Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvorfor skulle jeg have et horn i siden på ham. Jeg konstaterer bare, at han var helt væk mod Danmark, hvilket jeg ikke håber bliver gennemgående for hans tid i Liverpool. Nogle gange kan gode spillere bare få så dårlig en start i en ny klub, at de aldrig kommer sig over det før de skifter igen. Jeg er bestemt ikke enig i, at han har fået en god start hos os. Det skyldes dog i høj grad hans placering på banen, hvilket alle jo er enige om.
Meireles-Lucas
Kuyt-Gerrard-Cole
Sådan ville jeg stille midtbanen op hvis jeg bestemte.
Meireles-Lucas
Kuyt-Gerrard-Cole
Sådan ville jeg stille midtbanen op hvis jeg bestemte.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Skidt af Carson.
Ja, og ærgerligt, at både Arsenal og Tottenham har fået udlignet til 1-1 mod hhv. Birming- og Fulham.
Tihi van der sar har lige lavet årets drop, så WBA kom på 2-2 

Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Bestyrelsesmedlem
Den var godt nok grov da. Men lækkert.
Hvad med deres første mål, hvordan var det?
Hvad med deres første mål, hvordan var det?
ham mexicaneren er først over riposten, efter et frispark
West Bromwich's første mål var også mega heldigt. Lækkert.
Og van der Sar får da godt nok mig til at fremstå dum, idet jeg proklamerede ham som verdens bedste keeper. Lad det endelig blive ved.
Men vi kender jo desværre allerede kampens udfald.
Og van der Sar får da godt nok mig til at fremstå dum, idet jeg proklamerede ham som verdens bedste keeper. Lad det endelig blive ved.
Men vi kender jo desværre allerede kampens udfald.
Ja det tror jeg desværre også, men af det jeg har set skal WBA, have stor kredit for at gå så uimponeret til værks, bare andre hold kopierede den mentalitetAJ skrev:Men vi kender jo desværre allerede kampens udfald.
I øvrigt skægt at tænke på, at vores eneste sejr i denne sæson har været mod WBA, der ellers går hen og vinder på Emirates og nu har 2-2 på Old Trafford (de tabte så 6-0 på Stamford Bridge). Måske var vores indsats i den kamp ikke så ringe alligevel?
-
- Bestyrelsesmedlem
Var dét en tilbage lægning?
Jeg er nu i tvivl om jeg ville dømme den hvis jeg var dommer.
Jeg er nu i tvivl om jeg ville dømme den hvis jeg var dommer.
Lovely X af WBA, at de tilmed sponsorer min fars fødselsdagsgave, via bet24 oddset gør det endnu bedre 

Så klasse. Men ærgerligt, at Arsenal vandt. Ligeledes gjorde Tottenham. Jeg synes godt nok de har været lidt heldige på det sidste, men selvfølgelig også gode, at få vendt nederlag til sejr nogle gange. Mod Wolves, Aston Villa og nu Fulham.
Hmm,AJ skrev: Og van der Sar får da godt nok mig til at fremstå dum, idet jeg proklamerede ham som verdens bedste keeper. Lad det endelig blive ved.

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hvem holder I egentlig med i Aston Villa-Chelsea? Hmmm...Jeg håber bare på uafgjort 5-5 eller noget lignende.
Chelsea. Ser hellere dem ligge nummer 1 end de to manchester hold. Vi når alligevel ikke at hente dem, Aston Villa er en konkurrent til top 8.AJ skrev:Hvem holder I egentlig med i Aston Villa-Chelsea? Hmmm...Jeg håber bare på uafgjort 5-5 eller noget lignende.