Absolut, af en eller anden årsag er Spurs begyndt at blive et af de hold jeg ikke kan li. Sikkert fordi de tog "vores" plads. Og så er benitez nu en fin fyr.Claus KJ skrev:Det her er jo første klasses underholdning. Tak til Benitez og hans mænd.
KJ
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland

Tak Rafa!
Han gemmer det hele til sejren i parken.McRae skrev:Hvorfor skal Cesar Santin være så upræcis lige i dag...

Håbede ellers på et bedre resultat som 2. Halvleg skred frem, men ja...
-
Syntes det er grotesk latterligt, at der ikke må stå Carlsberg på FCK's trøjer. Heineken står der overalt på reklameskiltene langs banerne, gad vidst om Carlsberg modtager en slags goodwill for, at de stik imod logik og vanlig ret til, at være repræsenteret på FCK's trøjer, skal stå og være model til sådan noget?
Ark ja, kender selvfølgelig til det fra LFC's Carlsberg æra
Ark ja, kender selvfølgelig til det fra LFC's Carlsberg æra
-
Scousers at "the Lane" ? eller spillede de i Milano, ja det gjorde de vel, så må det være scousere i Milano, impressive!Hr. Drejer skrev:
Tak Rafa!
Fantastisk frisparksmål af Leighton Baines ude mod Tottenham.
Liverpool Football Klopp
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Og et latterligt stort drop af Howard et par minutter efter.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Hvor ærger det mig dog stadig helt vildt. At det kun blev ved rygterne omkring Higuain i sommers.
En kasse og en assist på et kvarter idag allerede.
Ja hvis Torres smutter, er Higuain mere end velkommen, det er han nu alligevel. Hvis Real var med på et bytte lige over, var jeg på, var vel også på hvis det var Torres og 10-15 mill£. Higu er klar i nærheden af 365 dage årligt, Torres 30-35 dage dage årligt, det er en"no-brainer" hvis det stod til mig.Callesen skrev:Hvor ærger det mig dog stadig helt vildt. At det kun blev ved rygterne omkring Higuain i sommers.
P.S regner ikke med flertallet herinde er enig

Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg har ligget syg på sofaen idag, og er igang med dagens 4 kamp. Det som virkelig slår mig, når man sammenligner PL og La Liga er, hvor stor forskel der er på top og bund i la liga i forhold til PL.
Måske jeg er farvet, men topholdene i PL, skal kæmpe noget hårdere for pointene.
Måske jeg er farvet, men topholdene i PL, skal kæmpe noget hårdere for pointene.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Som jeg ser det er det i høj grad et kulturelt spørgsmål. Ikke fordi bundholdene er dårligere i Spanien, men fordi de ikke leverer samme arbejdsraseri som de engelske bundhold. Når bundholdene i PL møder topholdene med flade batterier, så ender det jo også i massakre.LFC Søren skrev:Jeg har ligget syg på sofaen idag, og er igang med dagens 4 kamp. Det som virkelig slår mig, når man sammenligner PL og La Liga er, hvor stor forskel der er på top og bund i la liga i forhold til PL.
Du har nok ret i det kulturelle betyder noget, da bundholdene i PL også indimellem for nogle ordenlige snitter, menAlonso skrev:Som jeg ser det er det i høj grad et kulturelt spørgsmål. Ikke fordi bundholdene er dårligere i Spanien, men fordi de ikke leverer samme arbejdsraseri som de engelske bundhold. Når bundholdene i PL møder topholdene med flade batterier, så ender det jo også i massakre.LFC Søren skrev:Jeg har ligget syg på sofaen idag, og er igang med dagens 4 kamp. Det som virkelig slår mig, når man sammenligner PL og La Liga er, hvor stor forskel der er på top og bund i la liga i forhold til PL.
omvendt ses det også oftere, at de også tager point fra topholdene.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Hahaha. Lavede præcis den smiley da jeg læste det. Man må da håbe, at Feyenoord har en god lægestab, for de har da godt nok fået en røvfuld der kan mærkes langt ind i det nye årti.Emmy skrev:10-0 til PSV over Feyenoord!
Badooo siger, hvad han mener!