Jeg ville gerne grine med, men frygter sgu bare en nemesis her senere i aften...zerlang7 skrev:HAHA FCK !
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Skal vi forsætte ?Fup skrev:Jeg ville gerne grine med, men frygter sgu bare en nemesis her senere i aften...zerlang7 skrev:HAHA FCK !
HAHA FCK ren til grin

FORBRUGEROPLYSNING:
Superliga-mandskabet AaB er det hold, der spiller i hvide trøjer. Gentager: AaB spiller i hvide trøjer - og det ER dem, der er superligaholdet i aftenens kamp. Nej, det er IKKE en vittighed: De spiller rent faktisk i superligaen, og Hobro hører til i 2. division. Hvis nu nogen skulle være i tvivl.....
Herre Jemini

Superliga-mandskabet AaB er det hold, der spiller i hvide trøjer. Gentager: AaB spiller i hvide trøjer - og det ER dem, der er superligaholdet i aftenens kamp. Nej, det er IKKE en vittighed: De spiller rent faktisk i superligaen, og Hobro hører til i 2. division. Hvis nu nogen skulle være i tvivl.....
Herre Jemini

Og Danilo Arrieta har scoret for Hobro. Var han ikke engang på samme hold som Lionel Messi?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Mener det var på hold med Villa, Silva, Mata og flere andre. Men er ikke stenhamrende sikker
Verden er smask fuld af hyklere....
Han har i hvert fald været i Valencia i perioden 2002-04.
edit: David Silva og Pablo Hernandez har han spillet sammen med i perioden 2003-04 og Albiol i 2002-03 (blev rykket op på B-holdet).
edit: David Silva og Pablo Hernandez har han spillet sammen med i perioden 2003-04 og Albiol i 2002-03 (blev rykket op på B-holdet).
Christ!! Skrid hjem, Pehrsson. Du er da den mest uduelige, talentløse og inkompetente idiotiske nar, der nogensinde har været træner i AaB.
Er der egentlig nogen der har overblik over hvilke hold der er tilbage i pokalen, Vejle, Sønderjyske,FCM, OB og Hobro og så er jeg på bar bund.
hæderligt comeback, spændende om de laver et enkelt mere de sidste 10 min.
Inter 4-3 Palermo
7' Samuel Eto´o 1-0
34' Mario Balotelli 2-0
42' Mario Balotelli 3-0
43' Samuel Eto´o 4-0
49' 4-1 Fabrizio Miccoli
61' 4-2 Abel Hernandez
67' 4-3 Fabrizio Miccoli
Kampstart : 20:45 Kampstatus: 2. Halvleg
Inter 4-3 Palermo
7' Samuel Eto´o 1-0
34' Mario Balotelli 2-0
42' Mario Balotelli 3-0
43' Samuel Eto´o 4-0
49' 4-1 Fabrizio Miccoli
61' 4-2 Abel Hernandez
67' 4-3 Fabrizio Miccoli
Kampstart : 20:45 Kampstatus: 2. Halvleg
Den fuldstændige liste:Thommo skrev:Er der egentlig nogen der har overblik over hvilke hold der er tilbage i pokalen, Vejle, Sønderjyske,FCM, OB og Hobro og så er jeg på bar bund.
OB
HB Køge
FC Nordsjælland
Vejle
Sønderjyske
Silkeborg
FC Midtjylland
Hobro
Takker, og nu bliver jeg da lidt træt af RFC ikke kunne bashe OB, da det ikke vildt skræmmende hold tilbage..... Og dog, for hestene er alle hold skræmmende 

Arh, hvis nu I ku få lov at spille mod AaB 33 gange på en sæson, tror jeg sgu nok I blev mestre....Thommo skrev:Takker, og nu bliver jeg da lidt træt af RFC ikke kunne bashe OB, da det ikke vildt skræmmende hold tilbage..... Og dog, for hestene er alle hold skræmmende
Normalt har jeg en vis sympati for AaB, men når et lille hold snyder de store, kan jeg generelt ikke andet end juble over det. Elsker underdogs! Og Hobro spillede jo rent faktisk ikke som et hold, der ligger to divisioner lavere, normalt ville gøre. Stort cadeau til dem! 
PS: Kan være Arrieta er AaB-spiller efter vinterpausen

Næppe. Hvorfor sku han nøjes med at skifte til 1. division, når han har klassen til mere?McRae skrev:Normalt har jeg en vis sympati for AaB, men når et lille hold snyder de store, kan jeg generelt ikke andet end juble over det. Elsker underdogs! Og Hobro spillede jo rent faktisk ikke som et hold, der ligger to divisioner, normalt ville gøre. Stort cadeau til dem!
hvor er jeg dog glad for at jeg ikke er den eneste der jamrer over aab herinde!
Nu har jeg talt til 10 et par gange. drukket to kopper kaffe og i raseri proppet 3 fuldfede stykker franskbrød i kæften. Men nu kommer min svada altså og jeg undskylder på forhånd overfor mugge eller personer der evt er i familie med nogen fra aab-truppen!
MEN, dette var fandme den værste gang pis-fodbold jeg nogensinde har set et superligahold spille! Hobro udstiller jo vores hold i den ynkelige form som det er! Hobro ligger to gode boldspillere frem og siger så værsgo til samtlige teknikløse boldflyttende forsvarsspillere til at føre bolden frem. Vi snakker forkælede fuldtidsprof. fodboldspillere der fandme ikke laver andet til hverdag. Hvor herre bevar mig vel hvor er lasse nielsen, daniel christensen og KEP da helt til grin. 90 minutter mod hobro og vi har fandme ikke en halv chance!
Nogle af de her spillere var sgu med på old trafford, men hvor er det bare tydeligt at bredden og bundniveauet er helt i hegnet!!!
De spiller SÅ langsomt og samtlige indlæg bliver sparket lige til keeperen!
Nu vil jeg fandme se nogle af vores champions league millioner til januar Lynge, for denne gang skal der altså ske noget.
Jeg er rystet, flov og mest af alt RASENDE!!!!!
Nu har jeg talt til 10 et par gange. drukket to kopper kaffe og i raseri proppet 3 fuldfede stykker franskbrød i kæften. Men nu kommer min svada altså og jeg undskylder på forhånd overfor mugge eller personer der evt er i familie med nogen fra aab-truppen!
MEN, dette var fandme den værste gang pis-fodbold jeg nogensinde har set et superligahold spille! Hobro udstiller jo vores hold i den ynkelige form som det er! Hobro ligger to gode boldspillere frem og siger så værsgo til samtlige teknikløse boldflyttende forsvarsspillere til at føre bolden frem. Vi snakker forkælede fuldtidsprof. fodboldspillere der fandme ikke laver andet til hverdag. Hvor herre bevar mig vel hvor er lasse nielsen, daniel christensen og KEP da helt til grin. 90 minutter mod hobro og vi har fandme ikke en halv chance!
Nogle af de her spillere var sgu med på old trafford, men hvor er det bare tydeligt at bredden og bundniveauet er helt i hegnet!!!
De spiller SÅ langsomt og samtlige indlæg bliver sparket lige til keeperen!
Nu vil jeg fandme se nogle af vores champions league millioner til januar Lynge, for denne gang skal der altså ske noget.
Jeg er rystet, flov og mest af alt RASENDE!!!!!