Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 21. nov, 2007 23:07

Rystende ringe forsvarsspil af England og en sølle indsats af Carson krydret med flot angrebsspil af Kroatien. Helt fortjent at England taber og dermed ikke kommer med til EM. At de får en ekstra gylden chance for at kvalificere sig og så pisser det hele væk, viser bare at de ikke er stærke nok.
Et klassemål af Big Pete dog. Han skal under ingen omstændigheder sælges...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hardy
Geografisk sted: Brøndby
Alder: 60
Kontakt:

Indlæg af Hardy » onsdag, 21. nov, 2007 23:12

Jeg sidder ligenu og ser LIVE kommentarer fra England - det er ikke ligefrem lovord de har til overs fra McLaren, tror vi taler om et hoved på et fad :D
det er også en skandale af dimensioner at et landshold med så mange klassespillere er så ringe

Kriller

Indlæg af Kriller » onsdag, 21. nov, 2007 23:13

Mclaren må virkelig være tilfreds med sin udfrysning af Carragher. Han ville have pyntet gevaldigt i deres midterforsvar her til aften..

El Jefecito

Indlæg af El Jefecito » onsdag, 21. nov, 2007 23:21

Mclaren er bare en fucking cunt... Det er hans skyld England ikke kommer med.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 21. nov, 2007 23:23

Anders B skrev:Mclaren er bare en fucking cunt... Det er hans skyld England ikke kommer med.
Til dels ja, men glem nu ikke at spillerne har ydet en meget dårlig indsats i en del af kampene
"We're not racist, we only hate the mancs"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 21. nov, 2007 23:25

Anders B skrev:Mclaren er bare en fucking cunt... Det er hans skyld England ikke kommer med.
With loooooooove!

Billede

El Jefecito

Indlæg af El Jefecito » onsdag, 21. nov, 2007 23:27

Emmy skrev:
Til dels ja, men glem nu ikke at spillerne har ydet en meget dårlig indsats i en del af kampene
Selvfølgelig har spillerne også skuffet, men han bærer efter min menign en større del af skylden end man normalt ser når en træner blir fyret. Som jeg forventer han allerede er.

Ryehauge

Indlæg af Ryehauge » torsdag, 22. nov, 2007 00:21

Anders B skrev:
Rosales skrev:FRYD at England er ude. Det opvejer nedturen over Norge og Sveriges succes
Hvorfor? Kæmpe nedtur for Crouch og Gerrard.
Og McLaren, Lescott, Terry, Lampard, Rooney, Cole, Ferdinand, de 80.000 Boo-boo-low-club-fans samt hele den engelske sentationspresse der enten har travlt med at udråbe England som storfavoritter, eller fyre landstræneren og kræve halvdelen af holdet sat af. FRYD er uden tvivl det ord, der dækker aftenens resultat allermest. Det er altid en fornøjelse, når FC London skuffer, og endnu mere når det er en ex-Manc, der står i spidsen for holdet. Især fordi alle andre end FA kunne se, at han slet slet ikke havde kompetencerne, dengang de hyrede ham.

Hvis man ikke har Danmarks succes at glæde sig over, kan man da altid more sig over Cirkus England.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » torsdag, 22. nov, 2007 00:58

Andorra - Rusland 0-1
Er det mig eller er det en bemærkelsesværdig lav sejr?
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » torsdag, 22. nov, 2007 01:17

Ha ha, tjek denne klassekommentar:

"With just over seven minutes gone Miko Kranjcar cut in and let fly with a shot from a seemingly harmless distance, but Carson - in for out-of-form Robinson - made a classical mistake and failed to get his body behind the ball.

Commentator Mark Lawrenson described it as "more Frank Carson than Scott Carson."

Brugeravatar
perpig

Indlæg af perpig » torsdag, 22. nov, 2007 02:23

Anders B skrev:
Emmy skrev:
Selvfølgelig har spillerne også skuffet, men han bærer efter min menign en større del af skylden end man normalt ser når en træner blir fyret.
Hvorfor gør han det?

McLaren er da slet, slet ikke den første engelske manager der ikke har fejlet en slutrundekvalifikation.
Siden England i 1966 vandt VM har landet kikset kvalifikationen til VM-slutrunderne i 1974, 1978 og 1994 og ligeledes kikset kvalifikationen til EM i 1972, 1976 og 1984.
Det er temmelig mange slutrunder for en nation der mener at have patent på favoritværdigheden før ethvert EM eller VM.

Jeg vil også vove den påstand at de engelske landshold der tidligere har fejlet, målt med samtidens målestok, var mindst lige så navnestærke som det nuværende hold.

Nej, med klar erindring om de, pænt sagt, middelmådige præstationer det engelske landshold har leveret under såvel den seneste VM-slutrunde som i indeværende kvalifikationsturnering, er der ikke grund til at rette skytset alene mod manageren. Det nuværende engelske landshold er ganske enkelt ikke noget særlig godt hold. Det kan ham der står ude på sidelinien ikke gøre alverden ved på så kort tid.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Reina
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Reina » torsdag, 22. nov, 2007 08:30

Borset fra de 3 spanske og 2 hollandske spillere, må vi da sige vores trup får en god lang sommerferie og måske er meget klar til næste sæson. Intet er så skidt at det ikke er godt for noget...
Senest rettet af Reina torsdag, 22. nov, 2007 12:46, rettet i alt 1 gang.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Brugeravatar
Merseyside Boys
Alder: 53

Indlæg af Merseyside Boys » torsdag, 22. nov, 2007 09:07

Endnu en gang kan man konstatere, at Gerrard slet ikke fungerer på den defensive midt. Han satte ikke en fod rigtigt i hele 2. halvleg (stort set).

Crouchy er for alvor ved at komme i form.
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Brugeravatar
Mikkel
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 52

Indlæg af Mikkel » torsdag, 22. nov, 2007 09:29

Og Carson... uha han så shaky ud.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » torsdag, 22. nov, 2007 12:27

Nicolas skrev:Andorra - Rusland 0-1
Er det mig eller er det en bemærkelsesværdig lav sejr?
Nej, den sejr må siges at være bemærkelsesværdigt lav. Har nogen overhovedet formået at vinde med så lille en margen over Andorra før? Jeg tror det ikke.

@ Mikkel:

Jep. Der røg lige et par mio. pund i markedspris.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Besvar