Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Laursen med brystet (!!!) 2-1
For pokker T'ham er ringe defensivt.
For pokker T'ham er ringe defensivt.
Pat Jennings er virkelig en af de legendariske keepere i engelsk fodbold. Helt oppe på linie med Banks, Clemence og Shilton imo. Har han beholdt populariteten på White Hart Lane, selvom han skiftede til ærkerivalerne fra Arsenal?The Real Kramer skrev:Ja. 1-1. Laursen lavede en ordentlig blunder til Berbatovs føringsmål, men kort efter lavede Robinson et kæmpe drop på et hjørnespark og Laursen udlignede.
Det er vores 125 års fødselsdag på torsdag, så alle legender er tilstede på stadion. Gad vide hvad Pat Jennings og Erik Thorstvedt tænkte om Droppingsons indsats ifm. udligningen ?!
Nu skal man jo passe på hvad man siger, men............Jezzman skrev:Jeg har spillet på Spurs så....nrg skrev:Villa. Det kan du roligt spille på.Jezzman skrev:Spurs-Villa.... hvem vinder?

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Åh ja, Pat Jennings, den iltre irer.
Selv om jeg fra barns ben var inkarneret Liverpool fan, var han min yndlingsmålmand i england i 70erne. Han var efter min mening ligaens bedste målmand, Clemence inkluderet.
Han må græmme sig en smule i dag
Selv om jeg fra barns ben var inkarneret Liverpool fan, var han min yndlingsmålmand i england i 70erne. Han var efter min mening ligaens bedste målmand, Clemence inkluderet.
Han må græmme sig en smule i dag

Jeg tror nu nok at de år hvor vi rykkede ud, og Jennings røg til Northumberland Park, er så langt væk i erindringen hos de fleste Spurs-fans, at det kan om ikke accepteres, men alligevel forstås. Han var så vidt jeg ved også katastrofal i vores nedrykningssæson, så flere mente at han var blevet skrottet af klubben, mere eller mindre.Hald skrev:Pat Jennings er virkelig en af de legendariske keepere i engelsk fodbold. Helt oppe på linie med Banks, Clemence og Shilton imo. Har han beholdt populariteten på White Hart Lane, selvom han skiftede til ærkerivalerne fra Arsenal?The Real Kramer skrev:Ja. 1-1. Laursen lavede en ordentlig blunder til Berbatovs føringsmål, men kort efter lavede Robinson et kæmpe drop på et hjørnespark og Laursen udlignede.
Det er vores 125 års fødselsdag på torsdag, så alle legender er tilstede på stadion. Gad vide hvad Pat Jennings og Erik Thorstvedt tænkte om Droppingsons indsats ifm. udligningen ?!
Sjælden man ser folk forlade et stadion efter 59 min..
Uuuh 4-2
Ind med Bent og Malbranque, så der kan komme fuldt stormløb mod Villa forsvaret...
Uuuh 4-2
Ind med Bent og Malbranque, så der kan komme fuldt stormløb mod Villa forsvaret...

Det her kunne meget vel være enden på Jol's karrière i Tottenham, med mindre der sker mirakler de sidste 20 minutter..
Ja, nu fyrer de sikkert Jol og så tropper Spurs op med fornyet energi og mod på tilværelsen i næste PL runde....gad vide hvem de møder der.....
Tror Jol får lov til at blive lidt endnu, især med det come back de er kommet med i dag i kampen mod Villa.Another Wasted Corner skrev:Ja, nu fyrer de sikkert Jol og så tropper Spurs op med fornyet energi og mod på tilværelsen i næste PL runde....gad vide hvem de møder der.....
spurs spiller godt frem ad banen, men deres forsvar og især målmand

13-3 i hjørnespark til spurs og så kom de på 4-4hansilivlykke skrev:Tror Jol får lov til at blive lidt endnu, især med det come back de er kommet med i dag i kampen mod Villa.Another Wasted Corner skrev:Ja, nu fyrer de sikkert Jol og så tropper Spurs op med fornyet energi og mod på tilværelsen i næste PL runde....gad vide hvem de møder der.....
spurs spiller godt frem ad banen, men deres forsvar og især målmand![]()
![]()
er idg mega ringe, sikke 2 drops han idag har lavet
Yeah nice comeback...hansilivlykke skrev:13-3 i hjørnespark til spurs og så kom de på 4-4hansilivlykke skrev:Tror Jol får lov til at blive lidt endnu, især med det come back de er kommet med i dag i kampen mod Villa.Another Wasted Corner skrev:Ja, nu fyrer de sikkert Jol og så tropper Spurs op med fornyet energi og mod på tilværelsen i næste PL runde....gad vide hvem de møder der.....
spurs spiller godt frem ad banen, men deres forsvar og især målmand![]()
![]()
er idg mega ringe, sikke 2 drops han idag har lavet
Ja, det var en ret vild kamp. Sikke et comeback.
Der var faktisk kun et hold de sidste 45 minutter
ja din bror må være en glad mand - ville gerne hører og se Jens oppe på thainiels skrev:Ja, det var en ret vild kamp. Sikke et comeback.

Fedt, Knudsen gik nu også ret meget amok efter 4-4 scoringen, elsker når kommentatoren lever sig ind i det, giver altså lige det ekstra.
White Hart Lane så nu flot ud med alle de flag til sidst..
Godt gået Kramer
White Hart Lane så nu flot ud med alle de flag til sidst..
Godt gået Kramer