Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » tirsdag, 05. maj, 2009 22:03

0-3...jubiii...eller noget...

Meget fint at Arsenal spiller efter devisen om at angreb er det bedste forsvar, men hvad nytter det når angrebet heller ikke fungerer...?

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 05. maj, 2009 22:14

Nå der røg Fletchers chance for at spille finale.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 05. maj, 2009 22:15

Det var altså slet ikke til rødt kort. Nå, men de får da pyntet lidt på det.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » tirsdag, 05. maj, 2009 22:16

Selv om det kan være svært at forstille sig, så tror jeg faktisk vores chancer øges i PL, med dette nederlag til arsenal, for nu har de for alvor motivation når de møder manc i PL, da jeg tror de havde haft tankerne andre steder henne, hvis de skulle spille CL finale.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Boye

Indlæg af Boye » tirsdag, 05. maj, 2009 22:20

Hr. Drejer skrev:Det var altså slet ikke til rødt kort. Nå, men de får da pyntet lidt på det.
Var han bagerst?

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 05. maj, 2009 22:21

LFC Søren skrev:Selv om det kan være svært at forstille sig, så tror jeg faktisk vores chancer øges i PL, med dette nederlag til arsenal, for nu har de for alvor motivation når de møder manc i PL, da jeg tror de havde haft tankerne andre steder henne, hvis de skulle spille CL finale.
Men de har bare ikke evnerne. Og i denne her kamp, har scum aldrig været oppe i 2. gear. Men måske begynder scum at tro at de kan gå på vandet - og det kan de ikke (jeg har selv prøvet det og jeg blev drivvåd).

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 05. maj, 2009 22:23

Boye skrev:
Hr. Drejer skrev:Det var altså slet ikke til rødt kort. Nå, men de får da pyntet lidt på det.
Var han bagerst?
Ja. men han glider ned i en tackling og rammer bolden, men efterfølgende rammes Arsenal spilleren af Fletchers bagerste ben, hvilket er uforsætteligt.

Bjarkejesp

Indlæg af Bjarkejesp » tirsdag, 05. maj, 2009 22:25

En sørgelig omgang "fans" på emirates.

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 05. maj, 2009 22:27

Ja, der er vel kun 30.000 plus/minus et par stykker tilbage :hello:

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » tirsdag, 05. maj, 2009 22:34

Hr. Drejer skrev:
LFC Søren skrev:Selv om det kan være svært at forstille sig, så tror jeg faktisk vores chancer øges i PL, med dette nederlag til arsenal, for nu har de for alvor motivation når de møder manc i PL, da jeg tror de havde haft tankerne andre steder henne, hvis de skulle spille CL finale.
Men de har bare ikke evnerne. Og i denne her kamp, har scum aldrig været oppe i 2. gear. Men måske begynder scum at tro at de kan gå på vandet - og det kan de ikke (jeg har selv prøvet det og jeg blev drivvåd).
Ja arsenal har ikke været gode, men det er fandme også op ad bakke, når man giver 2 mål væk inden for 12 min. også selv skal score 4 mål (det er der kun et hold, som der er i stand til :D )
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

LFC1892

Indlæg af LFC1892 » onsdag, 06. maj, 2009 04:05

SCUM fra Manchester vandt eller fra Old TrafFUCK :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 06. maj, 2009 08:56

Jo det var det. Han fratager en given målchance, hvor Cesc Fabregas i næste berøring kan afslutte i en direkte 1 mod 1 med van der sar. Boldens bane er ligeledes på vej mod mål, hvilket er afgørende når et eventuelt rødt kort skal tildeles. Dommeren gjorde det helt rigtige i situationen. Det er ikke et voldsomt straffespark, men korrekt er det til rødt, da fletcher er sidste forsvarsspiller, og fratager en scoringsmulighed.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » onsdag, 06. maj, 2009 09:37

I mit næste liv vil jeg hade en klub, der er dårlig. Det vil gøre alting meget lettere...
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 06. maj, 2009 09:51

Rasmus skrev:I mit næste liv vil jeg hade en klub, der er dårlig. Det vil gøre alting meget lettere...
Du kan hade Bolton Wanderes. Det er vist meget let.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 06. maj, 2009 09:52

Nu håber jeg på FC Barcelona i aften. Efter denne sæsons meritter vil det objektivt set være den rigtige finale mellem man utd og FC Barcelona

Besvar