Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 03. nov, 2007 17:57

Another Wasted Corner skrev:Martin Laursen har scoret igen for Villa. Han har haft en fin sæsonstart og det virker egentlig lidt underligt at Villa ikke har skyndt sig at forny hans kontrakt, som udløber til sommer. Han har efterhånden vist at han er helt klar igen og en god spiller til deres klub. Og så har han jo også et ekstra plus hos os pga. hans mål for os da vi vandt på Villa Park i sæsonindledningen
Det er muligt Villa gambler - til januar kan han frit forhandle til anden side. Men jeg har det med Laursen lidt ligesom med Kewell.
Nu skal de vise, at de er skadesfri og klar til at spille på et højt niveau. Da Laursen sidst blev skadet var det hans egen fejl (lige tilbage fra skade skal han absolut hoppe op og lave mega frispark på modstanderen - og så bliver han selv skadet).
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Another Wasted Corner

Indlæg af Another Wasted Corner » lørdag, 03. nov, 2007 18:02

Jahh det synes jeg egentlig han har vist i denne sæson og samtidig er han nok mere vigtig for Villa end Kewell er for os. Laursen har spillet godt og været deres bedste spiller i interne afstemninger, men mon ikke de finder ud af en aftale???

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » lørdag, 03. nov, 2007 19:12

Et meget fint resultat for os i kampen mellem Arsenal og Scum i en kamp hvor begge holds klasse i mine øjne kom til udtryk. Det var godt at Arsenal fik udlignet til sidst men jeg må virkelig sige at begge hold ser ret stærke ud og vi skal altså til at komme op i et helt andet gear hvis vi skal følge med dem.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

El Jefecito

Indlæg af El Jefecito » lørdag, 03. nov, 2007 20:25

Vanvittigt niveau de 2 hold spillede dagens topopgør i.
Det er så langt fra vores som det nok kan komme.
De (Arsenal og Scum) er nok desværre de 2 skarpeste hold i verden pt. Vi er lysår bagefter. :cry:

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 06. nov, 2007 23:05

Skidt resultat for Valencia. Nederlag på hjemmebane mod Rosenborg. Til gengæld må man tage huen af for Rosenborg. De morer sig nok i år. Herligt hvis de går videre.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 06. nov, 2007 23:36

Der er sket mange mærkelige ting i fodboldverdenen, men jeg begriber ikke at Rosenborg kan vinde over Valencia både ude og hjemme. Et hold med så mange verdensstjerner taber til det 5. bedste hold i Norge!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 36

Indlæg af vorstrup » onsdag, 07. nov, 2007 08:48

I øvrigt fantastisk stemning på Arena auf Schalke. Sikke en larm de ku lave
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 07. nov, 2007 08:57

vorstrup skrev:I øvrigt fantastisk stemning på Arena auf Schalke. Sikke en larm de ku lave
En skam de ikke kunne udnytte deres chancer.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 07. nov, 2007 21:59

Barcelona cruiser mod en sejr i dag. Det kan godt være der er mange der siger, at ham der Ronaldinho er god, men han er sgu ingen Benayoun :)

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » torsdag, 08. nov, 2007 21:59

Skæbnes ironi at FCK brænder det helt fejlagtigt dømte straffespark. De har ikke spillet særligt godt i aften og det er vidst deres dårligste kamp indtil videre i Europa i denne sæson. Der skal godt nok andre boller på suppen hvis de skal videre og jeg synes faktisk at Panathinaikos er en hel del bedre end FCK hvilket jeg faktisk ikke havde regnet med inden kampen. Når chancen så kommer som den gjorde på det straffespark man fik foræret skal man altså tage den men Nørregaard var ikke skarp ligesom FCKs angribere som sædvanlig heller ikke har været det. Man kan godt forstå hvorfor holdet ikke scorer særligt mange mål for de brænder godt nok mange chancer. Man kan jo sammenligne lidt med Panathinakos angribere der bliver farlige i stort set samtlige angreb på trods af at de for det meste er i undertal. FCK har tydeligvis ikke helt skarpheden til at spille de bare lidt store kampe ude i Europa.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

El Jefecito

Indlæg af El Jefecito » torsdag, 08. nov, 2007 22:10

Kæft hvor var det ringe af FCK. Nu vinder jeg sikkert ikke på odds. :evil: :evil: :evil:

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » lørdag, 10. nov, 2007 17:20

Derby = PL's ringeste hold.
Billede

El Jefecito

Indlæg af El Jefecito » lørdag, 10. nov, 2007 21:22

Godt at se Getafe er foran mod Barca. Fremragende for Laudrup hvis de vinder.

niels

Indlæg af niels » lørdag, 10. nov, 2007 22:30

Anders B skrev:Godt at se Getafe er foran mod Barca. Fremragende for Laudrup hvis de vinder.
Getafe vandt 2-0

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » lørdag, 10. nov, 2007 23:31

Fuck hvor nice... Laudrups hold vinder 2-0 over Barcelona...
BARCELONA!!!!!

Laudrup kan altså bare det der :P

Godt gået Getafe og Laudrup :army10:
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Besvar