Synes lige folk skal tage en slapper. Det kunne ligeså godt være at han tager hånden op til munden for at kunne råbe højere. Desuden heiler han ikke, men hilser nærmere. Man skal passe på med at konkludere at det er en nazihilsen på så spinkelt et grundlag.nrg skrev:Ja, det ser meget sådan ud. Manden er jo komplet idiot. Jeg håber da FA får øje på sådan en "hilsen" og han bliver straffet efter fortjeneste.athomsen skrev:Det kan der vist ikke herske tvivl om - manden er vanvittigHr. Drejer skrev:Er det en nazi-hilsen Barton laver efter sin scoring (ca. 00.26)?
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/6643767/
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Eller så er det fordi at hans skæg det ryger af når Newcastle vinder deres første kamp i PL denne sæson.Mambo skrev:Synes lige folk skal tage en slapper. Det kunne ligeså godt være at han tager hånden op til munden for at kunne råbe højere. Desuden heiler han ikke, men hilser nærmere. Man skal passe på med at konkludere at det er en nazihilsen på så spinkelt et grundlag.nrg skrev:Ja, det ser meget sådan ud. Manden er jo komplet idiot. Jeg håber da FA får øje på sådan en "hilsen" og han bliver straffet efter fortjeneste.athomsen skrev:Det kan der vist ikke herske tvivl om - manden er vanvittigHr. Drejer skrev:Er det en nazi-hilsen Barton laver efter sin scoring (ca. 00.26)?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Nu tror jeg vi er lige hårde nok ved Barton, jeg tror mere det skal ses, som en uheldig kombination af, at manden har fået overskæg, og skulle efter sigende ha sagt, at han først fjerner det, når han score et mål. Dette viser han ved, at tage fingeren op som overskæg samtidig med, at han vinker med den anden hånd, da hans arm på ingen måder er strækt.nrg skrev:Ja, det ser meget sådan ud. Manden er jo komplet idiot. Jeg håber da FA får øje på sådan en "hilsen" og han bliver straffet efter fortjeneste.athomsen skrev:Det kan der vist ikke herske tvivl om - manden er vanvittigHr. Drejer skrev:Er det en nazi-hilsen Barton laver efter sin scoring (ca. 00.26)?
ikke at manden ikke kunne finde på det.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Jeg er slet ikke i tvivl om nazi- og Hitler-referencen. Han har sikkert fået noget røg for at ligne Hitler, og det synes han så lige er sjovt at lave den imitation, da overskægget nu (formentlig, på det givne tidspunkt) ryger af.
Det er bare så meget mangel på situationsfornemmelse, at gøre det under en Premier League kamp. Det ikke bare grænser til, men er idioti.
Det er bare så meget mangel på situationsfornemmelse, at gøre det under en Premier League kamp. Det ikke bare grænser til, men er idioti.

Hvor var det fedt kæmpet af Fulham i dag. Noget helt andet end Blackpool, som var helt til grin.
Skøn indstilling og god underholdning.
Skøn indstilling og god underholdning.
Han bruger/hilser også med venstre hånd, ikke højre som er den rigtige måde at heile på.
Senest rettet af Nicoen søndag, 22. aug, 2010 23:20, rettet i alt 1 gang.
Joda absolut, men han burde vel også gøre sig bedre bemærket ved Hangelands mål, vil jeg nu gerne mene.Rasmus skrev:Jeg gad godt hører Hekkems udlægning af den dobbeltredning van der Saar netop har præsteret mod Fulham. Øv, hvor var det godt taget...
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Nok er han en idiot, men det er en hilsen med venstre arm (og hånden er ikke helt strakt), der skal vist ikke ligges mere i det end en hilsen.Nicoen skrev:Han heiler også med venstre hånd, ikke højre som er den rigtige måde.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Hov ja, det var egentlig også det jeg mente, men fik det formuleret rigtig dårligt. Der skulle selvfølgelig ikke stå 'heiler', men bruger/hilser.jørgen lk skrev:Nok er han en idiot, men det er en hilsen med venstre arm (og hånden er ikke helt strakt), der skal vist ikke ligges mere i det end en hilsen.Nicoen skrev:Han heiler også med venstre hånd, ikke højre som er den rigtige måde.
Det er nu rettet.
Ja, det kunne godt være, jeg var for hurtigt ude af busken, men med Barton, vil jeg hellere skyde først og så spørge bagefter...LFC Søren skrev:Nu tror jeg vi er lige hårde nok ved Barton, jeg tror mere det skal ses, som en uheldig kombination af, at manden har fået overskæg, og skulle efter sigende ha sagt, at han først fjerner det, når han score et mål. Dette viser han ved, at tage fingeren op som overskæg samtidig med, at han vinker med den anden hånd, da hans arm på ingen måder er strækt.nrg skrev:Ja, det ser meget sådan ud. Manden er jo komplet idiot. Jeg håber da FA får øje på sådan en "hilsen" og han bliver straffet efter fortjeneste.athomsen skrev:Det kan der vist ikke herske tvivl om - manden er vanvittigHr. Drejer skrev:Er det en nazi-hilsen Barton laver efter sin scoring (ca. 00.26)?
ikke at manden ikke kunne finde på det.

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Palop har lige leveret den ringeste målmandspræstation jeg har set i rigtig mange år. Det var godt nok ringe.
En vis Jens Berthel Askou (ex-Silkeborg?) nåede at reducere for Norwich i deres pokal-kamp mod Blackburn, inden de så godtnok røg ud. Men godt for ham!
Jeg sidder og ser optakten til FCK - Rosenborg. Idéen med danske og norske kommentatorer i samme studie er helt hen i vejret. Jeg savner undertekster.

- JudgeArdaStudge
Fatter ikke en hat af, hvad de siger. Men hold kæft hun var sød hende blondinen. Mere sendetid til hende.henry skrev:Jeg sidder og ser optakten til FCK - Rosenborg. Idéen med danske og norske kommentatorer i samme studie er helt hen i vejret. Jeg savner undertekster.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp