Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Aston Villa er desværre kommet foran mod Bolton på må af Ashley Young.
Men klart Tottenham fokus skal holdes på.
Men klart Tottenham fokus skal holdes på.
Liverpool Football Klopp
og han brænder endda endnu et straffespark.Boye skrev:2 - 0 Darren Bent
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Spiller Tottenham som en pose nødder eller? (Til de af jer der kan se kampen)
Undrede mig over at de hverken startede med Kranjcar eller Defoe...
Undrede mig over at de hverken startede med Kranjcar eller Defoe...
IgenHekkem skrev:og han brænder endda endnu et straffespark.Boye skrev:2 - 0 Darren Bent

Og nu et helt fejlagtigt annuleret mål. Der er godt nok gang i den i Sunderland. Nøj, hvor må hjemmeholdet ærge sig, hvis Spurs kommer tilbage og får point i den her kamp!SaibotDK skrev:IgenHekkem skrev:og han brænder endda endnu et straffespark.Boye skrev:2 - 0 Darren Bent
De var helt ved siden af sig selv i første halvleg. Indtil nu står defensiven stadig forfærdeligt i her i anden halvleg, men offensivt er de kommet frem til en del mere end i første. Tvivler dog stadig på, at de får point med fra den her kamp - og skulle de ske, bliver det i hvert fald ikke mere end et enkelt.Kræ skrev:Spiller Tottenham som en pose nødder eller? (Til de af jer der kan se kampen)
Senest rettet af Aarde lørdag, 03. apr, 2010 17:28, rettet i alt 1 gang.
Lad bare dette være starten på fire nederlag i streg til Snottenham.
Er Darren Bent bare ringe fra 11-meteren, eller er han læst af keeperen? Temmelig usædvanligt, at brænde to ud af tre straffespark i samme kamp.
Er Darren Bent bare ringe fra 11-meteren, eller er han læst af keeperen? Temmelig usædvanligt, at brænde to ud af tre straffespark i samme kamp.

Liverpool Football Klopp
Selv jeg kunne jo score på den dér med hænderne så solidt placeret på skuldrene af Sunderland-spilleren!
Jeg bliver godt nok bitter hvis det lykkedes spurs at få point overhovedet i den her kamp. Det er Sunderland der dominerer og fortjener virkeligt de 3 point. Desuden er det super vigtigt at spurs taber point...alle tre!
Selv mit skæg er rødt!
SYGE chancer til Sunderland....virkeligt skammeligt at brænde sådanne chancer. Især Kenwyne Jones' chance var enorm!!!
Selv mit skæg er rødt!
Så mangler vi lige en, der forklare Jones relevansen i at ramme bolden foran mål.
Liverpool Football Klopp
ja den var godt nok tydeligSaibotDK skrev:Selv jeg kunne jo score på den dér med hænderne så solidt placeret på skuldrene af Sunderland-spilleren!

Gode gamle Zenden. Han elsker os stadig - og vi elsker ham! 
Ualmindeligt flot mål for øvrigt.

Ualmindeligt flot mål for øvrigt.
Vigtigt Zenden!!!