Så skal du se nogle flere kampe med ham. Han kan sagtens være et ubehøvlet svin på banen, men han er en fandens god fodboldspiller så der er ikke så meget fokus på det.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
@ Harvey
Vi mangler at møde Chelsea på Anfield.
Det er sjovt, at du tror Rafa på forhånd mente Aquilani ikke var god nok, men at han alligevel valgte at købe ham. Det giver jo god mening.
Jeg synes også det kunne have været spændende at se hvad Rafa havde gjort med de £114.4m (netto £37.5m) Kenny har haft at handle for.
Det er sjovt, at du tror Rafa på forhånd mente Aquilani ikke var god nok, men at han alligevel valgte at købe ham. Det giver jo god mening.
Jeg synes også det kunne have været spændende at se hvad Rafa havde gjort med de £114.4m (netto £37.5m) Kenny har haft at handle for.
Har du tid til at svare på om AJ's forklaring var sådan du mente dit indlæg?Alex Brockins skrev:Nej.asger90 skrev:Alex Brockins skrev:Tvivler nu stærkt på, at Rafa får det job.
1) Hans omdømme er ikke helt så godt, som Liverpool-fans gør det til.
2) Er han interesseret i det?
Er det markerede ikke at modsige sig selv?
Hvis det ikke var så har jeg svært ved at se at en mand, der har gået arbejdsløs i halvandet år og som i den periode så vidt huskes kun er blevet sat i forbindelse med Racing Santander og Aston Villa skulle vælge at takke nej til en af Europas hvertfald 10 største klubber nu her (Chelsea).
Hvis det var hvad du mente så håber jeg inderligt du har ret. Jeg elsker Benitez og er stadig bitter over at amerikanerne "vandt" magtkampen mod ham og fik ham fyret mens vi som klub mistede en verdensklasse manager. At se ham i Chelsea ville dels være irriterende fordi det er en rival og dels irriterende fordi jeg netop mener han er verdensklasse og jeg har ingen interesse i at det går godt for nogen af vores rivaler.
Det er muligt at jeg tager fejl og Rafa elsker LFC endnu mere end jeg (og sikkert andre) forestiller os, at han gør. For selvom vi ved at han holder helt utroligt meget af LFC så er dette jo en god mulighed for ham, hvis han altså ender med at blive tilbudt jobbet.
- Alex Brockins
Jeg mener, at Liverpool-fans syn på Benitez ikke stemmer overens med resten af fodboldverdenens, hvis man generaliserer. Derudover er jeg ikke sikker på, at han vil tage imod et job hos Chelsea. Risikoen for, at det ender galt er stor, jf. de seneste år. Benitez' cv har ikke brug for endnu et mislykket ophold - først i Inter og siden i Chelsea. Og så er der hans personlige følelser overfor Chelsea - og os - som også kan have en betydning (personal benefits > compensation - måske).
Best in the world at everything I do.
Med eksemplet Benitez tror jeg det er ret svært at generalisere noget. Og især overfor LFC fans. Tager du de lokale scousers holdning til Rafa før og nu så siger de fleste at de synes han er genial. Tager du dette forum så var der rigtig mange før der sagde at han var gal og en mindre, men stadig stor gruppe der sagde han var genial. Nu tror jeg der er lidt flere end før der synes han er genial.Alex Brockins skrev:Jeg mener, at Liverpool-fans syn på Benitez ikke stemmer overens med resten af fodboldverdenens, hvis man generaliserer. Derudover er jeg ikke sikker på, at han vil tage imod et job hos Chelsea. Risikoen for, at det ender galt er stor, jf. de seneste år. Benitez' cv har ikke brug for endnu et mislykket ophold - først i Inter og siden i Chelsea. Og så er der hans personlige følelser overfor Chelsea - og os - som også kan have en betydning (personal benefits > compensation - måske).
Hans (flotte) CV har du ret i ikke ville have godt af en evt. hurtig fyring hos Chelsea. Hans CV er i øvrigt godt nok til at blive manager i Chelsea.
Og så håber jeg at du har ret i det med det personlige LFC vs. Chelsea.
I det hele taget utroligt at han har gået så lang tid uden job.
Jeg tror at Rafa handlede lidt i panik da han købte fiaskoen Aquilani, som der her flere år efter, fortsat ikke er nogen der har villet købe af os, men indtil nu bare leje. Mærkeligt når han nu er SÅ god, som blandt andet du siger. Rafa ville ha nogen andre, men fik ikke stillet pengene til rådighed og så måtte han tage en chance og det gik så i vasken. Men jeg læser at Aquilani er ved at være klar igen efter endnu en skade, så jeg krydser da i den grad fringre for at han får de 5 kampe mere der betyder at Milan køber ham, så vi endelig kan slippe af med ham og få begravet den fiasko.AJ skrev:@ Harvey
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
Du må der gerne pege ud for mig hvor det er jeg har skrevet Aquilani er SÅ god. Jeg tvivler på at du kan finde det.
-
Hvordan kan du kalde det et panikkøb når han blev købt i starten af august, altså med næsten en måned til deadline.Harvey skrev:Jeg tror at Rafa handlede lidt i panik da han købte fiaskoen Aquilani, som der her flere år efter, fortsat ikke er nogen der har villet købe af os, men indtil nu bare leje. Mærkeligt når han nu er SÅ god, som blandt andet du siger. Rafa ville ha nogen andre, men fik ikke stillet pengene til rådighed og så måtte han tage en chance og det gik så i vasken. Men jeg læser at Aquilani er ved at være klar igen efter endnu en skade, så jeg krydser da i den grad fringre for at han får de 5 kampe mere der betyder at Milan køber ham, så vi endelig kan slippe af med ham og få begravet den fiasko.AJ skrev:@ Harvey
Det tyder da mere på at det var en spiller man havde vurderet passede ind i klubben og derfor var villig til også at betale de 17 mio. £ der blev krævet.
At han så rendte ind i skader o.l. er da bare uheldigt, for jeg synes han er en god spiller der sikkert også ville kunne give jer et ekstra offensivt våben. Og han gjorde det da også mere end fornuftigt i jeres pre-season i år såvidt jeg husker?
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
Absolut. Aquilani havde en fremragende preseason, og jeg er stadig led og ked af, at hverken ham eller Rafa befinder sig i LFC mere.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
+1Arda skrev:Absolut. Aquilani havde en fremragende preseason, og jeg er stadig led og ked af, at hverken ham eller Rafa befinder sig i LFC mere.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
dog var hans preaseason både før denne sæson og sidste sæson, med 2 forskellige manageres ved roret, ikke så fremragende at nogen af dem valgte at beholde ham, sjovt nok. Så han blev skiftet ind iaftes mod Arsenal og glæder mig over at han nu kun er 4 kampe fra at være permanent Milan-spiller. Tror egentlig også at han selv er rimelig glad for det. Han har nok også opdaget at hans spil og ikke mindst fysik, passer bedre til det moderate tempo og meget lidt fysiske spil i Serie A end det der foregår i PL.Hekkem skrev:+1Arda skrev:Absolut. Aquilani havde en fremragende preseason, og jeg er stadig led og ked af, at hverken ham eller Rafa befinder sig i LFC mere.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
Nogle mener, at Serie A ligefrem er den mest fysiske af de store ligaer, hvor PL anses for den hurtigste og La Primera for den mest tekniske.
Men du har stadig ikke svaret på, at hvis bl.a. Kenny er så alvidende hvorfor bliver Downing - som du jo hele tiden har vidst ville floppe - så ved med at få chancen?
Men du har stadig ikke svaret på, at hvis bl.a. Kenny er så alvidende hvorfor bliver Downing - som du jo hele tiden har vidst ville floppe - så ved med at få chancen?
- JudgeArdaStudge
Og individuelt set, så fremstår de italienske og spanske topklubber pt. stærkere end de engelske, hvertfald ud fra den sportslige succes i Champions League.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Lur mig om ikke Fowlers Blackpool skifte er sat på hold, efter at klubben har tilbudt ham £100 om ugen for at spille (+£5000 pr. kamp).
Det er da komisk.
Det er da komisk.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Nej, dertil er spørgsmålet for godt.AJ skrev:Men du har stadig ikke svaret på, at hvis bl.a. Kenny er så alvidende hvorfor bliver Downing - som du jo hele tiden har vidst ville floppe - så ved med at få chancen?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man