Jeg respekterer ham overhovedet ikke for noget som helst, den måde skiftet til real gjorde, jeg mistede al respekt. Og hvis hans korsbånd ryger på lørdag har jeg minus medlidenhed med stodderen, og sådan har det været i 5 år.McRae skrev:Han skal dog i det mindste respekteres for det han gjorde for Liverpool.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Verden er smask fuld af hyklere....
Barca bagud efter blot 1 minut.
Af alle indlæg vil jeg lige lade dette stå og brække mig! Føj!Thommo skrev: Og hvis hans korsbånd ryger på lørdag har jeg minus medlidenhed med stodderen, og sådan har det været i 5 år.
Jeg ville bestemt ikke fryde mig, men det ville ikke røre mig det mindste. Det må jeg være ærlig at sige.IanRush skrev:Af alle indlæg vil jeg lige lade dette stå og brække mig! Føj!Thommo skrev: Og hvis hans korsbånd ryger på lørdag har jeg minus medlidenhed med stodderen, og sådan har det været i 5 år.
Godt formuleret FupFup skrev:Owen eksisterer ganske enkelt ikke mere i min verden. Jeg vil ikke håne ham, selv om jeg inderst inde anser hans handling for at være på Laudrup/Figo niveau (skifte til den absolutte rival/hademodstander), dertil vejer hans fortid hos os dog for meget. Men jeg vil heller ikke vise ham nogen respekt, for det fortjener man ikke, når man foretager dét skifte - han er mig ganske enkelt ligegyldig og betydningsløs og har været det fra dét øjeblik, han solgte sin sjæl til den klub.

Jeg har dog ganske store besværligheder ved at overvære man utd kampe eller highlights når man utd anvender lille michael owen. lille michael owen er i øvrigt hans officielle navn, og ikke michael owen, eller med stort eller blot hans efternavn. Han bør herinde nævnes som lille michael owen, eller hvis man nu er til forkortelser så kan lmo anvendes.
Da han scorede sit første mål for man utd, slukkede jeg for tv'et og begyndte at spille ludo med Jasmin. Jeg kan ikke glædes over ham overhovedet, og holder ikke ud at se ham i den nedværdige trøje.
Iøvrigt aner jeg ikke hvem i snakker om

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Det skal du være velkommen til, altså og puke.IanRush skrev:Af alle indlæg vil jeg lige lade dette stå og brække mig! Føj!Thommo skrev: Og hvis hans korsbånd ryger på lørdag har jeg minus medlidenhed med stodderen, og sådan har det været i 5 år.
Edit. Ved egentlig ikke om du skal have lov til og brække dig alligevel, for uanset hvor politisk korrekt man er, går ingen vel og har ondt af alle der fejler det mindste, eller hvad? Personligt har jeg mere ondt af enhver der lever med sult og tørst som største problem, fremfor en back stabbing cunt der tjener en million hyre, men der er vi muligvis nok forskellige
Åååååh ja, fin sammenligning. For jeg har jo ønsket, at de der sulter skal have smadret deres korsånd. Too late, jeg har brækket mig. Og endda to gange for det bliver mere og mere patetisk, det du skriver og sammenligner med. Og neeeeej ingen i vores klub går efter pengeThommo skrev:Det skal du være velkommen til, altså og puke.IanRush skrev:Af alle indlæg vil jeg lige lade dette stå og brække mig! Føj!Thommo skrev: Og hvis hans korsbånd ryger på lørdag har jeg minus medlidenhed med stodderen, og sådan har det været i 5 år.
Edit. Ved egentlig ikke om du skal have lov til og brække dig alligevel, for uanset hvor politisk korrekt man er, går ingen vel og har ondt af alle der fejler det mindste, eller hvad? Personligt har jeg mere ondt af enhver der lever med sult og tørst som største problem, fremfor en back stabbing cunt der tjener en million hyre, men der er vi muligvis nok forskellige

Hvad skulle Owen have valgt? Hull bare for at gøre os tilfredse. Eller har manden vitterligt ambitioner og vil vinde trofæer? Og nu har jeg så forøvrigt ikke set, hvad han kunne tjene i Newcastle eller Hull, men beløbene har nok ikke været betydeligt mindre end i United, vel??
Du bekræftede mig egentlig i min mistanke, du har ikke læst hvad jeg skriver. Jeg skrev IKKE jeg ønskede owen ødelagde korsbåndet, jeg skrev at jeg ikke ville have ondt af nar´en HVIS det sker i weekenden. Og det med at de sultne skulle have smadret korsbåndet er hellert ikke korrekt. Skriver jeg har mere ondt af dem der sulter/tørster end dem der har velfungerede hospitaler, og tilmed er multi millionær som hende owen er.
Og hvad hun skulle have valgt, svaret er "ihverfald ikke scum" Torres, Reina,Garcia, Riise, Kuyt, Kewell har mere LFC hjerte end lmo sådan er det, måske lidt trist men ikke desto mindre sandt.
Og selv om det bliver ren børnehave, er jeg også tilbøjelig til og brække mig over dem der kan forsvare det owen har gjort
Og hvad hun skulle have valgt, svaret er "ihverfald ikke scum" Torres, Reina,Garcia, Riise, Kuyt, Kewell har mere LFC hjerte end lmo sådan er det, måske lidt trist men ikke desto mindre sandt.
Og selv om det bliver ren børnehave, er jeg også tilbøjelig til og brække mig over dem der kan forsvare det owen har gjort

Hvem er Imo?Thommo skrev: Torres, Reina,Garcia, Riise, Kuyt, Kewell har mere LFC hjerte end lmo sådan er det, måske lidt trist men ikke desto mindre sandt.
lille michael owen.McRae skrev:Hvem er Imo?Thommo skrev: Torres, Reina,Garcia, Riise, Kuyt, Kewell har mere LFC hjerte end lmo sådan er det, måske lidt trist men ikke desto mindre sandt.
SådanThommo skrev:lille michael owen

Stupidity now - Insanaty later
Burde vel efterhånden være klar for alle.....
lmo - ene og alene, und nichts weiter.
__og i samme dur__
Jeg kender ikke cristiano ronaldo, men jeg kender cristina.
Jeg kender ikke alex ferguson, men jeg kender mr. ferguson.
Jeg kender ikke ryan giggs, men jeg kender en "fucking good looking sex-object".
Jeg kender ikke wayne rooney, men jeg kender shrek osv.
Hvor svært kan det være?
lmo - ene og alene, und nichts weiter.
__og i samme dur__
Jeg kender ikke cristiano ronaldo, men jeg kender cristina.
Jeg kender ikke alex ferguson, men jeg kender mr. ferguson.
Jeg kender ikke ryan giggs, men jeg kender en "fucking good looking sex-object".
Jeg kender ikke wayne rooney, men jeg kender shrek osv.
Hvor svært kan det være?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
http://www.liverpool-fc.dk/facts/facts2.php
Bedre scoringssnit end Rush og nr. 2 i historien... LEGEND. Og så blev han signet for free af United...
Bedre scoringssnit end Rush og nr. 2 i historien... LEGEND. Og så blev han signet for free af United...