Hvad mener du med første linje?Hekkem skrev:Malouda vs Babel. Uha vanskeligt valg idag.
Ashley Cole viser verdensklasse backspil.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så hedder den 4-0. FUCK det er flot fodbold... Sunderland er langt fra et dårligt hold.
Senest rettet af Boye lørdag, 16. jan, 2010 16:36, rettet i alt 1 gang.
4-0
Holy shit. Kan være Sunderland skal finde en badebold eller to frem for at komme ind i kampen igen.
Holy shit. Kan være Sunderland skal finde en badebold eller to frem for at komme ind i kampen igen.
Hvor er det bare trist at se Liverpool spille så dårligt og ideforladt som vi gjorde i dag - når man så ser Chelsea spille så flot fodbold, som de gør lige nu!
De fører nu med 4-0 efter 34 min!
Pt. hører vi jo slet ikke hjemme i toppen af PL..
De fører nu med 4-0 efter 34 min!
Pt. hører vi jo slet ikke hjemme i toppen af PL..
Malouda var Rafael Benitez første valg til venstre kanten. Malouda valgte Chelsea fremfor Liverpool, hvorpå Rafael Benitez valgte at købe Babel. Første sæson var flere glade for vi fik Babel fremfor Malouda. Idag er det vist lige omvendt. Malouda havde også vanskeligheder ala Babel, men valgte at kæmpe for at komme tilbage på holdkortet. Malouda indrømmede han havde svært ved det hårde fysiske spil, der anvendes i Premier League. Malouda er en langt bedre spiller end Babel. Hvilket han også var i 2007.Boye skrev:Så hedder den 4-0
Hvad mener du med første linje?Hekkem skrev:Malouda vs Babel. Uha vanskeligt valg idag.
Ashley Cole viser verdensklasse backspil.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Men måske endnu vigtigere: stadig 0-0 på White Hart LaneMcRae skrev:6-1...
...og nu også 2-0 til ManU.
Chelsea leger sig til en storsejr, scum er igen heldige med deres indkøb og så er det da fint nok at Tottenham mister point. Men de er ikke vores værste konkurrent til 4. pladsen. Det er så ubetinget Man City og jeg kan ikke forestille mig andet end de ret hurtigt løber fra os. Det eneste mål for sæsonen er en top 7 placering så vi kan spille europæisk i næste sæson.SaibotDK skrev:Men måske endnu vigtigere: stadig 0-0 på White Hart LaneMcRae skrev:6-1...
...og nu også 2-0 til ManU.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nottingham Forest slog Reading 2-1 med en mand i undertal.
Det her er utroligt lidt apropos og meget off-topic, men zappede lige forbi tv2sport her for lidt siden, da de skulle til at starte en live kamp fra den danske liga og her var der 2 målmænd, 3 kæder med 5 mand i hver og én kæde med 4 mand = 21 spillere. Hvis så de bruger samme antal spillere i russisk ishockey, så vil jeg godt vide, hvordan de spillede kampen færdig?Thommo skrev:Ikke om fodbold, men vil lige dele hvad de sagde i tv2 sporten, nemlig at at under en ishockey kamp i Rusland, blev 42 spillere udvist i et masseslagsmål![]()
Troede nu ikke der var 21 i hver trup, men det er der åbenbart. Og kan ikke forstå hvis de to målmænd blev smidt ud, da de stod op af det ene mål og snakkede, og kiggede lidt boksning.
Vil egentlig gerne se et par af gutterne i LFC truppen, da vi mangler lidt vildskab på banen
Det er pokalfinalen og Vojens har lige bragt sig foran 2-0,Fup skrev:Det her er utroligt lidt apropos og meget off-topic, men zappede lige forbi tv2sport her for lidt siden, da de skulle til at starte en live kamp fra den danske liga og her var der 2 målmænd, 3 kæder med 5 mand i hver og én kæde med 4 mand = 21 spillere. Hvis så de bruger samme antal spillere i russisk ishockey, så vil jeg godt vide, hvordan de spillede kampen færdig?Thommo skrev:Ikke om fodbold, men vil lige dele hvad de sagde i tv2 sporten, nemlig at at under en ishockey kamp i Rusland, blev 42 spillere udvist i et masseslagsmål![]()
Troede nu ikke der var 21 i hver trup, men det er der åbenbart. Og kan ikke forstå hvis de to målmænd blev smidt ud, da de stod op af det ene mål og snakkede, og kiggede lidt boksning.
Vil egentlig gerne se et par af gutterne i LFC truppen, da vi mangler lidt vildskab på banen

Everton - City pt 2-0 

Hvis så West Ham også kan tage point i morgen, så er alt håb da ikke ude endnu.Sa11e skrev:Everton - City pt 2-0
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Kan du ikke lige forklare den?Emmy skrev:
Chelsea leger sig til en storsejr, scum er igen heldige med deres indkøb og så er det da fint nok at Tottenham mister point. Men de er ikke vores værste konkurrent til 4. pladsen. Det er så ubetinget Man City og jeg kan ikke forestille mig andet end de ret hurtigt løber fra os. Det eneste mål for sæsonen er en top 7 placering så vi kan spille europæisk i næste sæson.
Deres nye mand scorer i hans debutkamp.IanRush skrev:Kan du ikke lige forklare den?Emmy skrev:
Chelsea leger sig til en storsejr, scum er igen heldige med deres indkøb og så er det da fint nok at Tottenham mister point. Men de er ikke vores værste konkurrent til 4. pladsen. Det er så ubetinget Man City og jeg kan ikke forestille mig andet end de ret hurtigt løber fra os. Det eneste mål for sæsonen er en top 7 placering så vi kan spille europæisk i næste sæson.
Hvor er det dog ærgeligt at Fellaini spiller i den forkerte Liverpoolklub. Hold da kæft, hvor er han god.