Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Bjarkejesp skrev:Iniesta... Nu vinder Man U jo...
Ej, lad nu være med at stille det op som om det er et faktum!!!
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
Utroligt Ballack får lov til det der...
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Interessant afslutning...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Så kan de fandeme lære det! Sådan en flok divers. Fortjent de ikke får straffe når de filmer så fandens meget. Jeg glæder mig til at se alle de chelsea fans der har grint lige op i ansigtet på mig og hånet mig. 

Er lidt overrasket over det suveræne fører hold i Spanien ikke kan vise mere på 3 timer mod det 3. bedste hold i England. At der er så stor forskel på de to bedste ligaer er lidt overraskende. Og frygter sgu lidt scum tører røv på dem, efter det de viste idag. Forbliver dog behersket optimist. Puyol er jo med i finalen, og tror det rod i centerforsvaret forplantede sig til hele holdet
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det er chelskis egen skyld. De har igennem kampen haft de største chancen, og de burde fører 2/3-0. Men det her Barca hold har altså ingen chance mod scum.
Det er hårdt at blive sendt ud i semiens 92 min.
Det er hårdt at blive sendt ud i semiens 92 min.
Hvor er det dog bare ækelt at se på Drogba og Ballack føj for satan.
Udemærket afslutning. Lad os så få en ydmygelse af scum i Rom.
Udemærket afslutning. Lad os så få en ydmygelse af scum i Rom.

Findes der bare ingen dygtige dommere i Europa i øjeblikket?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ingen var som Pierluigi Collina! Han var klasse.Emmy skrev:Findes der bare ingen dygtige dommere i Europa i øjeblikket?
Hvor er dommere som Urs Meier, Markus Merk osv.?
Senest rettet af Liverbird onsdag, 06. maj, 2009 22:48, rettet i alt 1 gang.
YNWA
Dejligt at chelsea ikke går videre - det varmer virkelig. Men jeg håber virkelig bl.a. Drogbas efterfølgende adfærd får konsekvenser. Han står jo og råber jeg ved ikke hvad, direkte op i hovedet og virker særdeles truende. Ikke ligefrem adfærd man forventer fra en "professionel" fodboldspiller.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Med mindre ManU kommer foran i løbet af de første 10-15 minutter, således at resten af kampen kommer til at foregå på deres - kedelige - præmisser, så har Barcelona da akkurat ligeså stor chance for at vinde pokalen. En midtbane som Barcelonas - det er altså ikke én, man bare sådan lige holder fra fadet.
Jeg synes, det er helt fint, at Barcelona kom i finalen, og det er da endnu mere fint, at Chelsea røg ud. Nu er der måske en chance for, at jeg ligefrem gider se finalen, hvilket jeg så afgjort ikke ville have gjort, hvis det var blevet en gentagelse af sidste år mareridtsscenarie.
Jeg synes, det er helt fint, at Barcelona kom i finalen, og det er da endnu mere fint, at Chelsea røg ud. Nu er der måske en chance for, at jeg ligefrem gider se finalen, hvilket jeg så afgjort ikke ville have gjort, hvis det var blevet en gentagelse af sidste år mareridtsscenarie.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."