Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
0-3...jubiii...eller noget...
Meget fint at Arsenal spiller efter devisen om at angreb er det bedste forsvar, men hvad nytter det når angrebet heller ikke fungerer...?
Meget fint at Arsenal spiller efter devisen om at angreb er det bedste forsvar, men hvad nytter det når angrebet heller ikke fungerer...?
Nå der røg Fletchers chance for at spille finale.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det var altså slet ikke til rødt kort. Nå, men de får da pyntet lidt på det.
Selv om det kan være svært at forstille sig, så tror jeg faktisk vores chancer øges i PL, med dette nederlag til arsenal, for nu har de for alvor motivation når de møder manc i PL, da jeg tror de havde haft tankerne andre steder henne, hvis de skulle spille CL finale.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Var han bagerst?Hr. Drejer skrev:Det var altså slet ikke til rødt kort. Nå, men de får da pyntet lidt på det.
-
Men de har bare ikke evnerne. Og i denne her kamp, har scum aldrig været oppe i 2. gear. Men måske begynder scum at tro at de kan gå på vandet - og det kan de ikke (jeg har selv prøvet det og jeg blev drivvåd).LFC Søren skrev:Selv om det kan være svært at forstille sig, så tror jeg faktisk vores chancer øges i PL, med dette nederlag til arsenal, for nu har de for alvor motivation når de møder manc i PL, da jeg tror de havde haft tankerne andre steder henne, hvis de skulle spille CL finale.
-
Ja. men han glider ned i en tackling og rammer bolden, men efterfølgende rammes Arsenal spilleren af Fletchers bagerste ben, hvilket er uforsætteligt.Boye skrev:Var han bagerst?Hr. Drejer skrev:Det var altså slet ikke til rødt kort. Nå, men de får da pyntet lidt på det.
Ja arsenal har ikke været gode, men det er fandme også op ad bakke, når man giver 2 mål væk inden for 12 min. også selv skal score 4 mål (det er der kun et hold, som der er i stand tilHr. Drejer skrev:Men de har bare ikke evnerne. Og i denne her kamp, har scum aldrig været oppe i 2. gear. Men måske begynder scum at tro at de kan gå på vandet - og det kan de ikke (jeg har selv prøvet det og jeg blev drivvåd).LFC Søren skrev:Selv om det kan være svært at forstille sig, så tror jeg faktisk vores chancer øges i PL, med dette nederlag til arsenal, for nu har de for alvor motivation når de møder manc i PL, da jeg tror de havde haft tankerne andre steder henne, hvis de skulle spille CL finale.

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Jo det var det. Han fratager en given målchance, hvor Cesc Fabregas i næste berøring kan afslutte i en direkte 1 mod 1 med van der sar. Boldens bane er ligeledes på vej mod mål, hvilket er afgørende når et eventuelt rødt kort skal tildeles. Dommeren gjorde det helt rigtige i situationen. Det er ikke et voldsomt straffespark, men korrekt er det til rødt, da fletcher er sidste forsvarsspiller, og fratager en scoringsmulighed.Hr. Drejer skrev:Det var altså slet ikke til rødt kort. Nå, men de får da pyntet lidt på det.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
I mit næste liv vil jeg hade en klub, der er dårlig. Det vil gøre alting meget lettere...
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Du kan hade Bolton Wanderes. Det er vist meget let.Rasmus skrev:I mit næste liv vil jeg hade en klub, der er dårlig. Det vil gøre alting meget lettere...
Nu håber jeg på FC Barcelona i aften. Efter denne sæsons meritter vil det objektivt set være den rigtige finale mellem man utd og FC Barcelona