Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Forøvrigt... HVa fan sker er for Derby???
De taber 0-5 til West Ham
20 Derby County K:13 V:1 U:3 T:9 Målscore:5-31 Point: 6
Prøv at se det... der er jo helt ABSURD
De taber 0-5 til West Ham
20 Derby County K:13 V:1 U:3 T:9 Målscore:5-31 Point: 6
Prøv at se det... der er jo helt ABSURD
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Hvorfor er det absurd?
Det er jo ikke den første "snitter" Derby får i denne sæson - og de er vel ganske enkelt ikke bedre.
Der er stadig lang vej hjem, men Derby ligner en nedrykker (og måtte de tage Bolton, Sunderland eller Middlesboring med sig
)
Det er jo ikke den første "snitter" Derby får i denne sæson - og de er vel ganske enkelt ikke bedre.
Der er stadig lang vej hjem, men Derby ligner en nedrykker (og måtte de tage Bolton, Sunderland eller Middlesboring med sig

The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Bolton, Middles og Nevertonperpig skrev:Hvorfor er det absurd?
Der er stadig lang vej hjem, men Derby ligner en nedrykker (og måtte de tage Bolton, Sunderland eller Middlesboring med sig)

Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Agbonlahor viser stor klasse igen, gad vide hvad de skal have for ham, er virkelig imponeret over ham..

- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 36
Den har jeg også overvejet flere gange. Det samme med Luke Moore der dog har været meget skadet.Pongolle skrev:Agbonlahor viser stor klasse igen, gad vide hvad de skal have for ham, er virkelig imponeret over ham..
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
Vi kæmper en brav kamp for at spille uafgjort mod blackburn, nu viser united hvordan det skal gøres. christina med 2 mål på 1½ minut. Chelsea er ligeledes foran... Det tegner ikke til, at blive en god søndag 

Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Tror ikke vi har set det sidste røde kort i Parma - Juve kampen
Åbenbart heller ikke det sidste mål; Juve udligner

Hvad sagde jeg, Coly rødt...Pongolle skrev:Tror ikke vi har set det sidste røde kort i Parma - Juve kampen

Rigtigt fedt at Everton lige stjal det ene point imod Chelsea. 

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
fedt med GF sejr i aften over de grå mus.
De ser ikke ud til lige at komme ovenpå foreløbig.
De ser ikke ud til lige at komme ovenpå foreløbig.
- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
For uafvænnelige er der en lille lækkerbidsken på den tyske kanal ZDF her klokken 17:15: Skotland - Italien.
Selv forventer jeg lidt spændende sofahygge i selskab med The Hampden Roar og nogle latinske klasseskuespillere. God fornøjelse!
Selv forventer jeg lidt spændende sofahygge i selskab med The Hampden Roar og nogle latinske klasseskuespillere. God fornøjelse!

På TV2 vises Danmark-Tyskland.
EM-finalen.
Jeg har smidt en hundredemand på en dansk sejr på et par mål.
Jo, jeg ved det - utopi, men man er vel Jubelnar...
Ikke desto mindre, er DK i det minsandten kommet på 1-0 i det 19. minut. BIFeren John Jensen har lynet. Måske han er på vej til en glorværdig karriere i udlandet...? Den mand kan tænke fodbold!
Personligt har jeg et godt oje til forsvarsspilleren Torben Pichnic. Ufattelig dygtig central forsvarsspiller. Han ligner en mand der kan bruges i LFC. Nogle der kender ham fra CM?
KØB!
EM-finalen.
Jeg har smidt en hundredemand på en dansk sejr på et par mål.
Jo, jeg ved det - utopi, men man er vel Jubelnar...
Ikke desto mindre, er DK i det minsandten kommet på 1-0 i det 19. minut. BIFeren John Jensen har lynet. Måske han er på vej til en glorværdig karriere i udlandet...? Den mand kan tænke fodbold!
Personligt har jeg et godt oje til forsvarsspilleren Torben Pichnic. Ufattelig dygtig central forsvarsspiller. Han ligner en mand der kan bruges i LFC. Nogle der kender ham fra CM?
KØB!