Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nu ligger guldet da i Barcelona efter 7 minutter, håber sgu det holder. Messi-power 

Verden er smask fuld af hyklere....
for en gang skyld enig med søren bruun, rødt kort til Bilbao og straffe til real, jøsses da den russiske mafia(eller andre) har været igang med mønterne til den "dommer"
Mit gæt er Bilbao forsvareren har spillet på 5-1, ellers ser jeg ingen grund til og assistere Marcelo i den grad

Lidt ærgeligt klubmanden, Guti ikke fik et mål i afskedskampen(vel nok), RM´s svar på Carra kan man vel godt sige

Lidt ærgeligt klubmanden, Guti ikke fik et mål i afskedskampen(vel nok), RM´s svar på Carra kan man vel godt sige
Hvorfor viser TV3 idag en forholdsvis ligegyldig kamp som SIF-FCK?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Er du så færdig et mål Diego Milito fik lavet her før pausen. Et fuldstændig genialt lob, til hvilket forarbejdet heller intet fejlede. 3-1 til Inter mod Chievo.
Og hvorfor viser dr2 OB-RFC? har de vist superliga kampe hele sæsonen? kom nuuuuuu Bille og co, prop da et par mål ind mod dreamteamet, så overvejer jeg sgu og knappe en øl op, ihvertfald hvis RFC holder føringen
A' hva' ? DR2 viser Superliga - nej, det har de vist ikke gjort før, nogensinde.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Flot mål af Mikkel Beckmann
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Så kom også SønderjyskE foran. Det ligner mere og mere et farvel til AGF.
3-1 til Randers. Det var da vildt.
- JudgeArdaStudge
Skal du jo sige til trods for, at OB er på hjemmebane. Tror mere det vilde bygger på, hvor hurtigt målet til 3-1 kommer fra Yura drengen.McRae skrev:En sejr over OB er ikke længere noget kvalitetsstempel, så "vildt" er måske at stramme den.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg SKAL da ikke sige noget som helst. Men ja, jeg kan da godt se at målet kom meget hurtigt efter OB's reducering.
Hvis du kan det, hvorfor så kommentaren?McRae skrev:Jeg SKAL da ikke sige noget som helst. Men ja, jeg kan da godt se at målet kom meget hurtigt efter OB's reducering.