Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Om at det ikke var noget specielt.
Det er resultatet jo i sig selv heller ikke, OB's (og Randers') form taget i betragtning.
Chelsea er foran på et mål af Anelka.
Kæmpe fejl af Schwarzer, og hvor er Arshavin kølig.
Fletcher har bragt manu foran.
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 39
Sådan rødt kort til Wigan, og Chelsea foran 2-0. Den skulle være sikker nu, og Scum vinder intet!
Carling Cup'en?
Jeg ville da gerne have vundet den i en ellers miserabel sæson.
Jeg ville da gerne have vundet den i en ellers miserabel sæson.
Hvor mange selvmål er der blevet scoret til Uniteds fordel denne sæson.. Der skal tilføjes et ekstra til det tal.
12 selvmål er hvad de måtte nøjes med af hjælp på den konto i sæsonenBjarkejesp skrev:Hvor mange selvmål er der blevet scoret til Uniteds fordel denne sæson.. Der skal tilføjes et ekstra til det tal.
12athomsen skrev:12 selvmål er hvad de måtte nøjes med af hjælp på den konto i sæsonenBjarkejesp skrev:Hvor mange selvmål er der blevet scoret til Uniteds fordel denne sæson.. Der skal tilføjes et ekstra til det tal.

Med 103 mål i løbet af en sæson, så er det svært ikke at være en smule imponeret over Chelsea. Men også kun en smule.

Jeg er nu en hel del imponeret, og når man tænker på hvor meget opmærksomhed Barca´s 105 mål fik sidste sæson, er der ikke meget fokus på Chelsea´s 103 mål, i en liga hvor holdene vel samlet set er bedrehenry skrev:Med 103 mål i løbet af en sæson, så er det svært ikke at være en smule imponeret over Chelsea. Men også kun en smule.

Verden er smask fuld af hyklere....
Hold da op der er kommet gang i kampen mellem Nottingham Forrest og Blackpool. 3-2 nu til Blackpool.