Sandt - det klart deres svageste punkt, og det har Inter udnyttet til UG med kryds og slange. Respekt for det.McRae skrev:Og hold da op et par bovlamme forsvarsspillere Bayern har ansat.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så er der England-Mexico på 6'eren. Der ser ud til at være mere eller mindre fuldt hus på Wembley, og der er rigtigt mange mexikanere til stede, så der skal nok blive en god stemning.
Så fik Gerrard lige en skalde og et hul i hovedet, men med en nybundet turban er han klar igen.
Godt frisparksmål af maxi,¨Ku han ikke tage dødboldene i næste sæson, så kunne det være vi fik scoret lidt flere mål ved dødbolde.
Glen med venstre benet, Maxi koldt med højre, efter en flot assist af Tevez. det kører for LFC spillerne når de ikke er i LFC trøjen 

Verden er smask fuld af hyklere....
Sådan maxi, endnu et mål af ham. Argentina spiller en god omgang fodbold på en billig baggrund.
Åh, er du nu her igen.Christian skrev:2x dive fra gerrard indtil videre imod mexico.

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Og Nickie Bille forsætter med og score mål. Indtil videre 2 mål idag for U21 landsholdet imod Frankrig.
3-2 med små 10 min igen til DK.
Spiller de ikke kun 80 min?Callesen skrev:Og Nickie Bille forsætter med og score mål. Indtil videre 2 mål idag for U21 landsholdet imod Frankrig.
Håber sgu Bille fortsætter udviklingen, som han har gjort denne sæson, for så må han da snart være emne til landsholdet, eller overvurderer jeg ham lidt? ved det ikke, men konkurrencen er jo stort set ikke-eksisterende til Bendtner. Og om ikke andet har han en fed attitude, og gode indslag, eksempelvis og tage armbøjninger efter og have brændt en direktør, som sin personlige straf
Jo da de spiller hver 2. dag er det kun 80 min sagde de tidligere. Troede kun det var u17 og u19 der lavede sådanne stuntsSaibotDK skrev:Spiller de ikke kun 80 min?Callesen skrev:Og Nickie Bille forsætter med og score mål. Indtil videre 2 mål idag for U21 landsholdet imod Frankrig.

-
- Geografisk sted: danemark
Haha, hvor grinern !!Thommo skrev:Håber sgu Bille fortsætter udviklingen, som han har gjort denne sæson, for så må han da snart være emne til landsholdet, eller overvurderer jeg ham lidt? ved det ikke, men konkurrencen er jo stort set ikke-eksisterende til Bendtner. Og om ikke andet har han en fed attitude, og gode indslag, eksempelvis og tage armbøjninger efter og have brændt en direktør, som sin personlige straf
tror han er en coming star
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Specielt hans mål nr 2 er rigtig godt. Fik ikke set det første.
Men nr to er en lang bold der bliver taget ned med ydersiden, et kort træk uden om målmanden og sparket køligt ind et stykke udefra på en halv svær bold efter hans træk forbi målmanden.
Men nr to er en lang bold der bliver taget ned med ydersiden, et kort træk uden om målmanden og sparket køligt ind et stykke udefra på en halv svær bold efter hans træk forbi målmanden.