Et Dive er, når der ikke er kontakt.Thommo skrev:Der var kontakt, og der var dive
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
ikke enig, et dive er når der er ingen eller minimal kontakt og man falder selv om det er lettere og blive på benene. Og dommerne giver nu også lystigt gult kort for film(heldigvis), hvis angriberen med vilje lader benet/foden "hænge" så forsvareren rører angriberen.
Specielt det med blåt er indbegrebet af dive, hvis jeg bliver spurgt
Specielt det med blåt er indbegrebet af dive, hvis jeg bliver spurgt

Verden er smask fuld af hyklere....
Det er faktisk rigtig undeholdende at se Benfica spille. De spiller hurtigt, kombinerer sig godt igennem Hertha Berlins kæder.
Damn, Di Maria er rap på fødderne. Ham gad jeg godt se i Liverpool.
Så står den 1-0 til Benfica på mål af Aimar. Dejlig opbygning til målet.
Ja det er ganske fin underholdning i Benfica´s offensiv, ville sgu godt have Aimar i LFC selv om han er lidt oppe i årene, Angel er vist alt for dyr for os desværre, idag læste jeg chelsea måske vil byde 30 mill £ og der kan vi vist ikke være medChinGanMew skrev:Det er faktisk rigtig undeholdende at se Benfica spille. De spiller hurtigt, kombinerer sig godt igennem Hertha Berlins kæder.

Aimar så jeg også gerne i Liverpool, men tror ikke det kommer til at ske.Thommo skrev:Ja det er ganske fin underholdning i Benfica´s offensiv, ville sgu godt have Aimar i LFC selv om han er lidt oppe i årene, Angel er vist alt for dyr for os desværre, idag læste jeg chelsea måske vil byde 30 mill £ og der kan vi vist ikke være medChinGanMew skrev:Det er faktisk rigtig undeholdende at se Benfica spille. De spiller hurtigt, kombinerer sig godt igennem Hertha Berlins kæder.
Ja, det er fuldstændig vanvittigt. Bestemt, han er god, men ikke £30m værd.
- Så har Di Maria lige lavet assist. Lækkert indlæg.
Barca skal sgu vist være heldige med kun og være bagud 1-0, og at Marquez ikke er smidt ud og efterfølgende straffe er også en ren foræring af dommeren, efter min mening altså. Laudrup er endda enig med mig kan jeg høre
lehman er simpelthen i en klasse for sig selv, og ikke på den gode måde 

Krasic minder lidt om en Kuyt med teknik. Et imponerende løbepensum den mand ligger for dagen.
Sindssygt mål af Speedy Gonzalez.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Mark Gonzales (tidligere Liverpool spiller) har lige banket bolden ind udefra imod Sevilla. Super flot mål. 1-1 med 25 min igen.
Super start på kampen i Milano, og selv om jeg normalt ikke er vild med italienske hold har Inter min support idag 

Han er godt nok vild ham Drogba.
Jeg ville ønske holdene kunne slå hinanden ud, men skal man vælge, så lægger jeg sympatien hos Chel$ki.Thommo skrev:Super start på kampen i Milano, og selv om jeg normalt ikke er vild med italienske hold har Inter min support idag