Dagens Kampe
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Re: Dagens Kampe
Nej nej nej, de gør det HVER gang!
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Enig, det er slet ikke sjovt når man er bosiddende i byen hvor RFC holder tilaarde skrev:Vil du så lade være med at fornærme de stakkels heste!jørgen lk skrev:Så kom der en hest ind på banen i Milano.

Verden er smask fuld af hyklere....
Men i aften må det nu retfærdigvis siges at være ret fortjent, at de får i hvert fald ét point. Det ændrer dog ikke på at det er en røvirriterende måde, de får det på.Arturo Bandini skrev:Nej nej nej, de gør det HVER gang!
Senest rettet af Aarde tirsdag, 03. nov, 2009 22:37, rettet i alt 1 gang.
Ja og så lige et mål i ovetiden for en gang skyld MANU -CSKA 3-3
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Det er da ligemeget om det er fortjent, de gør det stadig hver eneste gang.aarde skrev:Men i aften må det nu retfærdigvis siges at være ret fortjent, at de får i hvert fald ét point. Det ændrer dog ikke på at det er en røvirriterende måde, de får det på.Arturo Bandini skrev:Nej nej nej, de gør det HVER gang!
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Surprise! Han er ude og brokke sig over dommeren igen, denne gang har han dog ret.
Korrekt, 2 heste på banen i Milano, den ene dog mere sympatisk (det er den brune af arten) end den anden.Henrik skrev:Startede Ronaldinho ikke inde?jørgen lk skrev:Så kom der en hest ind på banen i Milano.
Lidt mere seriøst, naturligvis min uforbeholdne undskyldning til Hestene (om de er fra Randers eller omegn), diverse dyrevelfærdsforeninger med meget mere.
Til diskussionen om egnethed af Ronaldinho i Liverpool, ja, det kunne da være interessant, men Chelsea fik set, hvad Kun Kunne.

Sergi Aguerro, meget interessant spiller, hvad holdt ham dog på bænken i Atletico i det meste af kampen?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Der var nu også en spiller med krampe, en scoring og en udvisning i overtiden, derfor er den ekstra tid vel fair nok, vil jeg mene. Vi blev snydt for straffespark med Fletcher, og der burde være en udvisning til en af deres spillere i min øjne, efter Scholes bliver stemplet i knæhøjde, så dommeren var altså ikke helt favoriseret denne gangChinGanMew skrev:5 minutter og 56 sekunder tillægstid...

By the way ekstremt underholdende kamp for både fans og neutrale.
Hvad har det med tillægstiden og gøre?Dines skrev:Der var nu også en spiller med krampe, en scoring og en udvisning i overtiden, derfor er den ekstra tid vel fair nok, vil jeg mene. Vi blev snydt for straffespark med Fletcher, og der burde være en udvisning til en af deres spillere i min øjne, efter Scholes bliver stemplet i knæhøjde, så dommeren var altså ikke helt favoriseret denne gangChinGanMew skrev:5 minutter og 56 sekunder tillægstid...
Ikke noget direkte, men det vidner om, at dommeren, som Dines også efterfølgende nævner som sin pointe, ikke favoriserede Man Utd idag, hvilket jeg har tilbøjelighed til at give ham ret i.Nicoen skrev:Hvad har det med tillægstiden og gøre?Dines skrev:Der var nu også en spiller med krampe, en scoring og en udvisning i overtiden, derfor er den ekstra tid vel fair nok, vil jeg mene. Vi blev snydt for straffespark med Fletcher, og der burde være en udvisning til en af deres spillere i min øjne, efter Scholes bliver stemplet i knæhøjde, så dommeren var altså ikke helt favoriseret denne gangChinGanMew skrev:5 minutter og 56 sekunder tillægstid...
@ Nicoen. Hvad med der hvor enten Vidic eller Fletcher (Kan ikke lige huske hvem af dem) sparker Carvalho, som ligger ned? Kun Carvalho der får gult i den situation, det er sku grotesk.

Han havde ikke scoret i ufattelig lang tid inden i går. Fornuftig og meget modig disposition af den nye træner Quique Sanchez Flores. Indskiftningen var jo også en klar succes. Bænkpladsen gav Agüero den trodsreaktion Flores havde ønsket. Så mon ikke han er med fra start næste gang...jørgen lk skrev:Korrekt, 2 heste på banen i Milano, den ene dog mere sympatisk (det er den brune af arten) end den anden.Henrik skrev:Startede Ronaldinho ikke inde?jørgen lk skrev:Så kom der en hest ind på banen i Milano.
Lidt mere seriøst, naturligvis min uforbeholdne undskyldning til Hestene (om de er fra Randers eller omegn), diverse dyrevelfærdsforeninger med meget mere.
Til diskussionen om egnethed af Ronaldinho i Liverpool, ja, det kunne da være interessant, men Chelsea fik set, hvad Kun Kunne.
Sergi Aguerro, meget interessant spiller, hvad holdt ham dog på bænken i Atletico i det meste af kampen?
På svensk TV sagde de ellers at grunden var at han døjede med en muskelskade, og at han derfor blev sparet for at være på den sikre sideAJ skrev:Han havde ikke scoret i ufattelig lang tid inden i går. Fornuftig og meget modig disposition af den nye træner Quique Sanchez Flores. Indskiftningen var jo også en klar succes. Bænkpladsen gav Agüero den trodsreaktion Flores havde ønsket. Så mon ikke han er med fra start næste gang...jørgen lk skrev:Korrekt, 2 heste på banen i Milano, den ene dog mere sympatisk (det er den brune af arten) end den anden.Henrik skrev:Startede Ronaldinho ikke inde?jørgen lk skrev:Så kom der en hest ind på banen i Milano.
Næste år!