Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » søndag, 20. maj, 2012 21:23

@ Aarde

Torres er faktisk voldsom populær på Stamford Bridge, og er blevet støttet i tyndt og tyndt gennem hans tid hos dem. De vil så gerne have at han lykkes (forståeligt), og jubler helt vildt hvis bare den mindste detalje går rigtigt for ham. Det er i hvert fald den oplevelse jeg har gennem fjernsynet. Hvis man kigger på internet fora lader det da også til at majoriteten af Chelsea fans endnu ikke har opgivet ham. Han har vel pt. også udsigt til at blive deres førstevalg i næste sæson? Drogba har i hvert fald ikke forlænget officielt endnu.

Edit: Nicoen kom først.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 20. maj, 2012 21:27

Fair nok. Jeg har nok ladet mine antagelser (læs: om at deres plasticfans ikke ville have tålmodighed til at vente på succes fra en £50m signing) veje for tungt i min vurdering så.

Tyndt og tyndt :lol:

mawope

Indlæg af mawope » mandag, 21. maj, 2012 09:00

DaBonks skrev:Interviewet er skam 100% ægte. Det er Balague der har foretaget det. Torres er blevet forkælet af Atletico- og Liverpool-fans, han er blevet elsket og været darling i alle sine år som fodboldspiller.

Så tager han til Chelsea og er endnu én i rækken, og har ovenikøbet også scoringsproblemer. Det må også have været svært, men jeg tror helt sikkert han har undervurderet hvor godt han tidligere har haft det.
Jeg tænkte faktisk noget lignende. Nu kan det selvfølgelig være svært at vurdere kun ud fra tekst, hvordan betoningen har været i interviewet - om han lyder sårn lettere bitter eller positiv omkring det fremtidige samarbejde med klubben - men er han bitter, synes jeg der begynder at tegne sig lidt et billede af en spiller, der ikke har været vant til modgang og har det ret svært med at tackle det. Han lyder mest af alt sådan lidt overrasket over, det for ham også gælder om at spille sig på holdet. Vi så lidt af samme primadonna-attitude hos os også.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 21. maj, 2012 09:48

mawope: så du ham i finalen? Han havde hængemule hele kampen igennem, også da han kom ind. Som jeg har sagt før, så tror jeg, at Nando jubler hult, for nok har han vundet et trofæ, men han har nok opdaget, at andre ting i livet er vigtigere end penge og sportslig succes.

Primadonna-attituden har de fleste angribere nu til dags, det ligger bare til dem, det er jo også derfra de får deres egoisme, kynisme og tro på egne evner. Men Torres har rigtig nok aldrig skulle kigge sig tilbage, siden han slog igennem i Atl. Madrid, for dernæst at blive stjernen og anføren, for så at skifte den tilværelse ud med hæder og ros på Anfield.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 21. maj, 2012 16:35

Jeg tror ikke, at den er blevet posted herinde, men en god griner fra den gode gamle, Woy Hodgson:

http://www.101greatgoals.com/gvideos/ro ... ambrosini/

Woy udtaler, at Chamberlain spillede en god kamp mod Milan, hvor han gjorde en god figur overfor Milans Pirlo og Ambrosini. Hmm, Pirlo spiller i Juventus og Ambrosini var ikke med for Milan.

Held og lykke med jobbet, Hodgson!

:lol:
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 21. maj, 2012 18:57

hodgson når han er bedst :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

mawope

Indlæg af mawope » tirsdag, 22. maj, 2012 09:58

Arda skrev:mawope: så du ham i finalen? Han havde hængemule hele kampen igennem, også da han kom ind. Som jeg har sagt før, så tror jeg, at Nando jubler hult, for nok har han vundet et trofæ, men han har nok opdaget, at andre ting i livet er vigtigere end penge og sportslig succes.

Primadonna-attituden har de fleste angribere nu til dags, det ligger bare til dem, det er jo også derfra de får deres egoisme, kynisme og tro på egne evner. Men Torres har rigtig nok aldrig skulle kigge sig tilbage, siden han slog igennem i Atl. Madrid, for dernæst at blive stjernen og anføren, for så at skifte den tilværelse ud med hæder og ros på Anfield.
Ja, jeg så godt finalen, og ja, han så lidt indadvendt og ubekvem ud. Men sådan synes jeg han har set ud i stort set hele hans tid i Chelsea. Jeg tror generelt, det er en meget uvant følelse for ham ikke at være stjernen på holdet og være selvskrevet til holdkortet til hver kamp. Objektivt set bør han på basis af præstationerne i denne sæson jo på ingen måder føle sig sikker på at være starter i en så stor finale. Der er han altså blevet klart overskygget af hans konkurrent til pladsen. Men alligevel lyder han som om, nogen har brudt et løfte med ham. Det synes jeg er en indbildsk og forkælet attitude. Det må vel være svært at se, at en anden person (Drogba) netop har udlevet den drengedrøm, han sikkert har spillet i hovedet utallige gange som barn. Men grow up og tag det som en mand i stedet for det der vendettaævl.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 22. maj, 2012 11:34

Det kan måske også skyldes managerskiftende. Han blev jo købt under Ancelotti, for så dernæst at måtte indstille sig på Villas-Boas, og nu hedder hans manager så Di Matteo. De brudte løfter kan jo være sket derigennem. En ny manager skal jo ikke leve op til tidligere managers løfter, hvorfor AVB og nu Di Matteo, måske har grebet Torres anderledes an end, hvad Ancelotti gjorde. Jeg prøver ikke at forsvare knægten, det er blot en teori, jeg har tænkt lidt over.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mawope

Indlæg af mawope » tirsdag, 22. maj, 2012 12:05

Men det er jo ens for alle spillere på holdet og er han oppe på hans niveau, han havde det meste af tiden hos os, skulle han jo nok blive brugt også af AVB og nu Di Matteo. Men det er selvfølgelig rarere at finde på konspirationsteorier end at grave dybt.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 22. maj, 2012 12:19

Ja, mawope, men nu er det nu engang Torres, der går ud og brokker sig. Fordi han ikke kan kapere at skifte træner, så det jo ikke ens betydende med, at de andre heller ikke kan. Det sagt, så er det da en plausibel grund for, hvorfor han kan føle, at aftaler ikke er blevet overholdt. Han havde jo angiveligt det samme problem i LFC. På den anden side, kommer han aldrig op (eller i nærheden af LFC niveau), hvis han sidder på bænken hele tiden.

mawope

Indlæg af mawope » tirsdag, 22. maj, 2012 14:48

Jeg kan bedre forstå hans skuffelse hos os, da det vist gik ud på noget med lovning fra vores ejere om, at holdet ville blive forstærket i nogle transfervinduer. Det skete som bekendt ikke, og udsigterne til at vinde CL blev åbenbart for lange i hans optik. Jeg synes, det lyder ulogisk, at han under nogen omstændigheder kan tillade sig at brokke sig over manglende spilletid. Har Ancelotti på daværende tidspunkt lovet det, er det løfte jo selvsagt ophævet, når en ny træner træder ind ad døren.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 23. maj, 2012 03:04

He is so pissed:

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » fredag, 25. maj, 2012 02:10

Her ser han ikke så glad ud.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 28. maj, 2012 21:55

Tillykke til Depor med oprykning. Tilbage hvor de hører til. :flag9:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 28. maj, 2012 22:01

Tjah, det gør bare 4. pladsen endnu sværer næste sæson.

Ombejlede Eden Hazard har på Twitter forkyndt, at han skal spille for Champions League-vinderne Chelsea i næste sæson.

Chelsea har vundet kampen om Eden Hazards eftertragtede underskrift. Det annoncerede det 21-årige stortalent mandag aften på det sociale netværk Twitter.

- Jeg skriver under med Champions Leage-vinderne, hedder det i en opdatering skrevet klokken 21.41 på belgierens Twitter-konto.

Det sker, efter at Lille-spilleren tidligere mandag, også på Twitter bekendtgjorde, at han efter længere tids overvejelser og spekulationer havde truffet en beslutning om sin fremtid.

Årets spiller i fransk fodbold har angiveligt skullet vælge mellem Manchester City, Manchester United og Chelsea. Rygterne har de seneste par dage sendt ham til Chelsea, og dem var der altså hold i.

Transferen er endnu ikke bekræftet fra officiel hånd, og papirerne sandsynligvis heller ikke underskrevet endnu. Men ifølge Sky Sports havde Hazards kommende klub, altså Chelsea, givet guldfuglen lov til at afsløre aftalen via Twitter.

fra bold.dk
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar