Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Måske man burde begynde at dyrke voodoo. Der kan vel fåes dukker, der ligner Rooney.....
Så var den sgu gal igen 
Nå, men jeg har faktisk spillet 3-1 til Manc til odds 22, så for min skyld må de gerne stoppe nu. Den er alligevel afgjort den 1/8-finale.
Tror dog desværre bare ikke det er helt slut med målscoringerne - har dog også spillet 3-3, så to Milan-mål kunne jeg da godt bruge

Nå, men jeg har faktisk spillet 3-1 til Manc til odds 22, så for min skyld må de gerne stoppe nu. Den er alligevel afgjort den 1/8-finale.
Tror dog desværre bare ikke det er helt slut med målscoringerne - har dog også spillet 3-3, så to Milan-mål kunne jeg da godt bruge

"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
JA TAK!!!Stephenson skrev:Yesh! Stoke foran!
Og Shrek gør det til 3-1 i Milano. DEN får de gamle italienere sgu ikke vendt i returopgøret.
Mit stream gik heldigvis ned, så har skiftet om til Lyon - Real Madrid, hvor Lyon er foran 1-0.
Fantastisk at Stoke har bragt sig foran mod City med kun 10 mand. City fortsætter deres elendige udebaneform, som forhåbentligt kommer os tilgode længere henne på sæsonnen!
Selv mit skæg er rødt!
-
Klasse kasse af Seedorf!
Der er måske alligevel en gud til. 3 mål mere til Milan i de sidste 5 minutter, så er jeg godt tilfreds.
Kom så Milan - bare én mere. Odds 50.Brando skrev: Tror dog desværre bare ikke det er helt slut med målscoringerne - har dog også spillet 3-3, så to Milan-mål kunne jeg da godt bruge
-
Hvor meget har du lagt?Brando skrev:Kom så Milan - bare én mere. Odds 50.Brando skrev: Tror dog desværre bare ikke det er helt slut med målscoringerne - har dog også spillet 3-3, så to Milan-mål kunne jeg da godt bruge
City tror jegSøren B skrev:Over?sorknu9 skrev:Jeg brækker mig!!
Ja den så jeg lige bagefter! Fååååårk!Belloni skrev:City tror jegSøren B skrev:Over?sorknu9 skrev:Jeg brækker mig!!
Selv mit skæg er rødt!
50'er. Kunne da godt bruge 2.500,-Stephenson skrev:Hvor meget har du lagt?Brando skrev:Kom så Milan - bare én mere. Odds 50.Brando skrev: Tror dog desværre bare ikke det er helt slut med målscoringerne - har dog også spillet 3-3, så to Milan-mål kunne jeg da godt bruge
Uha, jeg synes de kommer tæt på...