Det er sjovt, jeg tænkte på det samme - Eller for den sags skyld i Barcelona.Alex Brockins skrev:Jeg kunne lige se en spiller som Babel i Arsenal-trøjen spille på den måde.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Eller Ajax måske?tue69 skrev:Det er sjovt, jeg tænkte på det samme - Eller for den sags skyld i Barcelona.Alex Brockins skrev:Jeg kunne lige se en spiller som Babel i Arsenal-trøjen spille på den måde.
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Enig i det der. Arsenal har bevist at man sagtens kan klare sig lige så godt med flot teknisk fodbold som med defensiv, taktisk fodbold. Og det trods at de ikke har lige så store stjerner på holdet som Milan eller Barcelona. Det er så rigtigt nok at de ikke har vundet noget i Europa, men det synes jeg nu de havde fortjent at göre.Alex Brockins skrev:7-0-resultatet er i og for sig under ordnet. Det er måden de spiller fodbold på: Hurtigt, teknisk, kreativt, kombinationsmønstrer og masser af unge spillere.
Et tydeligt spilkoncept og alle spillere, der købes passer eller tilpasses til systemet.
Tänk hvad vi med vores traditioner i Europa og England kunne få ud af at spille sådan.
Godt nok har Liverpools udebaneresultater paradoksalt nok været bedre end hjemmebaneresultaterne, men jeg er nu alligevel godt tilfreds med at Arsenal skal møde op på Anfield, hvor de sikkert er mindre trygge.
Sidder og ser kampen på TV2-sport. Føj, hvor de spiller godt og flot.
Det må man altså give dem: det er en fornøjelse at se på - også selv om man tager i betragtning at Slavia Prag ikke er noget stort mandskab.
Sidder og ser kampen på TV2-sport. Føj, hvor de spiller godt og flot.
Det må man altså give dem: det er en fornøjelse at se på - også selv om man tager i betragtning at Slavia Prag ikke er noget stort mandskab.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Hatten af for Arsenal...vi skal virkelig være klar på Søndag!
Rosenbborg er foran mod Chelsea.
Samme med Olympiakos mod Real.
Hvad sker der iaften!?
Hvad sker der iaften!?

Mod ValenciaBelloni skrev:Rosenbborg er foran mod Chelsea.
Hvad sker der iaften!?

I en anden boldgade om man så må sige, har de gamle stjerner scoret for Cardiff. Et af Robbie og et af Hasselbaink, selvom de nu er bagud med 3-2 til Wolves.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Sikke et mål af Getafe til 1-2
Satme frækt scoret må man sige!

Satme frækt scoret må man sige!
Ja det godt nok et flot mål. Det er sådan vores opspil skal se ud. Dejligt for Laudrup og Getafe. Håber de kan holde sejren hjem.
Er dog bange for at Keane lige får lavet en pind inden lukketid.
Er dog bange for at Keane lige får lavet en pind inden lukketid.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Getafes målmand er da helt helt væk
Men hvor kæmper begge hold dog for den her kamp!
Spurs for et mål og getafe for det ikke sker.
Men de er også MEGET heldige lige nu Getafe, med det hovedstød på samlingen

Men hvor kæmper begge hold dog for den her kamp!
Spurs for et mål og getafe for det ikke sker.
Men de er også MEGET heldige lige nu Getafe, med det hovedstød på samlingen
Martin Jols sidste kamp i spidsen for Tottenham, ville være mit bud. Måske næstsidste. Han holder i hvert fald ikke til jul.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Sagde jeg det ikke nok?! Jeg har bare fingeren på pulsen...LarsU skrev:Martin Jols sidste kamp i spidsen for Tottenham, ville være mit bud. Måske næstsidste. Han holder i hvert fald ikke til jul.
http://tottenhamhotspur.rivals.net/defa ... id=8459703
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
LarsU skrev:Sagde jeg det ikke nok?! Jeg har bare fingeren på pulsen...LarsU skrev:Martin Jols sidste kamp i spidsen for Tottenham, ville være mit bud. Måske næstsidste. Han holder i hvert fald ikke til jul.

Beslutningen blev jo taget inden kampen så det var nu ikke det sværeste at forudse. Det er omtrent lige så svært at forudse at den nye træner hedder Juande Ramos.LarsU skrev:Sagde jeg det ikke nok?! Jeg har bare fingeren på pulsen...LarsU skrev:Martin Jols sidste kamp i spidsen for Tottenham, ville være mit bud. Måske næstsidste. Han holder i hvert fald ikke til jul.

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere