Formulerede mig nok også lidt skidt, og havde Milito som 1. så er deprimBrando skrev:Arh selvfølgelig - my badThommo skrev:Mente Eto scoredeBrando skrev:Eto?Thommo skrev:Eto og chelsea er vel ude nu, det er tæt på ihvertfald
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Verden er smask fuld af hyklere....
Barca i front efter et kanon mål af Messi! Han er bare for vild
Så blev det 2-0. Messi med asist denne gang
Arh, det var nu Touré, der stod for assisten. Men det var utvivlsomt Messi's aflevering, der var hovedårsagen til, at angrebet endte med en kasse. Elegant aflevering, omend den overskygges af Stuttgart's i situationen graverende ringe defensive præstation.Belloni skrev:Så blev det 2-0. Messi med asist denne gang
Ja min fejl 
-
McRae
I en kamp mellem Newcastle og Scunthorpe står der også 2-0, blandt andet på mål af...Løvenkrands naturligvis 
Han er sgu godt kørende.
Han er sgu godt kørende.
United mod United. Sikker på United får point.McRae skrev:I en kamp mellem Newcastle og Scunthorpe står der også 2-0, blandt andet på mål af...Løvenkrands naturligvis
Han er sgu godt kørende.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
BADA BING !!!Hekkem skrev:United mod United. Sikker på United får point.McRae skrev:I en kamp mellem Newcastle og Scunthorpe står der også 2-0, blandt andet på mål af...Løvenkrands naturligvis
Han er sgu godt kørende.
Nøj, hvor er han dog bare forbandet dygtig - den lille lort...
Så utroligt målfarlig, men samtidig med et sublimt blik for sine medspillere samt overblik generelt. En vidunderlig spiller at se på.
Så utroligt målfarlig, men samtidig med et sublimt blik for sine medspillere samt overblik generelt. En vidunderlig spiller at se på.
Ja det er fuldstændigt vanvittigt!aarde skrev:Nøj, hvor er han dog bare forbandet dygtig - den lille lort...
Man sidder helt ude på sædet hver gang han modtager bolden, for man ved han kan komme med noget trylleri sekundet efter
Og så fik Chamakh lukket kampen mellem Bordeaux og Olympiakos med et flot hovedstødsmål, som Nikopolidis dog må tage en del af skylden for efter dårlig placering inde på stregen. En kamp som i øvrigt er blevet gjort unødvendigt dramatisk af to besynderlige røde kort givet af kampens mildt sagt uheldige dommer - dog er der ingen tvivl om, at det er det rigtige hold, der går videre.
Jeg glæder mig til at følge Bordeaux' videre færd i Champions League - de har et ganske spændende hold.
Jeg glæder mig til at følge Bordeaux' videre færd i Champions League - de har et ganske spændende hold.
Giver det kun karantæne i europæiske kampe eller er han også spærret i PL?Callesen skrev:Så røg Drogba ud med direkte rødt kort.
Han træder "bevist" ned på Mottas fod efter en nærkamp i Inters felt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Larry Dillman
Fantastisk værdige afskeder den mand altid får taget med CL.....Emmy skrev:Giver det kun karantæne i europæiske kampe eller er han også spærret i PL?Callesen skrev:Så røg Drogba ud med direkte rødt kort.
Han træder "bevist" ned på Mottas fod efter en nærkamp i Inters felt.
Desværre kan kortets karantænebivirkninger ikke veksles til PL (eller heldigvis, hvis man ser chelski - med drogster på holdet - som største trussel mod scums 19'er).......var det ikke Portos Hulk, der havde et halvt års karantæne i Portugal, og derfor kun kunne spille sig til en teoretisk VM-plads pbga CL?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
@Larry Dillman
Jo han har spillet CL, men må ikke spille i ligaen.
Jo han har spillet CL, men må ikke spille i ligaen.
Masser af spænding i London, hvor Fulham netop har bragt sig foran 3-1 på straffespark mod Juventus. Da italienerne vandt første opgør 3-1, er det altså helt lige nu!