Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nu skal vi sætte vores lid til wigan, arsenal og hullLFC-torres skrev:2-0 Tevez

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Ja mit håber er godt nok blevet markant mindre nu.
But Please Please Please - make us dream.
Jeg skal til Anfield til den sidste kamp mod Tottenham. Det vil være så meget sjovere, hvis der stadig er et mesterskab på spil.
But Please Please Please - make us dream.
Jeg skal til Anfield til den sidste kamp mod Tottenham. Det vil være så meget sjovere, hvis der stadig er et mesterskab på spil.
Når man tænker på, at Wigan har Steve Bruce som manager, er sansynligheder for at de tager points fra scum lig med 0. Hvis Wigan står til at vinde kampen, er jeg sikker på, at Steve Bruce giver ordre til sine spillere om at lave selvmål.LFC Søren skrev:Nu skal vi sætte vores lid til wigan, arsenal og hullLFC-torres skrev:2-0 Tevezjeg havde desværre heller ikke troet på den store hjælp fra city.
YNWA
Wigan og Hull -_-LFC Søren skrev:Nu skal vi sætte vores lid til wigan, arsenal og hullLFC-torres skrev:2-0 Tevezjeg havde desværre heller ikke troet på den store hjælp fra city.
Og Arsenal har de jo som bekendt lige nappet 2 gange..
Hvad gjorde han?Johlle skrev:Puha skidt reaktion af Ronaldo da han blev pillet ud.
YNWA
Han slog til en vanddunk, gav ikke Ferguson et enkelt blik og sidder nu i nærbillede og ryster på hovedet ude på bænken.
Nå det blev en sejr til man united. Tevez med et flot mål, men på ingen måde spillede de sig ud. Med lidt held havde City scoret på en af deres halve chancer eller Robinhos store i 2.halvleg og kunne have lagt lidt pres på. Men det skete ikke, og nu må vi håbe på Wigan, Hull og Arsenal 

- JudgeArdaStudge
Taak for ingenting city.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Arsenal har virkelig meget lidt at byde på når Arshavin ikke er med. Det vidner kampen mod os jo desuden lidt om.
Det ved jeg nu ikke. Grunden er nok nærmere, at vi gav dem 4 mål på idiotiske fejl - Chelsea har ikke givet dem ét (indtil videre).
-
Skuffet - andet vil jeg ikke sige - idag var en dag hvor man bare ikke havde lyst til, at slå op på tekst-tv og se det endelige resultat, og der var heller ikke noget at komme efter, city my a...se
Ikke megen moro over dagens fodbold. Kan vi klare at se lidt fra manchester-derbyet?
Så kan denne vel gå an.
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2501630/
Så kan denne vel gå an.
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2501630/
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.