Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 29. nov, 2009 18:43

Arse spiller den flot rundt men bliver slet ikke farlige nok. Chelsea har en jernhård defensiv og en helt fantastisk angrebsduo. Jeg har svært ved at forestille mig at Chelsea ikke løber med mesterskabet. De virker ekstremt stærke.
"We're not racist, we only hate the mancs"

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 29. nov, 2009 19:24

Er Kaka ikke dalet noget i niveau, siden han forlod Milano?

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 29. nov, 2009 20:20

Barcelona - Real Madrid: En af de største kampe i den europæiske fodboldsæson, og så har man Stig Tøfting som med-kommentator/ekspert?!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » søndag, 29. nov, 2009 20:39

LarsU skrev:Barcelona - Real Madrid: En af de største kampe i den europæiske fodboldsæson, og så har man Stig Tøfting som med-kommentator/ekspert?!
Ja, det må siges at være et paradoks.
Cruyf har været ude med riven, og sagt at Barca spiller 1000 gange bedre end Real, så holder det vand?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 29. nov, 2009 21:11

Emmy skrev:Arse spiller den flot rundt men bliver slet ikke farlige nok. Chelsea har en jernhård defensiv og en helt fantastisk angrebsduo. Jeg har svært ved at forestille mig at Chelsea ikke løber med mesterskabet. De virker ekstremt stærke.
Ja, Arsenal var bedst med bolden, men alligevel minder denne kamp fra Arsenal meget om de kamp vi selv har spillet, hvor vores boldbesiddelse har været ganske meget større end modstanderne. Det virker til Arsenal mangler noget dybde i deres offensive spil.

De spiller og spiller, men kommer ikke rigtig frem til muligheder. Der er for få der tør og kan sparke udefra. De virker noget låste - i denne kamp skal det lige bemærkes - i deres spil.

Chelsea er enorm stærke. Deres defensiv er deres stærkeste våben, og når man har Anelka og Drogba som spillere de kan spille den optil, så er de uhyggelige. Joe Cole udgør også sit til de vinder denne kamp. Hvor jeg dog gerne ville se den spiller i Liverpool. Arbejder hårdt for holdet, men har tilmed de tekniske egenskaber til at være ganske afgørende offensivt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » søndag, 29. nov, 2009 21:25

Jeg så de tre rivalopgør i dag, og er blevet noget fornøjet. Spillemæssigt var det ikke de bedste kampe, men intensiveteten var yderst høj i hver og en.

Hård fight og jernvilje var vejen frem i dag. Messi, Fabregas, Joe Cole, c. ronaldo, Iniesta, Gerrard, Arshavin, Cahill, Benayoun, Alonso, Drogba, Ibrahimovic og Kaka fik ikke meget rum at spille i, men de viste alligevel de hvad de hver især står for og hvorfor de er blandt verdens bedste. Dette var en dag, jeg rent fodboldmæssigt, vil huske tilbage på når sæsonen skal gøres op. Så også lige en halv time af Inter vs Fiorentina, men den manglede al den intensitet som de andre tre havde rigeligt af. Som min ældste datter, Jasmin, sagde - det er da en kedelig kamp i forhold til den vi lige har set. Der sker jo ikke noget - Hvilket egentlig rammer meget godt.

Alt i alt blev jeg underholdt, og mest af de dyder jeg ynder ved god gammeldags fight.

Dagens hold - udfra de kampe jeg så.

-------------- Reina --------------
Alves - Puyol - Carragher - Baines
------ Mascherano ---- Mikel ------
- Iniesta ----- Messi ---- Joe Cole -
------------- Drogba --------------

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » søndag, 29. nov, 2009 21:31

Vil lige bemærke ugens detalje - igen.
Celebration of the weekend
Jimmy Bullard

Just a few words of praise for cheeky Jimmy as he brought a smile to onlookers' faces as he instigated a brilliant celebration for Hull City. The Tigers' last meeting with Manchester City at Eastlands is famed for Phil Brown's half-time teamtalk that was conducted on the pitch. And, after Bullard had scored a leveller from the penalty spot to draw Hull level on Saturday, the midfielder had his team-mates sat around him as he pointed the finger Brown-esque.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 30. nov, 2009 19:50

Hekkem skrev:Vil lige bemærke ugens detalje - igen.
Celebration of the weekend
Jimmy Bullard

Just a few words of praise for cheeky Jimmy as he brought a smile to onlookers' faces as he instigated a brilliant celebration for Hull City. The Tigers' last meeting with Manchester City at Eastlands is famed for Phil Brown's half-time teamtalk that was conducted on the pitch. And, after Bullard had scored a leveller from the penalty spot to draw Hull level on Saturday, the midfielder had his team-mates sat around him as he pointed the finger Brown-esque.
Her kan det ses, intet mindre end genialt :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=20T71YEiRYI
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 30. nov, 2009 20:52

Thommo skrev: Her kan det ses, intet mindre end genialt :lol:
Det er genialt det der.

Minder mig om jeg ikke har set Match of the Day.

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » mandag, 30. nov, 2009 22:38

Jimmy Bullard er en sjov fætter, der er mange gode klip med ham på tuben...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » tirsdag, 01. dec, 2009 00:05

Hekkem skrev:
Thommo skrev: Her kan det ses, intet mindre end genialt :lol:
Det er genialt det der.
Og pludselig så er der gået 20 minutter, hvor man er blevet ført rundt på YouTube for at se mere eller mindre groteske indslag fra fodboldens til tider ganske forunderlige verden! Ved dette klip lo jeg endda meget højt: http://www.youtube.com/watch?v=kVHE95gGJyg&NR=1
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 01. dec, 2009 16:25

LarsU skrev:Og pludselig så er der gået 20 minutter, hvor man er blevet ført rundt på YouTube for at se mere eller mindre groteske indslag fra fodboldens til tider ganske forunderlige verden! Ved dette klip lo jeg endda meget højt: http://www.youtube.com/watch?v=kVHE95gGJyg&NR=1
:o :lol: :lol: :lol: :lol: Jeg har set mange mærkelige ting på div. fodboldbaner, men den der er da godt nok tæt på at tage prisen....

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » tirsdag, 01. dec, 2009 21:23

Stik i mod spil og chancer, er Man utd foran 1-0 mod Spurs.

Men Spurs er alt andet end effektive.
Billede

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 01. dec, 2009 21:46

2-0 på to glimragende mål af en vis Gibson.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 03. dec, 2009 21:05

Udlånte Mikel har sørme scoret i EL, for går ud fra det er udlån, da jeg ikke kan huske noget om salg :dontknow:

Austria Wien Athletic Bilbao

11' Emin Sulimani 0-0
19' 0-1 Fernando Llorente
34' 0-1 Mikel San Jose Dominguez
61' Alexander Dragovic 0-1
61' 0-2 Mikel San Jose Dominguez
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar