Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så fik Arsenal sgu alligevel hevet et point hjem. Det passer mig egentlig ok, at Everton tager to point fra Arsenal, men stadig selv får lidt malurt puttet i bægeret til sidst. Uafgjort var retfærdigvis nok også det resultat, der afspejlede kampen bedst.
Og så bør det også lige (igen) påpeges, at Canal 9 by far er den mest kiksede og amatøragtige kanal i Danmark. Det er fuldstændigt til grin.
Og så bør det også lige (igen) påpeges, at Canal 9 by far er den mest kiksede og amatøragtige kanal i Danmark. Det er fuldstændigt til grin.
Havde Arsenal nu fået det straffe de skulle have da det stod 1-1 og Neville kantede hollænderen, så var det nok endt anderledes.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Menu de har nu en lækker studieværtaarde skrev: Og så bør det også lige (igen) påpeges, at Canal 9 by far er den mest kiksede og amatøragtige kanal i Danmark. Det er fuldstændigt til grin.

Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Hjørnespark til Birmingham og de får deres første chance. Lidt klumpspil og Jerome sparker den ind. 1-0 til Birmingham. manu sidder ellers totalt på spillet.
LækkerT!!
LækkerT!!
Please hold dette resultat. Så bliver far glad oven på en skod-eftermiddag.
Jeg tror frankrigs talt at jeg vil tage min kaffe med ind i stuen og heppe på "City"...
-
- Bestyrelsesmedlem
Birmingham er kommet meget bedre med i anden halvleg og får faktisk presset manu godt tilbage på banen. Det kæmper for hver en meter lige nu.
Ja og bedst som man synes at Birmingham har fået kampen under kontrol, så scorer scum fuldstændig ud af ingenting. Pis også.Callesen skrev:Birmingham er kommet meget bedre med i anden halvleg og får faktisk presset manu godt tilbage på banen. Det kæmper for hver en meter lige nu.
-
- Bestyrelsesmedlem
Pis 1-1 på et selvmål.
Birmingham knokler ellers røven ud af bukserne og ofre sig i hver evig eneste tackling.
Er der offside eller ej? Jeg er godt nok i tvivl om det.
Ferguson er blevet smidt væk fra udskiftningsbænken.
EDIT: Han skulle vidst bare ud og skide Ferguson.
Birmingham knokler ellers røven ud af bukserne og ofre sig i hver evig eneste tackling.
Er der offside eller ej? Jeg er godt nok i tvivl om det.
Ferguson er blevet smidt væk fra udskiftningsbænken.
EDIT: Han skulle vidst bare ud og skide Ferguson.
-
- Bestyrelsesmedlem
Andet gulekort til Fletcher også er det mojn. 6 min igen og Birmingham har haft mulighederne for endnu et mål.
-
- Bestyrelsesmedlem
6 min overtid... Hvor?
6 minutters tillægstid!!
Ja, jeg ved at blodtuden generer gud og hver en dommer for at få sin vilje, men 6 min?!
Ja, jeg ved at blodtuden generer gud og hver en dommer for at få sin vilje, men 6 min?!
-
- Bestyrelsesmedlem
kan forstå 4-5 min pga det rødekort. Men der har jo ikke været nogen spilstop ellers?
Det er vel trodsalt en fordel til Birmingham, kan være de får scoret, de er jo lige kommet en mand i overtal.