Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Alt imens cska london er foran
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
- Merseyside Boys
- Alder: 53
og Milan amokMerseyside Boys skrev:...og Valencia er i opløsning
Så er dagens storkamp lige på trapperne (Arsenal - ManU). Og det er jo desværre med rette, at den er blevet udskreget til en topkamp, som alle fodboldfans, også de neutrale, vil se frem til. Jeg håber, at folk bliver skuffede, og vi bliver vidner til en kedelig og taktisk 0-0 kamp, som bestemt ikke er en god reklame for fodbolden. Men jeg tror det ikke.
Men hvor ville jeg dog ønske, at en kamp med os som deltager også bare en gang imellem ville blive omtalt som en lækkerbidsken for alle fodboldfans, ikke kun for os Liverpool-fans. Selvfølgelig er resultaterne det vigtigste, men det er nu også vigtigt med noget godt fodboldspil, også fordi jeg fuldt og fast tror på, at man rent resultatmæssigt også kommer længst med godt og positivt spil.
Så lad os håbe, at Benitez kigger med i dag.
Men hvor ville jeg dog ønske, at en kamp med os som deltager også bare en gang imellem ville blive omtalt som en lækkerbidsken for alle fodboldfans, ikke kun for os Liverpool-fans. Selvfølgelig er resultaterne det vigtigste, men det er nu også vigtigt med noget godt fodboldspil, også fordi jeg fuldt og fast tror på, at man rent resultatmæssigt også kommer længst med godt og positivt spil.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
sidder også og ser arse-scum.
Fik løst op fra kampstarten af da dagens medkom Benny Nielsen som arbejder for chels fortalte han håbede at de 2 hold ville lade dommeren være og ikke stå med 4-5 spillere henne hos ham hver gang han dømte

Fik løst op fra kampstarten af da dagens medkom Benny Nielsen som arbejder for chels fortalte han håbede at de 2 hold ville lade dommeren være og ikke stå med 4-5 spillere henne hos ham hver gang han dømte

Benitez ser utvivlsomt med idag, men tror du han indser noget?LarsU skrev:Så er dagens storkamp lige på trapperne (Arsenal - ManU). Og det er jo desværre med rette, at den er blevet udskreget til en topkamp, som alle fodboldfans, også de neutrale, vil se frem til. Jeg håber, at folk bliver skuffede, og vi bliver vidner til en kedelig og taktisk 0-0 kamp, som bestemt ikke er en god reklame for fodbolden. Men jeg tror det ikke.
Kom nu ind fra haven AWC og se kampen selvAnother Wasted Corner skrev:Nå, er topkampen, så også en topkamp værdig?

Udemærket kamp, men mangler lige at begge hold smider det sidste, arse har klart været det bedste hold og med den største chance, som desværre var lige på evs, og så laver sherk lige en kasse i det 45.min

Ja, så skal jeg da ihvertfald ikke nyde noget. The evil empire er på vej til at gøre det kommende vintermørke ekstra mørkt....hansilivlykke skrev:Kom nu ind fra haven AWC og se kampen selvAnother Wasted Corner skrev:Nå, er topkampen, så også en topkamp værdig?![]()
Udemærket kamp, men mangler lige at begge hold smider det sidste, arse har klart været det bedste hold og med den største chance, som desværre var lige på evs, og så laver sherk lige en kasse i det 45.min
Nøj hvor jeg dog hader Scum. Typisk dem at score et så heldigt mål i overtiden af første halvleg på hvad der faktisk var deres første rigtige chance...
Meget taktisk affære, hvor Scum prøver at trække tempoet helt ned på gå-niveau og lidt tam lydkulisse.
Meget taktisk affære, hvor Scum prøver at trække tempoet helt ned på gå-niveau og lidt tam lydkulisse.
Og oven i købet en elendig afslutning, der ikke havde fortjent at gå i mål.
Holdene sidder meget på hinanden, så ingen af dem får plads til at spille deres eget spil for alvor. En 'klog' kamp, men foreløbigt vel også lidt kedelig.
Holdene sidder meget på hinanden, så ingen af dem får plads til at spille deres eget spil for alvor. En 'klog' kamp, men foreløbigt vel også lidt kedelig.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Kan vi på egne og Arsenals forhåbninger tro på mål til the good guys i anden omgang? Eller vil vintermørket for alvor falder over os og PLLarsU skrev:Og oven i købet en elendig afslutning, der ikke havde fortjent at gå i mål.

det håber vi alle sammen, arse har også fortjent at få mindst 1point med sig idag.Another Wasted Corner skrev:Kan vi på egne og Arsenals forhåbninger tro på mål til the good guys i anden omgang? Eller vil vintermørket for alvor falder over os og PLLarsU skrev:Og oven i købet en elendig afslutning, der ikke havde fortjent at gå i mål.
Arsenal har udlignet...
Fabregas 1-1
Fabregas 1-1
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever