Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Lidt kryptisk formuleret, så vil en Rosenborg-sejr over FCK helt sikkert vække større begejstring i Norge end en FCK-sejr over Rosenborg vil i Danmark.
Ja det var sgu pinligt, ryge ud til 2. divisions hold fra SchweizMcRae skrev:Til gengæld skal Thommo da vist have fat i et par eller elleve Randers-spillere, han så passende kan rive lidt i ørene, for man ryger sgu'tte ud mod en schweizisk sekunda-hold.

Ham her må gerne hjælpe til
http://www.youtube.com/watch?v=Zg_CJH4P7v4
Verden er smask fuld af hyklere....
- JudgeArdaStudge
Jeg synes det er fint, at RFC er ude. Dels fordi vi jo egentlig kun var med via Fair Play reglerne, hvor ironisk, at Fischer bliver udvist. Men også fordi, at så kan Ove C og drengene lægge al fokus over på Superligaen og forhåbentlig undgå, at ende iblandt de nedrykningstruede hold igen.Thommo skrev:Ja det var sgu pinligt, ryge ud til 2. divisions hold fra SchweizMcRae skrev:Til gengæld skal Thommo da vist have fat i et par eller elleve Randers-spillere, han så passende kan rive lidt i ørene, for man ryger sgu'tte ud mod en schweizisk sekunda-hold.Så 1. kamp og der blev et mål til 2-1 forkert annuleret og så var det jo blevet noget andet, men det undskylder intet som helst, jeg håber Ove C slæber dem ned på slotspladsen og basher dem til offentligt skue idag eller imorgen
![]()
Ham her må gerne hjælpe til
http://www.youtube.com/watch?v=Zg_CJH4P7v4
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Så er der Community Shield kamp i dag, godt nok mellem Chelski og Scum men det er trodsalt et tegn på at sæsonen snart går igang, glæder mig som et lille barn til d. 14!!! 

Hvem er ham den lille nummer syv i den usædvanligt grimme røde spilledragt?
Til gengæld er det rart at se Essien tilbage (det er måske ikke godt for os, men det er godt for fodbolden) - og ligeledes rart at Chelsea (modsat ManU) har taget et skridt mod det pænere på trøjefronten, hvor RoboCop designet er blevet skrottet til fordel for noget mere... normalt.
Til gengæld er det rart at se Essien tilbage (det er måske ikke godt for os, men det er godt for fodbolden) - og ligeledes rart at Chelsea (modsat ManU) har taget et skridt mod det pænere på trøjefronten, hvor RoboCop designet er blevet skrottet til fordel for noget mere... normalt.
Det må man sige, sikke nogle lækkerier han laver der.Aarde skrev:Hvem er ham den lille nummer syv i den usædvanligt grimme røde spilledragt?
Uanfægtet at det er Man U der er ét af holdende, så bliver jeg simpelthen nødt til at udtrykke min uforbeholdne glæde for at der igen er fodbold i høj klasse.
Så må man leve med at Pool ikke er ét af dagens hold.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Blackpool? Hartlepool? Liverpool?tue69 skrev:Uanfægtet at det er Man U der er ét af holdende, så bliver jeg simpelthen nødt til at udtrykke min uforbeholdne glæde for at der igen er fodbold i høj klasse.

Så er der Chelsea-debut til Yossi - det gør altså lidt ondt at se ham i blåt. Jeg har virkelig en (dog naturligvis helt uunderbygget) følelse af, at han bliver et hit... men det gør vores nye 10'er heldigvis også
Har man i øvrigt et ubegrænset antal udskiftninger i Community Shield? ManU har indtil nu skiftet ud fire gange.

Har man i øvrigt et ubegrænset antal udskiftninger i Community Shield? ManU har indtil nu skiftet ud fire gange.
Man har 6.Aarde skrev:Så er der Chelsea-debut til Yossi - det gør altså lidt ondt at se ham i blåt. Jeg har virkelig en (dog naturligvis helt uunderbygget) følelse af, at han bliver et hit... men det gør vores nye 10'er heldigvis også![]()
@Nicoen
Nå da. Jeg takker.
Og så bragte den nye Hernandez på ualmindeligt klodset vis ManU på 2-0 - medmindre det var bevidst, at han sparkede bolden op i hovedet på sig selv og på den vis bandede den i mål, så må det gå over i historien som en af de mere komiske scoringer. Og så er det i øvrigt bestemt ikke fortjent, anden halvleg taget i betragtning.
Nå da. Jeg takker.
Og så bragte den nye Hernandez på ualmindeligt klodset vis ManU på 2-0 - medmindre det var bevidst, at han sparkede bolden op i hovedet på sig selv og på den vis bandede den i mål, så må det gå over i historien som en af de mere komiske scoringer. Og så er det i øvrigt bestemt ikke fortjent, anden halvleg taget i betragtning.
For første gang i mit liv har jeg grinet af en Scum scoring - det så altså for komisk ud 

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
De blås forsvar har dog været katastrofalt hele kampen. De har ikke kunne holde offside-linjen og specielt Ivanovic og Ashley Cole har haft en dårlig dag.Aarde skrev:@Nicoen
Nå da. Jeg takker.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er jo faktisk en fremragende kamp i Odense. 15 min tilbage, og den kan vippe hvilken som helst vej! Lige nu 2-2 - og flot tempo og "follem Risiko" fra begge sider. Herligt!
Vi SMADRER det PIShold !