtbanespillere. Men han er dog en nar, der hele tiden skuespiller. Det skal siges. Rent spillemæssigt synes jeg imidlertid han er fantastisk.
Jeg har aldrig kunnet se hvad de skulle bruge ham til. Hvem i Barcelona har bestemt, at han skulle hentes?
Jeg synes i øvrigt Busquets er voldsomt undervurderet. Han har stor ære af Barcelonas store fremgang de seneste to år med sin boldsikkerhed, der er sjældent set hos defensive midtbanespillere. Men han er dog en nar, der hele tiden skuespiller. Det skal siges. Rent spillemæssigt synes jeg imidlertid han er fantastisk.
Newcastle foran 5-0 mod Sunderland. Nolan med et hattrick og Ameobi med to mål. Ikke dårligt af dem. De springer ihvertfald et godt stykke op i tabellen
Buuuuuuuuh!Emmy skrev:Det er da værd at bemærke at de hviiiiiiiiiiiiiie vendte en 1-3 til en 4-3 sejr mod AB. Vi er på rette vej....
Komisk mål! Jeg vil kalde det endnu en skandale på theatre of cheats!Bjarkejesp skrev:Jeg har brækket mig lårtykke stråler kampen igennem bare af at høre på Morten Bruun(Er det ikke det kommentatoren hedder). Komisk mål iøvrigt. Gad godt at vide hvad linjedommeren sagde til Clattenburg(?)LarsU skrev:Det er helt grotesk, så ærgerligt det er, at vi ikke fik fat i Van de Vaart. En midtbane med både Gerrard og Vaart - uha, uha..!
Tottenham gør det godt mod ManU i dag, og indtil videre virker de som om de har taget på ManU i dag. Det er en spændende test på, hvor de to hold ligger styrkemæssigt i PL lige nu.
Nani har hånden tydeligt på bolden og hverken linievogter eller dommer reagerer på det. Hvis ikke dommeren ser det, er han vel den eneste på stadion der misser det, men linievogteren står lige ud for kan ikke undgå at se det og spørsgmålet er hvorfor han undlader at reagere ?
Der kan ikke dømmes andet end frispark og eftersom Gomez aldrig tog det, kunne der heller ikke efterfølgende dømmes mål!
En anden ting der så pisser mig af, er at ferdinand ikke bliver sendt væk af dommeren da han konfererer med sin linievogter! Men det er vel meget typisk at dommerne simpelthen ikke tør sige noget til svinene fra mægtige manchester united

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Jeg mener faktisk det er helt iorden det bliver anerkendt målet.
Gomez samler den hurtigt op efter Nani har hånden på. Og får derfor en fordel, fremfor hvis der blev dømt frispark til Tottenham.
At det så ender med Gomez ikke kan finde en spil mulighed, også af en eller anden tåbelig årsag vælger at tro der er frispark. Det er sgu for dumt. Specielt når fløjten ikke har lyt. Man spiller til fløjten lyder, længere er den ikke.
At liniedommeren så begynder at blafre med flaget 30 sekunder efter hændelsen med Nani´s hånd undre mig en del. Det skulle han have gjort med det samme han ser der er hånd på. Det skaber kun mere forvirring og problemer.
Jeg er dog enig i, at Ferdinand skulle være sendt væk, da de står og diskuttere sagen derude.
Gomez samler den hurtigt op efter Nani har hånden på. Og får derfor en fordel, fremfor hvis der blev dømt frispark til Tottenham.
At det så ender med Gomez ikke kan finde en spil mulighed, også af en eller anden tåbelig årsag vælger at tro der er frispark. Det er sgu for dumt. Specielt når fløjten ikke har lyt. Man spiller til fløjten lyder, længere er den ikke.
At liniedommeren så begynder at blafre med flaget 30 sekunder efter hændelsen med Nani´s hånd undre mig en del. Det skulle han have gjort med det samme han ser der er hånd på. Det skaber kun mere forvirring og problemer.
Jeg er dog enig i, at Ferdinand skulle være sendt væk, da de står og diskuttere sagen derude.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Yahoo News: United win with freak goal.
I thought Tevez was playing for City now?
- JudgeArdaStudge
Og Wayne er "skadet".Callesen skrev:Yahoo News: United win with freak goal.
Værst af alt er dog, at Yahoo ligesom 1000 andre sportsrelaterede-medier kalder manure for united. Siden hvornår har du fået patent på united. Hvad med Newcastle, West Ham osv???
De er ikke united, de er manure!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvor længe vil folk blive ved med at harcelere over det? Det er da en af de mindste sager, man har brokket sig over i så lang tid. Det undrer lidt, at der ikke er en nogen af dem, der råber op om det, der har et problem med at kalde Manchester City for City, for det er der da også en røvfuld klubber, der har City som del af deres navn. Ah well, det der da noget at brokke sig over, hvis ikke der er noget relevant at råbe op om, og det er da meget mere modent at kalde klubben for Manure i stedet for, det er jo så oplagt, så kør bare løs.Masche20 skrev:Og Wayne er "skadet".Callesen skrev:Yahoo News: United win with freak goal.
Værst af alt er dog, at Yahoo ligesom 1000 andre sportsrelaterede-medier kalder manure for united. Siden hvornår har du [sic!] fået patent på united. Hvad med Newcastle, West Ham osv???
KJ
- JudgeArdaStudge
Hvor længe skal folk blive med at kommentere på dem, der harcelerer over det? For mig er det et problem.Claus KJ skrev:Hvor længe vil folk blive ved med at harcelere over det? Det er da en af de mindste sager, man har brokket sig over i så lang tid. Det undrer lidt, at der ikke er en nogen af dem, der råber op om det, der har et problem med at kalde Manchester City for City, for det er der da også en røvfuld klubber, der har City som del af deres navn. Ah well, det der da noget at brokke sig over, hvis ikke der er noget relevant at råbe op om, og det er da meget mere modent at kalde klubben for Manure i stedet for, det er jo så oplagt, så kør bare løs.Masche20 skrev:Og Wayne er "skadet".Callesen skrev:Yahoo News: United win with freak goal.
Værst af alt er dog, at Yahoo ligesom 1000 andre sportsrelaterede-medier kalder manure for united. Siden hvornår har du [sic!] fået patent på united. Hvad med Newcastle, West Ham osv???
KJ
Du synes ikke det er noget at brokke sig over, men at bruge næsten fem linier på at diskutere det, det vil du gerne.

Så såfrem du giver feedback ignorere jeg det altså. Du er selvfølgelig stadig velkommen til at køre løs, hvis du ikke har andet at give dig til.