Jeg bor midt på Nørrebro, lige op og ned af 2-3 skoler. Jeg har set én lille dreng, med anden etnisk herkomst, i en Shitty trøje.Fowler89 skrev: ↑mandag, 12. jun, 2023 23:14Synes jeg ser en del børn gå rundt med PSG og City trøjer her i København.JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 12. jun, 2023 23:04Gerrard har solgt ud. Han har tabt en stor stjerne hos mig. Øv. Men jeg ser ham (heldigvis) ikke som værende god nok til at blive manager i Liverpool. Ville være ked af, at han fik nogen nævneværdig relation til klubben ovenpå det, han har gjort i dag.
Noget andet er, at de har estimeret der var 200.000 på gaderne og overvære Citys paradekørsel, et estimat, der synes lidt basuneret, hvis man kigger billeder og videoer derfra. Men nok om det, men hvordan pokker kan en klub som City tillade sig at bilde hele fodboldverden ind af de er det kommercielt største fodboldbrand med flest fans, når Liverpool til sammenligning havde 750.000 folk på gaderne efter Champions League triumfen i 2019?! En paradekørsel der tog over fem timer alt imens at Citys tog omkring en time (inklusiv forsinkelse pga regn og torden), før de var inde på den plads, hvor de altid holder samskudsgilde for de sidste tilbageværende. Det er en farce, at vi skal bildes ind, at den klub er stor. Jeg kender ingen, som holder med City. Jeg bor ved en skole og jeg ser ingen børn i City trøjer, men en del i Liverpool, United og Arsenal. Vi er vidner til en kæmpemæssig joke og løgn, Kejserens nye klæder for fuld skyblå skrue. Det er kvalmt.
I forhold til Gerrard, så er jeg megaskuffet og hans bog ryger ud på genbrugshylden. Det kan kun være pengene der trækker og dem har han nok rigeligt af i forvejen.
Jeg har til gengæld fundet en fed fidus... Jeg opkøber billigt/finder i kirkens korshærs genbrugsbutikker, Liverpool trøjer med Gerrard på ryggen og sælger dem dyrt i den saudiske verden

Endnu engang er jeg lykkelig over at jeg aldrig har fået et navn bagpå nogen af mine trøjer, da jeg holder med Liverpool og ikke en spiller.